Ilveksen nykytilanne

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Masce sanoi:
Mutta sitten paranee pysytellä pois myös palstoilta sekä foorumeilta, ja aivan vihoviimeinen ja oksettavin juttu on alkaa arvostella kausikorttien hankkijoita.

Eikös tällaiselle toiminnalle ole jo jonkinlaiset perinteet olemassa ;) Kausikortin, irtolipun...mitä näitä nyt on...

Totta ;D Näin se historia luo perinteitä nykyhetkeen ja -tilanteeseen. Onneksi verrattuna vuoden takaiseen nykyhetki on sen verran valoisa, että voidaan ajatella tulevaisuutta, ja näiden tällaisten perinteiden muuttamista.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mun mielestäni on myös älytöntä arvostella niitä, jotka eivät vielä kausaria hommaa tai jatka nykyistä sopimusta!

Meitä on moneen lähtöön, mutta yksi asia on varma Ilves on ja pysyy!

Itse joko jatkan kausikortilla tai siirryn irtolippujen käyttäjäksi. Aika näyttää...
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 625
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kausikorttia ei tarvitse edes näin vakiohenkilön nykyään ostaa; se tulee vaan. Loistavaa! Maksun sitten joutuu aikanaan kyllä hoitelemaan. Ainahan kausikortii hintansa väärti on.

Mutta ymmärrän monista poiketen myös kortin ostospekulaatiolla kiukuttelevaisia. On se niin älyttömän raastavaa katsella Ruudun tarjontaa, kun Ilvestä ei näy maisemissa. Vieläkin Kivi kaivertaa mielessä. Jos olisi kengässä, sen voisi heittää helposti pois. Mutta tämän mestarivalmentajamme viimeisin näyttö ei hevin unohdu! Katsokoonkin, että tilanne on jatkossa toisin!
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Vs: Ilveksen nykytilanne

jurgen sanoi:
Mun mielestäni on myös älytöntä arvostella niitä, jotka eivät vielä kausaria hommaa tai jatka nykyistä sopimusta!

Joo, ei ny keskenämme tapella. Foorumiveljet (ja tietysti -siskot) yhdessä pahaa maailmaa vastaan!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 604
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
#13 sanoi:
Tappara lahjoittelee ilmaislippuja todella isolla kädellä. Toki sponsoreille, ja rahaa sieltä tulee, mutta katsojamäärät eivät ole tässä vertailukelpoisia.

Onko näin? Helmikuussa lensin ulkomaille ja tarinoin vieruskaverin kanssa, joka kertoi, että he ovat vuosia laittaneet Tapparalle 20 000€/kausi laitamainokseen ja hän hieman närkästyneenä sanoi, ettei Leinosen Mikki nuukana miehenä jaa juuri mitään ekstraa.
Minun työnantaja muuten jakoi työntekijöilleen ainakin kymmeniä tapparan vapaalippuja. Itsekkin sain 2 kappaletta jotka annoin eteenpäin.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 145
Vs: Ilveksen nykytilanne

Teme-74 sanoi:
Kunto sanoi:
#13 sanoi:
Tappara lahjoittelee ilmaislippuja todella isolla kädellä. Toki sponsoreille, ja rahaa sieltä tulee, mutta katsojamäärät eivät ole tässä vertailukelpoisia.

Onko näin? Helmikuussa lensin ulkomaille ja tarinoin vieruskaverin kanssa, joka kertoi, että he ovat vuosia laittaneet Tapparalle 20 000€/kausi laitamainokseen ja hän hieman närkästyneenä sanoi, ettei Leinosen Mikki nuukana miehenä jaa juuri mitään ekstraa.
Minun työnantaja muuten jakoi työntekijöilleen ainakin kymmeniä tapparan vapaalippuja. Itsekkin sain 2 kappaletta jotka annoin eteenpäin.

Jos jääkiekkojoukkueella on AAA-luottoluokitus ja jonkinlainen urheilullinenkin menestys, niin ei se pelkillä ilmaislipuilla tule. Minun useallakin yrittäjätutulla on laitamainos Tapparan peleissä, eivätkä he ainakaan ole ilmaislipuilla hehkuttaneet. Ja tämä ei ollut provo, enkä ole missään nimessä Tapparan mies...
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Ilveksen nykytilanne

Neitikiekko sanoi:
Teme-74 sanoi:
Kunto sanoi:
#13 sanoi:
Tappara lahjoittelee ilmaislippuja todella isolla kädellä. Toki sponsoreille, ja rahaa sieltä tulee, mutta katsojamäärät eivät ole tässä vertailukelpoisia.

