TyrväänILVES61 sanoi:
Näin Foorumin sivusta seuraajana ja vanhan liiton Ilves-miehenä huolestuttaa tämä
keskustelun ilmapiiri. Ymmärrän hyvin, että porukka on väsynyt tähän ainaiseen tarpomiseen.
Olen itsekkin Yrittäjänä antanut monena vuotena usaeita tuhansia euroja Ilveksen kassaan, tietäen, että mitään lisäarvoa sillä en bisnekseeni saa... mutta koska Ilves...
Mutta sitä ei voi käsittää, että fanit hyökkää toistensa MIELIPITEITÄ VASTAAN!
Antaako nyt Jlauta jokaisen ilmaista oma mielipiteensä Ilveksen urheilullisesta tahi taloudellisesta tilanteesta ottamatta joka kerta kantaa oliko se MIELIPIDE oikein tai väärin, ellette sitten oikeasti ole yrityksen ytimessä, jolloin sillä olisi oikeasti jotain painoarvoa!
Minä olen itse ajatellu asian niin, että Ilves Hockey Oy:n ylintä valtaa käyttä yhtiökokous ja suurin
osakkeen omistaja lienee Mr.Mangard, jolloin on aivan saman tekevää haukkua Honka sitä ja honka tätä, niin kauan kun yrityksen pääomistaja se hyväksyy!
Anetaan me kaikki tuki nyt Karrin porukalle, koska viime kädessä on kyse Ilveksen urheilullisesta menestyksestä, jota me varmasti kaikki toivomme.
Juuri tätä olen itsekkin yrittänyt peräänkuuluttaa.
Lähdetään nyt kauteen asenteella - PERKELE..viimeinen mahdollisuus. Sillä sitähän tämä on.
Toisaalta on olemassa suuri vaara, että Kivi ja kumppanit hilaa joukkueen jollekkin sijalle kuusi ja kaikki on taas vuosikausia tyytyväisiä. Murehditaan tuota kuitenkin aikanaan.
Nyt Talvisodan henkessä kohti mahdottomilta tuntuvia esteitä !
Nykyisestä puulaakipuuhastelijasakista ei ole operoimaan uudessa hallissa, mutta murehditaan sitäkin aikanaan. Eikä meidän oikeasti edes sitä pitäisi joutua murehtimaan, siellä on oikein palkatut ihmiset sitä varten.
Jäällä on onneksi ne pelaajat ja sen reunalla valmentajat, annetaan kaikki tuki heille ! Onnistuessaan hännystelijät nostaa maljaa ja taputtelee itseään olkapäälle, mutta tehkööt he niin tahoillaan.
Tappara on Tappara, antaa Tapparan olla. Painimme eri sarjassa, olemme painineet itseasiassa koko nykyisen pelimuodon, eli liigan ajan..vuodesta 1975. Nuo Ilveksen vanhat meriitit toki hämäävät luulemaan, että olemme samalla viivalla.
Miettikääpä sitä, että jos jonain päivänä räpsähtää kunnolla, niin miltä se tuntuu.. jos sitä pystyy edes kuvittelemaan. Ja silloin kukaan meistä ei ole mitään gloryhuntereita, vaan aidosti juhlamme ansainneet. Siis ME..lopetetaan tämä jäsentenvälinen riitely.