Vs: Ilveksen nykytilanne
Jalmari sanoi:
Vituttaa taas tää epävarmuus,oli kiva tunne muutama kuukausi kun peli kulkee eikä tarvinnut näitä asioita murehtia. En ymmärrä miksi otan näin isot paineet Ilveksen tilanteesta kun en asialla mitään voi. Ilves vaan on isompi asia kuin kukaan yksittäinen henkilö ja ottaa saatanasti päähän kun tuntuu että oikeasti ei ymmärretä kuinka tärkeä ja rakas Ilves meille on,seuraa pyöritetään sinne tänne ja kaikki saatanan hännystelijät yrittävät päästä osingoille...hävetkää.
Itse olen tänään hallilla ja toivon kaikesta sekasorrosta huolimatta että rakas joukkue ei ole mennyt sekaisin tilanteesta. Odotan tietoa miksi näin tehtiin sen on seurajohto meille velkaa ja toivon että asiat palautuvat pikimmiten hyvään suuntaan,nyt se tuntuu lähes mahdottomalta mutta pakkohan se on uskoa ja luottaa...mitä fani voi muuta tehdä??
Aika lailla samoilla linjoilla; just myhäilin viime viikolla Ipan tilannetta. Siellä on paree (ei Francis) olla joku HITON hyvä OIKEA syy, miksi tällaiseen ollaan menossa - eli kai olisi toivottava, ettei Sjöblomilla ollut täysin puhtaat jauhot pussissaan. Ajatus siitä, että vuosia asioita kuntoon yrittänyt "suuri perhe" on hoksannut menestyksen myötä että kyllä mekin tuohon pystytään ja siksi pistetty suunnitelmat uusiksi, karmaisee pahasti.
Tilannetta ei totta vie paranna tuo Ilveksen suurpiirteinen ja jonkun mielestä jopa vääristelevä tiedotustyyli, josta kerittiinkin jo hetkeksi pääsemään eroon. Sen paluu on yksi syy, mikä tässä huolettaa ja saa asettumaan juurikin uuden omistajan kannalle. Hämäävä on myös tuo paluu juurille -tyyppinen Heleniuksen avautuminenkin, mikä jotenkin osoittaa melkoista tilannetajun puutetta. Tai Lumpeen "tiedän jotain, mutten kommentoi, ja on mulla mielipide asiasta" - eikö meillä kaikilla?
"Sopimuksen teko kesti liian kauan, suunta ei ollut Ilvekselle oikea".
Hirvittää, että jostain on lankeamassa joku iso pommi ja Sjöblomin toivottiin siksi tekevän kaupat ennen kuin... Mikä selittäisi myös sen Pajuojan sinänsä erikoisen heiton.
Vai mikä se suunta sitten oli, että nähtiin näin pahaksi? Kuka viivytteli ja miksi? Sen tavallaan ymmärrän, jos Sjöblomilla ei ollut kiire pistää nimeä alle kun koko ajan teki asian eteen hommia ja halusi ehkä vielä jotain selvyyttä joihinkin asioihin.
Jääskeläisestä... viimeksi kuulin asiaa alkusyksystä kysellessäni ettei hän liity millään tavalla nykyiseen toimintaan. Paljon ei tarvinnut kaveri tilaa, kun heti paikkaan päästyään naulasi ratkaisun. Hassua, että AL:n mukaan klo 14.20 JJ ei osannut kertoa mistään muutoksista mitään, vaikka ilmeisesti oli puolitoista tuntia aiemmin ollut viemässä lappua Sjöblomille (miettikää muuten, millainen tilanne sekin on mahtanut olla).
Alkaa olla aika täysi tätä kentän ulkopuolista touhua.Tulee mieleen se Pulttiboisin urheilijanuorukainen, joka toteaa aina vastaukseksi että "Mä en jak-sa!".
Tuo hallihuuto "Tuokkolan Ilves!", mitä joku ehdotti tällä palstalla jossain, olisi mielestäni hyvä ja olen siinä kyllä mukana jos toteutuu. Kohdentaa tuen selkeästi pelaavalle joukkueelle ja toisaalta pohjautuu selvästi siihen "Tampereen Ilves"-kannustushuutoon.
Tsemppiä niille, jotka siellä niitä pisteitä metsästää!