toskala
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Luulisi että teikäläinenkin tätä foorumia tai jatkoaikaa on sen verran seurannut että osaisi katsoa kenen nimimerkin juttuihin kannattaa suhtautua vakavammin ja kenen taas jättää omaan arvoonsa. Mutta kyllä itselle viestihistoriasta nuo aika usein selviää.
Artsi sanoi:Se on suurempi pahis, joka sössii seuran toiminnan, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että pienempiäkin pahiksia voi olla. En myöskään pidä totuuden kertomisia mitenkään pahana, mutta varmasti voit myöntää, että palstoilla levitellään todistamattomia huhuja ja myös aivan tarkoitushakuisia mustamaalauksia, joissa ei ole mitään totuuspohjaa.toskala sanoi:Artsi sanoi:Tästä, niin kuin monista muistakin kirjoituksistasi aivan samaa mieltä, mutta oletko samaa mieltä, että eivät tuollaiset kirjoitukset millään muotoa auta Ilveksen tilanteen paranemistakaan ja jossain tapauksissa vaikeuttavatkin sitä? Enkä nyt puhu vain tuosta "huhustasi", vaan yleisen negatiivisen ilmapiirin luomisilla.Kunto sanoi:Ilveksen ongelmat eivät johdu kannattajista tai heidän kirjoituksista. Ongelmat johtuvat siitä kuinka asioita Ilveksessä hoidetaan.
En ole Kunto, mutta kiinnostaisi tietää että kumpi se suurempi pahis Artsin mielestä on: se joka hoitaa Ilveksen asiat päin helvettiä kuten ollaan taas tänään saatu huomata vai se joka niistä kertoo, sitten omalla naamallaan vai nimimerkin takaa? Negatiiviset nettikirjoittelut ovat seuraus huonosta Ilveksen asioiden hoidosta, ei niiden syy. Huonosti hoidetusta työstä kiitteleminen tai virheiden peittely ei ole optimismia vaan jotain typerää aikuisten ihmisten paapomista.
ja minä olen itse IMHO sitä mieltä että totuuden julkituominen on aina parempi kuin valehtelu tai ongelmien peitteleminen. Niin tekemällä ei anneta mitään muuta kuin syy IHOY:lle jatkaa epäeettistä käyttäytymistään. Totuus olisi paras lääke näihin, mutta kuten tänään, kun Ilveksen tj on TAAS narahtanut valheesta kiinni, ei Ilveksestä ole sitä totuutta julki omille faneilleen julkituomaan niin parempi kai se on kun sen kertoo joku toinen.
Luulisi että teikäläinenkin tätä foorumia tai jatkoaikaa on sen verran seurannut että osaisi katsoa kenen nimimerkin juttuihin kannattaa suhtautua vakavammin ja kenen taas jättää omaan arvoonsa. Mutta kyllä itselle viestihistoriasta nuo aika usein selviää.