Serve
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Itse ostin kausarin kulttuuriseteleillä. Eli ostin työpaikalta kulttuuriseteleitä 250e:n arvosta, ja maksoin niistä 125e. Kausari maksoi 375. Eli maksoin erotuksen ja sen 125, joten sain kausarin 250e:lla.
Hinta peliä kohden on varsin maltillinen 8,3e/peli.
Perhelipuissa Ilves meni metsään, muuttaessaan lipun malliin 1+1, ja hinnan pysyessä samana. Aikaisemmin perhelippu maksoi 25e, ja sisälsi 2 aikuista ja kaksi lasta. Paikat oli riveille 1-4.
UglyHouse sanoi:Kiakkomiäs sanoi:Kannatan! Itse käyn vain muutaman pelin paikanpäällä katsomassa työstäni johtuen. Huokeemmalla hinnalla lähtisin varmasti mukaan kamppanjaan ja lahjottaisin vaikka liput joita en itse pysty käyttämään.jurgen sanoi:Tulipa niinkin hullu ajatus mieleeni kuin että kannattaisiko Ilveksen kopioida laskettelukeskus Sappeen idean myydä kausareita halvemmalla, jos jokin tietty varausmäärä niistä täyttyisi... esim. 3500 ennakkovarausta ja hinta maltillinen vaikkapa 299 eur tai jotain sinneppäin.
Tästä kannattaisi laittaa ehdotus tuonne Facebookin Ilves Tampere -ryhmään. Siellä on monta tuhatta ilvesläistä ja myös Ilveksen myyntipäällikkö Jussi Kankaanpää on ottanut lämpimästi vastaan sitä kautta tulleet kehitysehdotukset.
Kausarit saa jo nyt halvemmalla kun ne ostaa keväällä.
Mielestäni ei ole mitään tarvetta, tosin ehkä voisi koskea vaikka C-katsomoa johon ei ole muuten tunkua. Loppuun tai lähes loppuunmyydyissä otteluissa katsomonosat myydään loppuun järjestyksessä: E, A/B, D ja C. Eli C-katsomo voisi olla halvennusmyynnin kohde, tosin faneja palvellen ehkä myös D-katsomo.
Niinhän se menee - köyhälle kaikki on kallista ja vähemmällä olisi kiva saada enemmän.
Itse ostin kausarin kulttuuriseteleillä. Eli ostin työpaikalta kulttuuriseteleitä 250e:n arvosta, ja maksoin niistä 125e. Kausari maksoi 375. Eli maksoin erotuksen ja sen 125, joten sain kausarin 250e:lla.
Hinta peliä kohden on varsin maltillinen 8,3e/peli.
Perhelipuissa Ilves meni metsään, muuttaessaan lipun malliin 1+1, ja hinnan pysyessä samana. Aikaisemmin perhelippu maksoi 25e, ja sisälsi 2 aikuista ja kaksi lasta. Paikat oli riveille 1-4.