Onko näin? Helmikuussa lensin ulkomaille ja tarinoin vieruskaverin kanssa, joka kertoi, että he ovat vuosia laittaneet Tapparalle 20 000€/kausi laitamainokseen ja hän hieman närkästyneenä sanoi, ettei Leinosen Mikki nuukana miehenä jaa juuri mitään ekstraa.
Minun työnantaja muuten jakoi työntekijöilleen ainakin kymmeniä tapparan vapaalippuja. Itsekkin sain 2 kappaletta jotka annoin eteenpäin.

Jos jääkiekkojoukkueella on AAA-luottoluokitus ja jonkinlainen urheilullinenkin menestys, niin ei se pelkillä ilmaislipuilla tule. Minun useallakin yrittäjätutulla on laitamainos Tapparan peleissä, eivätkä he ainakaan ole ilmaislipuilla hehkuttaneet. Ja tämä ei ollut provo, enkä ole missään nimessä Tapparan mies...

Tapparalla on hyvin pullat uunissa, ja sponsoreilta/tukijoilta rahaa varmasti tulee mukavasti. Eli luokitukset on kunnossa ja kiva on katsomossa kalastusta seurata.
Pointtina itsellä olivat katsojalukujen vertailut, jotka eivät välttämättä ole vertailukelpoisia ilmaislippujen tähden (jos näitä siis niin avokätisesti jakavat kuin vaikuttaa).
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

jurgen sanoi:
Mun mielestäni on myös älytöntä arvostella niitä, jotka eivät vielä kausaria hommaa tai jatka nykyistä sopimusta!

Meitä on moneen lähtöön, mutta yksi asia on varma Ilves on ja pysyy!

Itse joko jatkan kausikortilla tai siirryn irtolippujen käyttäjäksi. Aika näyttää...

Juuri näin.

Jokainen tekee päätöksensä ostaa kausikortti tai olla ostamatta,omasta näkökulmastaan. Ketään ei tarvitse syyllistää sen takia.

Ymmärrän oikein hyvin niitä, jotka vaativat rahoilleen täyden vastineen.

Itse ostan kausarin, koska se on halvempi, kuin irtoliput. Säästän aikaa ja vaivaa, kun ei tarvitse lähteä lippuja hakemaan lippipisteestä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 604
Vs: Ilveksen nykytilanne

En minä luottoluokituksia ja muutenka hyvin menemistä tapparasta ole epäillyt. Kunhan kerroin tappparan jakavan ilmaislippuja reilusti ja se on fakta. Eilinen yleisömäärä ei kovin sävähdyttänyt n.4800 vaikka just tärkeimmät pelit alkoi. Pudotus keskiarvosta melkoinen, että kertooko tämä jotain ?
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 644
Vs: Ilveksen nykytilanne

Teme-74 sanoi:
En minä luottoluokituksia ja muutenka hyvin menemistä tapparasta ole epäillyt. Kunhan kerroin tappparan jakavan ilmaislippuja reilusti ja se on fakta. Eilinen yleisömäärä ei kovin sävähdyttänyt n.4800 vaikka just tärkeimmät pelit alkoi. Pudotus keskiarvosta melkoinen, että kertooko tämä jotain ?

Sitä, että tapparan asema Tampereen ykkösseurana on lähinnä kosmeettinen ja ilmenee vain sarjataulukosta. Tamperelaisia tuo junttisirkus ei kiinnosta niin paljoa kuin annetaan ymmärtää.
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
314
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jos työnantaja tai jokin muu yritys jakaa ilmaislippuja, ne ovat suurella todennäköisyydellä ilmaisia vain niiden loppukäyttäjälle. Kyllä se yritys niistä on jotain maksanut.

Tapparaa koskevaa keskustelua voidaan jatkaa tästä eteenpäin jossain muualla kuin Ilveksen nykytilanteesen liittyvässä ketjussa.
 

