kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mulle on suhteellisen samantekevää pääseekö Ilves sääleihin vai ei. Tolla porukalla ei pitkälle pötkitä kuitenkaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa nää sijat, mistä Ilves taistelee. Täällä tavotellaan vuodesta toiseen jotain säälipleijaripaikkaa ja sekään ei yleensä ole lähelläkään. Siis vuodesta toiseen. Nyt saattaa vihdosta viimein onnistua tai sit ei... EVVK. Koska viimeks Ilves on asettanut kauden alussa tavotteeksi mitalin??
Vaikka meilläkin on ollut erimielisyytemme ja näkemyseromme, niin tässä asiassa olemme samaa mieltä. Ilman yhtä vetoa mulle olis myös ihan sama joku sääli-PO -paikka. Tolla jengillä ei siellä tee yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Pari matsia ja kesälomahommat.
Kun runkosarja päättyy, ni mä hiljenen. Runkosarjaan mulla on kausikortti, mutta mahdollista PO-korttia ei osta. Enkä osta ensi kauden kausikorttia saati käy ensi kaudelle pelin pelissä, joten en kommentoi pääsarjatasolla pelaavan Ilveksen pelejä millään tavalla jatkossakaan. Mun mittani on täynnä tätä keskinkertaisuuteen tyytymistä. Mun massit pitää ansaita, eikä Ilves-Hockey Oy niitä nykyisellä toiminnallaan ansaitse. Sori.