Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Toki jos on koko IH:n ahdinko on kaadettu tuon kesähallituksen niskaan on tilanne vähintäänkin huvittava. Monesti vaan nämä nykyisen operatiivisen johdon epäsuorat lainaukset (Tarkoitan tällä näitä ei julkisia sanomisia) keskustelupalstoilla ovat sitä luokkaa ettei ainakaan haluaisi uskoa, että joku tuollaista tekstiä laukova voi yleensä edes päästä tuohon asemaan. Mutta tosiaan tulokset puhukoon puolestaan, ja nämähän eivät hirveästi Ilveksen johtoa mairittele.
Jokatapauksessa itse pidän isoimpana asiana, että Vinnie haluaa myydä. Tällä tarkoitan tuota teoriaa, että nyt halutaan tuota osakkeen arvoa nostattaa paremman hinnan saamiseksi. Tosin paras myyntivaltti olisi varmasti mahdollisimman velaton yhtiö ilman mitään sitoumuksia muihin integraatteihin. Tällöin voisi Ilveksestä jotain pyytää ja saadakkin.
Kunto sanoi:Robert ja Nollakulma sanoi:Sinänsä en ymmärrä mitä huvittavaa tuossa oli, koska eihän tuollainen prosessi katso ollaanko kilpailukaudella vai ei.
Huvittavaa on ollut siis se, että Honkalehto&co ovat levitelleet sidosryhmille tietona, että kesähallitus on ollut syyllinen moneen Ilveksen ongelmaan. IH on ollut ahdingossa reilut kymmenen vuotta ja tuo pieni jakso, mitä kesähallitus oli puikoissa ei minun mielestäni juurikaan ole vaikuttanut Ilveksen pitkään ahdinkoon. IH:n nykyisen toimivan johdon ajattelutapana on, että syylliset IH:n ahdonkoon löytyvät muualta kuin heistä. Lähes kaikki ulkoiset tahot näkevät taas asian päinvastoin. Itse asiassa kesähallituksen aikana monen sidosryhmän luottamus nousi ja hetken tunnelin päässä oli kirkastakin näkyvissä. Kesähallituksen jälkeen ollaan tahkottu 1.7 milliä tappiota, joka on sinänsä taas käsittämätön määrä.
Sjöblomin tapauksesta minulla ei ole juurikaan tietoa. Prosessihan oli lopulta täysi farssi lyijykynäilyä myöden. Ehkä Jyrki Lumme kiteytti asian hyvin lausunnossaan, että siinähän oli kaksi vaikeata rantaruotsalaista (Vinnie&Sjöblom) vastakkain.
Toki jos on koko IH:n ahdinko on kaadettu tuon kesähallituksen niskaan on tilanne vähintäänkin huvittava. Monesti vaan nämä nykyisen operatiivisen johdon epäsuorat lainaukset (Tarkoitan tällä näitä ei julkisia sanomisia) keskustelupalstoilla ovat sitä luokkaa ettei ainakaan haluaisi uskoa, että joku tuollaista tekstiä laukova voi yleensä edes päästä tuohon asemaan. Mutta tosiaan tulokset puhukoon puolestaan, ja nämähän eivät hirveästi Ilveksen johtoa mairittele.
Jokatapauksessa itse pidän isoimpana asiana, että Vinnie haluaa myydä. Tällä tarkoitan tuota teoriaa, että nyt halutaan tuota osakkeen arvoa nostattaa paremman hinnan saamiseksi. Tosin paras myyntivaltti olisi varmasti mahdollisimman velaton yhtiö ilman mitään sitoumuksia muihin integraatteihin. Tällöin voisi Ilveksestä jotain pyytää ja saadakkin.