Vs: Ilveksen nykytilanne
turhake sanoi:
nestikka sanoi:
Mä luulen, että ainakaan Kainulaisella ja Jääskeläisellä ei ole aikomustakaan astua sivuun.
Joku siellä johtoportaassa kuitenkin mättää ja pahasti. Tämä edelleen omaa pohdintaa, enkä ole ainoa fani, joka näin ajattelee.
Jos/kun nämä osake/omistuskuviot saadaan kuntoon niin en näe pienintäkään syytä miksi Kainulainen jatkaisi. Eiköhän tuolloin uusi omistuspohja tuo noille paikoille aivan uudet miehet. Kysyn myös, mistä Jääskeläinen ei aio astua sivuun? Miehellähän EI ole minkäänlaista päättävää roolia Ilveksessä. Toki Vinnien asianhoitajana voi puhua tämän puolesta.
Tuosta samaa mieltä, että joku sakkaa ja on sakannut Honkalehdon viimeisestä kaudesta (oliko putoaminen sääleissä Pelicansille?) lähtien. Tällä tarkoitin lähinnä taloutta, jonka suhteen ollaan tehty rajuja miinuksia. Sopassa on ollut vuosittain uusia hämmentäjiä ja lumipallo on vain kasvanut.
Eikös mangardille jää se reilu 20 prossaa jos osakeanti edes toteutuu ja jos nyt taas oikein muistan. Niin onhan siinä Jääskeläisellä taas Vincentin asioita hoidettavana Ilveksessä, että siellähän se häärää.
Mä en nyt jaksa vääntää tästä sen enempää.
Varmasti meillä kaikilla faneilla on sama toive, että Ilves tuolta nousee.
Mutta nykyisellä johtoportaalla se ei nouse. Se on jo nähty.
Lähempänä on tätä menoa konkurssi, kuin paikka kärkiporukoissa.
Ja taloudellisista syistähän minä olen tässä koko ajan puhunutkin.
Urheilullinen puoli meni viime kaudella Tuokkolan alasuudessa mielestäni hyvin, kun ottaa huomioon materiaalin, mikä hänellä oli käytössään. Lukuunottamatta koko joukkueen sulamista sarjan viime metreillä.
I rest my case.
Anteeksi kirjoitusvirheet, joita joudun korjailemaan. 39 asteen kuumeessa ei oikein ajatus juokse..
Hyvää kesää sinullekkin.