Vs: Ilveksen nykytilanne
Kuparinen on tainnut tehdä Laaksoa enemmän pisteitä viimeksi 2012-13, jos sitä puolta miettii. Jos taas haetaan jotain muuta (esim sitä tasaisen kokonaisuuden joukkuetta), ja Laaksoa halvemmalla sitä saadaan, niin varmaan sitten ok.
Kai sitä rahaakin saa joukkueen rakentamiseen ainakin tiettyyn rajaan asti velaksi, mutta Ilves ei välttämättä siinä neuvottelussa sanele ehtoja nykytilanteessa. Järkevyyttä lainasatsauksiin voi siltäkin pohjalta pohtia.
Ymmärrän tavallaan niitäkin, jotka haluaa tuloksia uudelta johdolta "viimeistään ensi vuonna". Toisaalta voi sitten miettiä, onko bussin myöhässäolo 3 tuntia sen yhden pysäkinvälin ajaneen kuskin vika, jos edellinen kuski on suhannut koko vuoron päin v@*ttua lähtöpysäkiltä.
Tässä kohtaa ei kai ole oikeastaan tiedossa kuin tämän kauden sijoitus. Lähtijöistä, tulijoista, taloustilanteesta ei ole kauheasti ainakaan minulla varmaa hajua. Siihen, onko Ilveksellä ensi kaudelle hyvä joukkue vai ei tai rahaa sellaiseen tai ei, voi pitkälti vain joko uskoa tai olla uskomatta.
Itse mieluummin uskon nyt, että syksyllä näyttää ihan hyvältä. Jos ei näytä, ehdin murehtia asiaa koko syksyn ja talven ajan. Voi ollakin, ettei näytä, ja siinä itselleni yksi lisäsyy pysyä mahdollisimman positiivisena tässä hetkessä.
Jos joku saa virtaa ja iloa elämäänsä murehtimalla ensi kauden joukkueen huonoutta jo näin maaliskuussa, siitä sitten vaan minun puolestani.