Sen kun näkisi.Ratinen tosissaan voisi treenata koko ensi kesän tuota laukaustaan. Apua kyllä löytyy ja palkatkin paranee kun miehen pistesarake nousisi.
Jos ei naurata Ratisen sopimus sua niin mua ei naurata Nättisen sopimus.Ei paljoa naurata Björkqvistin ja Ratisen ensi kauden sopimukset. Kaksi paikkaa kokoonpanosta jo tuhlattu tehottomiin tössöttäjiin.
Jos ei naurata Ratisen sopimus sua niin mua ei naurata Nättisen sopimus.
Enemmän hyödyksi Nättinen on kuin Ratinen.Jos ei naurata Ratisen sopimus sua niin mua ei naurata Nättisen sopimus.
Mitä tekee ukolla mikä on ihan lapanen..ei voita aloituksia eikä kaksinkamppailuja..No joo ei sekään naurata. Mielummin näkisin O’learyä ensi kaudella nelosen keskellä.
No joo ei sekään naurata. Mielummin näkisin O’learyä ensi kaudella nelosen keskellä.
Olen eri mieltäEnemmän hyödyksi Nättinen on kuin Ratinen.
Toivottavasti Ratisen sopimus tullaan purkamaan.
Eri mieltä.Sen myönnän että Ratinen ollut paska viimeiset 5 peliä peliä ja loppukausi näyttää miten jatkojen kanssa? En edes viitsi mennä Nättisen hinta-laatu suhteeseen sillä se ei kestä päivänvaloa.Nättisen pelilliset avut hyökkäyssuuntaan lähes olemattomat.Piti olla hyvä aloittamaan,on aivan paska aloittamaan.Siinä Nättinen on hyvä kun pitää kuluttaa aikaa pelin lopussa laidan lähellä. Jos Ratisen ja Björkqvistin sopimuksesta pitää päästä eroon niin Nättinen on kyllä listalla ennen näitä.Enemmän hyödyksi Nättinen on kuin Ratinen.
Tästä uskallan olla kyllä aivan eri mieltä. Toki viesteistäsi on käynyt aikaisemminkin ilmi, että kaveri hiertää.Mitä tekee ukolla mikä on ihan lapanen..ei voita aloituksia eikä kaksinkamppailuja..
Enemmän hyödyksi Nättinen on kuin Ratinen.
Tästä uskallan olla kyllä aivan eri mieltä. Toki viesteistäsi on käynyt aikaisemminkin ilmi, että kaveri hiertää.
Joukkueen korkein PDO, Friman seuraavana siinä.Mitä tekee ukolla mikä on ihan lapanen..ei voita aloituksia eikä kaksinkamppailuja..
Tietääkseni en aloituksia eritellyt viestiini?Aloitukset 38%, joten on kyllä todella vaikea olla eri mieltä? Voin kyllä sanoa melkein 100%:n varmuudella, ettei ensi syksyä Ilveksessä näe.
Tietääkseni en aloituksia eritellyt viestiini?
Lueppa tuo Punakoneen viesti ihan ensimmäisenä uudestaan. Älä jätä ensimmäistä lausetta pois jos koitat jotain väittää.Punakone kirjoitti: "ei voita aloituksia eikä kaksinkamppailuja". Tuohon kommentoit; "Tästä uskallan olla kyllä aivan eri mieltä".
Eli nähdäkseni olit täysin eri mieltä Punakoneen väittämän kanssa, missä eriteltiin aloitukset toisena isona pointtina?
Kyllä siitä voi olla täysin eri mieltä niin, että ei ole aivan lapanen, vaikka ottaisi heikommalla prosentilla aloituksia. Kamppailujahan hän ei häviä kun on plussalla niissä.Punakone kirjoitti: "ei voita aloituksia eikä kaksinkamppailuja". Tuohon kommentoit; "Tästä uskallan olla kyllä aivan eri mieltä".
Eli nähdäkseni olit täysin eri mieltä Punakoneen väittämän kanssa, missä eriteltiin aloitukset toisena isona pointtina?
Juuri näin.Kyllä siitä voi olla täysin eri mieltä niin, että ei ole aivan lapanen, vaikka ottaisi heikommalla prosentilla aloituksia. Kamppailujahan hän ei häviä kun on plussalla niissä.
Olen minäkin aivan eri mieltä kuin punakone, vaikka aloitukset tiedän datasta heikoksi.
Lueppa tuo Punakoneen viesti ihan ensimmäisenä uudestaan. Älä jätä ensimmäistä lausetta pois jos koitat jotain väittää.
Kyllä siitä voi olla täysin eri mieltä niin, että ei ole aivan lapanen, vaikka ottaisi heikommalla prosentilla aloituksia. Kamppailujahan hän ei häviä kun on plussalla niissä.
Olen minäkin aivan eri mieltä kuin punakone, vaikka aloitukset tiedän datasta heikoksi.
Perusteluna huonot aloitukset ei oikeen kohtaa väitteeseen, että on täysin lapanen.Voi olla, että nyt mennään lillukan varsiin, mutta niin kuin Punakone perusteli oman väitteensä sillä, että on todella huono aloituksissa. Tuo jos mikä nyt on ollut jo muutenkin haasteellista Ilvekselle.
Tuota vasten hänen hyöty esim Bauhun verrattuna on ollut kyseenalaista. Varsinkin vielä kun tässä verrattiin häntä Nättiseen ja ensi kauteen, mitä vasten hän kyllä ihan aidosti olisi turhake.
Perusteluna huonot aloitukset ei oikeen kohtaa väitteeseen, että on täysin lapanen.