Vs: Ilveksen nykytilanne
ipa83 sanoi:
Jatkoajan jäsen Kunnon pitäisi mennä ipan toimistolle töihin tietää tai luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Katseet Elokuun harkkapeleihin ei jaksa uskoa kaikkiin turhan skeidan jauhajiin.
Tervehdys ipa83. Nyt, kun olen itse tälle palstalle rekisteröinyt, niin pääset suoraan osoittamaan minun kirjoitukset turhaksi skeidaksi. Olet saattanut tutustua Jatkoajassa kirjoitushistoriaani, niin mielellään kuulen sinulta, mitkä kirjoituksistani on joko lähihistoriasta tai vuosien varrelta osoittautunut skeidaksi. Siirtohuhuni (ennen muita kirjoitut) taisi ainakin osua kohteeseen eli Aalto Ilvekseen, Viitaluoma ja Partanen ei Ilvekseen ja Anttila Jokereihin.
Tästä tulee varmaan omahyväisen miehen maine, mutta oikaisen sitä ja sanon, että tiedän hyvin vähän. Liian vähän. Vähäisestä tietämyksestäni huolimatta voin surullisenakin todeta, että ennusteeni ovat jotensakin osuneet. Paljastukseni on joidenkin osalta leimattu mustamaalaamiseksi, mutta tulenpalavasti haluan paremman Ilveksen. Oma näkemykseni kirjoituksistani on, että ne ovat vain paljastuksia huonosti johdetusta organisaatiosta. Vertauskuvana lähihistoriasta voin tuoda esiin VW:n päästökohun. Oliko syyllinen lopulta se taho, joka paljasti tuon vai he, jotka tuon junailivat? Onko syyllinen se, joka ilmiantaa raiskaajan vai se, joka raiskaa?
Mielellään kuulen sinun vasta-argumenttisi tämän päivän viestiini, jossa siis väitin kuulleeni luotettavalta taholta, että Ilves Hockeylla on ollut huolestuttavan summan verran maksamattomia velvotteita, joiden hoitamisen Liiga edellyttää. Tai oliko se skeidaa, että suuri osa tv-rahoista on jo "käytetty etukäteen". Ja mielelläni otan vastaan senkin tiedon, ettei SRV ja Tappara ole tehneet varasuunnitelmaa Keskusareenan suhteen. Eli minkä näistä ammut ankkana alas perusteluiden myötä?
Minäkin odotan innolla elokuun harkkapelejä. Ilveksen valmentajat, pelaajat, Ilves ry ja erityisesti Ilveksen huoltajat ansaitsevat taakseensa paljon ammattimaisemmin johdetun organisaation. Minua sanotaan katkeraksi ja vastaan siihen, että tämä pitää paikkansa. Kaikki se pieni työ (parhaina vuosina yli 1600 tuntia), mitä itsekin sain työskennellä organisaation eteen uskoen, että seuraa johdetaan ammattimaisesti, valui seuran kannalta hukkaan. Onneksi yksilöistä kehittyi timantteja. Olin siinä uskossa, että olin luomassa jotain sellaista, jonka avulla Ilves tulee nousemaan pysyvästi kärkeen ja ainakin minimissään jättää naapuri-Tapparan aivan telineisiin. Kävikin niin, että tämän Vinnien ja Jääskeläisen&co avulla Tapparalla oli helppo työ nousta Ilveksen ohi ja siitä vielä valtakunnan kärkeen. Tämän vuoksi olen halunnut viime aikoina todeta, että nämä sohlaajat ja heidän puolustelijat ovat lähes parasta mitä tapparalaisille on tapahtunut. Sillä erotuksella, että Tapparakin toivoo nykyään tasavertaista kilpakumppania Ilveksestä ja täysillä mukaan Keskusareena-hankkeeseen.
Areena on sinun