Vs: Ilveksen nykytilanne
jerry sanoi:
Ja mitähän tämäkin nyt mahtoi tarkoittaa? Mitä fanien pitäisi tehdä?
Hämeenkadulle VM:n vastainen paraati banderolleoin? 5 seuraavaa kotipeliä vietetään hakemetsän ulkopuolella Ilves kannustuksin ja VM vastaisin huudoin ja banderollein? Tai no onhan tuo kyllä aika brutaalia herrasiunakkoon tulis varmaan vandaalin leima ja mitähän naapurikin ajattelis uskaltaisko päästää enää lapsia ulos yksin kun tietää että tämmönen terroristi asuu naapurustossa
VP sanoi:
Kirjoittaa foorumilla kuola poskella 1/2 sivun manifesteja huonolla ulosannilla ja jäädä torstaina kotiin? Huikeaa.
Onneks sulla se ulosanti on niin häikäisevä, joku kirjoittaa perusteluja sentään mutta sulta ei löytynyt yhtäkään pointtia miksi on järkevämpää mennä halliin kuin olla menemättä? Anteeksi kun tilanne koskettaa tosifania niin että oikein kuolakin välillä poskelle pärskähtää, joillekkin tää kannattaminen on oikeasti koskettava asia, toisille taas pelkkää korrektia kirkossa käyntiä kultivoituneen asiallisine ulosmarsseineen.
VP sanoi:
Jos oikeasti haluaa järjestää jotain (ulosmarssia, marssia hämeenkadulla jne), niin tällaisen organisointi ei ole mitään posken läpsyttelyä ja kaikkien uhkakuvien maalailua.
Okei Sherlock, mä kun ajattelin että tommoset marssit tapahtuu ihan sormia napsauttamalla, mikä sun pointti on? Pitäskö tässä nyt vaan taputella olalle kaikkia ja sanoo tsemppiä?
Ei tässä mitään uhkakuvia maalailla vaan ollaan realisteja. Kyllä aidon faninkin täytyy lopettaa jossain vaiheessa niiden Ilveslasien läpikatselu ja palata maan pinnalle todeten todellinen tilanne.
VP sanoi:
Viime ulosmarssi järjestettiin asiallisesti ja sekä jengiä että mediaa saatiin hyvin mukaan.
No viime ulosmarssi oli kyllä todella vaisu, eihän siihen osallistunut kun säälittävän pieni määrä faneja. Median se toki tavoitti koska Ilveksen huono tila oli mediassa esillä, muuten ulosmarssi oli niin pliisu että jos se olisi tullut medialle puskista se olisi noteerattu todennäköisesti vain sivulauseella mediassa. Tai olisko edes noteerattu koska ei sitä pelin lomassa olis edes huomannu ilman ennakkotiedotusta. Mutta siis oikeasti monihan nauro tolle eikä ees kehdannu osallistua koska se oli niin huonosti organisoitu että siihen ei moni osallistunut. Mitä eroa on epäasiallisella ja asiallisella ulosmarssilla, onko tavoitteenasi toimia korrektisti kuin linnanjuhlissa jos on jotain mielenilmaisuja? Nyt ymmärrän paremmin miks oot herkistyny mun astetta räiskyvämmistä ehdotuksista.
VP sanoi:
Stefanin kaltaisia itkupotkuraivareita ei noteeraa kukaan.
No katsotaan noteeraako se VM sen sun asiallisen ulosmarssis ja myy omistuksensa
Eikös tässä nyt ole kyse siitä millä se VM saadaan luopuun omistuksesta eikä siitä kuka noteeraa mun tekstejä ja kuka ei. Katsotaan myöhemmin miten FANIEN toimet on toimineet. Johto tosiaan otti potkut duunista Ilveksen takia, mitään tämmöistä en ees odota yhdenkään fanin tekevän. Mutta oon kyllä todella pettyny jos ens pelissä läpsytellään käsiä Ilves huudoin sen sijaan että ne olis nyrkissä jossain hämpillä vaatien VM:n eroa.