551304

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tuossa Ilveksen ensikauden kokoonpanoketjussa oli orastavaa keskustelua josko Ilves on suurseura vai pieni sellainen. Viimeisen viiden kauden ajan olemme varmastikin olleet Liiga-tasolla suurseura, sillä edelliskaudellakin löimme pöytään 7 miljoonaa Euroa. En usko että kovin moni seura pystyi vastaavaan?
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
338
Vs: Ilveksen nykytilanne

Wikipedian mukaan muuan yhdysvaltalaismies omistaisi Ilves-Hockeystä edelleen 62 pinnaa...muutenkin aikas jälkeen jäänyt sisältö tuossa artikkelissa. Siinä jollekin jobia päivittää tilanne...itte en jaksa nähdä vaivaa, ja onhan tuolla yksi jos toinenkin artikkeli vajavainen...

E. Onkin muuten liigaosakeyhtiöistä ainut, josta on tehty wiki-artikkeli. Mistäköhän johtuisi...männävuosien mediaseksikkyys?
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vanha kyynikko ei voi välttää ajatusta etteikö Heikkilän lähdössä olisi jotain mitä ei haluta kertoa.Heikkilä esitteli ehkä liian suuria suunnitelmia Ilveksen ensikauden ja lähitulevaisuuden tavoitteita. Jalon filosofiahan on että ensin tienataan ja sitten vasta kulutetaan. Ilves jäi tällä kaudella yleisotavoitteestaan ja pleijari tuloista ja toivottu buumi jäi näkemättä. Onko nyt niin että ensikauden joukkue ei tule vastaamaan niitä tavoitteita joita Kake mainosti ja nyt Kake saa lähteä. Tähän tulevan kauden pettymykseen voi viitata se tosiasia että Heikkilä tiedotti jo alkukeväästä että Ilves on tehnyt sopimuksen kolmen uuden pakin kanssa. Saimme yhden A-junnun,mestishaun ja parhaat pelinsä pelanneen paluumuuttajan!! Vielä haetaan puolustajaa joka ehkä löytyy artistisopparilla marraskuussa. Savilahti korvaa Laakson ja Sandellin tilalle kesällä joku Amerikan apu ja näillä mennään. Olisi myös outoa että Ilves luopuu urheilujohtajasta juuri kun aletaan tavoitella kärkisijoja. Joku ei nyt vaan mätsää. Toivon olevani täysin väärässä ja pyydän nöyrästi anteeksi jos olen erehtynyt.Aika näyttää.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itsekin kallistun jäsen rystyn ajatusmalliin. Tämä homma kaikesta huolimatta haiskahtaa... näkemyseroja veikkaan. Ei mielestäni vaikuta nyt kauhean hyvältä tämä tilanne.

Kausareitakin pitäisi myydä kasapäin... olisi syytä julkistaa niitä timanttisia soppareita pika pikaa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Vs: Ilveksen nykytilanne

rysty sanoi:
Vanha kyynikko ei voi välttää ajatusta etteikö Heikkilän lähdössä olisi jotain mitä ei haluta kertoa.Heikkilä esitteli ehkä liian suuria suunnitelmia Ilveksen ensikauden ja lähitulevaisuuden tavoitteita. Jalon filosofiahan on että ensin tienataan ja sitten vasta kulutetaan. Ilves jäi tällä kaudella yleisotavoitteestaan ja pleijari tuloista ja toivottu buumi jäi näkemättä. Onko nyt niin että ensikauden joukkue ei tule vastaamaan niitä tavoitteita joita Kake mainosti ja nyt Kake saa lähteä. Tähän tulevan kauden pettymykseen voi viitata se tosiasia että Heikkilä tiedotti jo alkukeväästä että Ilves on tehnyt sopimuksen kolmen uuden pakin kanssa. Saimme yhden A-junnun,mestishaun ja parhaat pelinsä pelanneen paluumuuttajan!! Vielä haetaan puolustajaa joka ehkä löytyy artistisopparilla marraskuussa. Savilahti korvaa Laakson ja Sandellin tilalle kesällä joku Amerikan apu ja näillä mennään. Olisi myös outoa että Ilves luopuu urheilujohtajasta juuri kun aletaan tavoitella kärkisijoja. Joku ei nyt vaan mätsää. Toivon olevani täysin väärässä ja pyydän nöyrästi anteeksi jos olen erehtynyt.Aika näyttää.

