sämpylä sanoi:Tyytyväisenä kun tuli hoidettua hommat niin hyvin.
Pro sanoi:Heräilyä kieltämättä on ilmassa, mutta on myös todella paljon ilmassa skeptisyyttä. Ja ymmärrän täysin ihmisiä jotka eivät eväänsä liikauta kunnes jotain konkreettista on paperilla.Niin syvälle vitutuksen syövereihin Ilvesläiset on vuosien saatossa ajettu.
Mutta emoseuran ja koko toiminnan juurien ulostuloa ei voi olankohautuksella sivuuttaa. Sieltä tuli suora vinkki että muutos on käsillä. Ja mun uskomukseni mukaan sieltä suunnalta ei ihan hepposin hartioin tuollaista tiedotetta ulos laiteta. Siinähän luki suurinpiirtein tyyliin että muutos tavalla tai toisella tulee.
Jos ja kun muutos aikanaan tulee, on mielenkiintoista seurata kuinka patoumat mahdollisesti purkautuvat. Olen melkoisen varma toteutuksen onnistuessa nappiin, että kannattajat, yritysmaailma ja yhteistyökumppanit ovat kuin lehmät ensilaitumilla. Voi olla jytkyn paikka.
sämpylä sanoi:Jos kaupat syntyy, jääkö Esa?
Luepas uudestaan se kirjoitus, tällä kertaa vaikka ajatuksella. Tuulipukufanien menetyksestähän tuossa Soipio kirjoittaa vain Blues-tapauksen kaltaisen mestis-skenaarion yhteydessä. Ja tuossahan nimenomaan kirjoitetaan, että niitä tuulipukufaneja(kin) Ilves tarvitsee.sämpylä sanoi:Olen ilmeisesti huono tuulipukufani kun en ole halunnut kantaa rahojani kolmeen kauteen Ilvekselle. Mitenkähän meidät petturifanit otetaan vastaan hallissa? Siis sen muutoksen jälkeen.
sämpylä sanoi:http://www.jatkoaika.com/Artikkeli/kannattajan-kynästä-ilves-ei-kuole-koskaan/184132
Olen ilmeisesti huono tuulipukufani kun en ole halunnut kantaa rahojani kolmeen kauteen Ilvekselle. Mitenkähän meidät petturifanit otetaan vastaan hallissa? Siis sen muutoksen jälkeen.
sämpylä sanoi:Onkohan tällä mahdollisella ostajalla tarkoitus vahvistaa joukkuetta tälläkaudella?
Brooks sanoi:sämpylä sanoi:Onkohan tällä mahdollisella ostajalla tarkoitus vahvistaa joukkuetta tälläkaudella?
Tuskin Ilves Suomesta sellaista pääomistajaa löytää, joka omilla rahoillaan alkaisi joukkuetta vahvistaa.
Eri asia sitten, jos saa haalittua nopeasti ulkopuolista täsmärahoitusta sponsoreilta tai muilta "Ilves-henkisiltä" tahoilta.
Ihan kuin täällä vedettäisiin yhtäläisyysmerkkejä mahdollisen uuden pääosakkaan ja Ilves ry:n välille. Minä en vieläkään usko, että ry lähtisi liigabisnekseen. Liian riskaabelia hommaa, eivätkä ainakaan junnujen äidit siihen suostuisi ja tuskin kaikki isätkään.
Kunto sanoi:Nimen ja logon käyttösopimus on katkolla 2017 keväällä. Kesällä sain kuulla, että IH Oy kovasti haluaisi solmia jatkosopimuksen Ilves ry:n kanssa. Käsitykseni on, että sopimukseen ei olla vielä toistaiseksi ..
Brooks sanoi:Ihan kuin täällä vedettäisiin yhtäläisyysmerkkejä mahdollisen uuden pääosakkaan ja Ilves ry:n välille. Minä en vieläkään usko, että ry lähtisi liigabisnekseen. Liian riskaabelia hommaa, eivätkä ainakaan junnujen äidit siihen suostuisi ja tuskin kaikki isätkään.
4ever1 sanoi:Kunto sanoi:Nimen ja logon käyttösopimus on katkolla 2017 keväällä. Kesällä sain kuulla, että IH Oy kovasti haluaisi solmia jatkosopimuksen Ilves ry:n kanssa. Käsitykseni on, että sopimukseen ei olla vielä toistaiseksi ..
Eli joku voisi tehdä ry:n kanssa sopimuksen Ilves nimen ja logon käytöstä jääkiekossa mutta oy omistaa liigalisenssin. Uusi tulija voisi siis aloittaa Ilveksen nostamisen alasarjoista jollei pääse vinnien kanssa diiliin ja saa sieltä liigapaikkaa? vinnie voisi jatkaa liigaa jollakin muulla nimellä ja logolla? Onko päätelmäni ihan metsässä?
Tuskin Ilves löytää toista pääomistajaa, joka haluaa tehdä asiat samalla kaavalla, mitä edellinen. Uskon uuden omistajan hakevan myös taloudellista voittoa sijoitukselleen ja näin ollen tekevän tarvittavat satsaukset. Taho joka ei asiasta ajattele näin tuskin on myöskään seuraa ostamassa.Brooks sanoi:sämpylä sanoi:Onkohan tällä mahdollisella ostajalla tarkoitus vahvistaa joukkuetta tälläkaudella?
Tuskin Ilves Suomesta sellaista pääomistajaa löytää, joka omilla rahoillaan alkaisi joukkuetta vahvistaa.
Eri asia sitten, jos saa haalittua nopeasti ulkopuolista täsmärahoitusta sponsoreilta tai muilta "Ilves-henkisiltä" tahoilta.
Ihan kuin täällä vedettäisiin yhtäläisyysmerkkejä mahdollisen uuden pääosakkaan ja Ilves ry:n välille. Minä en vieläkään usko, että ry lähtisi liigabisnekseen. Liian riskaabelia hommaa, eivätkä ainakaan junnujen äidit siihen suostuisi ja tuskin kaikki isätkään.