Näin, kyllä lemahtaa minunkin nokkaan. Hyviä huomioita. Odotellaan nyt rauhassa kevään sopimusjulkaisuja. Olen todella pettynyt, jos yllä kuvattu painajainen toteutuu.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Minä en usko mihinkään näkemyseroihin. Noinkohan Jalokaan odotti Heikkilän pysyvän pestissään yhtä kautta enempää? Valinta oli alun perinkin kummallinen, jos ajatellaan puhtaasti urheilullista puolta, mutta joten kuten ymmärrettävä, jos tarkoituksena oli tuoda uskottavuutta Uuden Ilveksen alkutaipaleelle palkkaamalla tuttu ilvestaustainen henkilö, jolla on myös vahvoja näyttöjä niin pelaajana kuin valmentajanakin.

Tarvitseeko Ilves urheilutoimenjohtajan? Periaatteessa kyllä, jos ajatellaan Ilveksen pitemmän aikavälin tulevaisuutta ja ideaalista organisaatiomallia, mutta mikä olisi UTJ:n rooli lyhyemmällä aikavälillä, kun kaikesta päätellen Kivi haluaa vaikuttaa voimakkaasti joukkueen kokoamiseen ja Jalonkin intressit liittyvät etupäässä juuri urheilupuoleen, sikäli kuin hänen edellisestä tj-kaudestaan voidaan jotakin päätellä. Tähän päälle tulee vielä Myrrän kaksoisrooli junnupuolella ja liigajoukkueen valmennuksessa. Toisin sanoen nykyisessä tilanteessa UTJ saattaisi huomata vaikutusmahdollisuutensa aika rajoitetuiksi.
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Minä en usko mihinkään näkemyseroihin. Noinkohan Jalokaan odotti Heikkilän pysyvän pestissään yhtä kautta enempää? Valinta oli alun perinkin kummallinen, jos ajatellaan puhtaasti urheilullista puolta, mutta joten kuten ymmärrettävä, jos tarkoituksena oli tuoda uskottavuutta Uuden Ilveksen alkutaipaleelle palkkaamalla tuttu ilvestaustainen henkilö, jolla on myös vahvoja näyttöjä niin pelaajana kuin valmentajanakin.

Tarvitseeko Ilves urheilutoimenjohtajan? Periaatteessa kyllä, jos ajatellaan Ilveksen pitemmän aikavälin tulevaisuutta ja ideaalista organisaatiomallia, mutta mikä olisi UTJ:n rooli lyhyemmällä aikavälillä, kun kaikesta päätellen Kivi haluaa vaikuttaa voimakkaasti joukkueen kokoamiseen ja Jalonkin intressit liittyvät etupäässä juuri urheilupuoleen, sikäli kuin hänen edellisestä tj-kaudestaan voidaan jotakin päätellä. Tähän päälle tulee vielä Myrrän kaksoisrooli junnupuolella ja liigajoukkueen valmennuksessa. Toisin sanoen nykyisessä tilanteessa UTJ saattaisi huomata vaikutusmahdollisuutensa aika rajoitetuiksi.

Tätä samaa pohdiskelin minäkin jo tuolla Heikkilä-ketjussa. Pitkällä aikavälillä on varmasti tärkeää löytää pätevä urheilutoimenjohtaja, mutta tällä hetkellä organisaatio on muovautunut sellaiseksi, että päällekkäisiä vakansseja olisi turhan paljon eikä suoraa tarvetta tuollaiselle pallille ole. Toivottavasti kuitenkin haussa on innokas ja meritoitunut urheilutoimenjohtaja, joka palkataan, kun sopiva herra vastaan tulee. Ja mielellään vielä ulkopuolelta uusilla ja raikkailla näkemyksillä höystettynä eikä se ensimmäinen vastaankävelevä työtön ex-Ilves. Kiirettähän ei juuri nyt tällä hetkellä tai edes lähikuukausina ole käydä kiinni kehen tahansa suostuvaiseen.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
2 039
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse en usko Heikkilän lähtöön liittyvän mitään dramatiikkaa. Hän lähti auttamaan uuden Ilveksen alkutaipaleella, varmaan aika sekavassakin tilanteessa, ja niinkuin tullut ilmi määräaikaisella työpestillä.
Sopimukset pitkälti sorvattu tulevalle kaudelle, niinkuin monet todenneet. Säästyypä urheilutoimenjohtajan palkkarahat tällä hetkellä tarvittaviin pelaajiin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 654
Vs: Ilveksen nykytilanne

Naisten liigan 3. finaali Ilves-Kärpät tulee tänään suorana TV2-kanavalta. Voitot tasan 1-1
 
Ylös