En tiennytkään, että te olette tuollainen filosofi herra HegeHeGe41 sanoi:Ei karhutkaan riehu koko ajan, ne vetää välillä puolukoita.
Sori. Ei muuta.
IkuisestiILVES sanoi:En tiennytkään, että te olette tuollainen filosofi herra HegeHeGe41 sanoi:Ei karhutkaan riehu koko ajan, ne vetää välillä puolukoita.
Sori. Ei muuta.
Oli pakko..
Robert ja Nollakulma sanoi:Tämä selittäisi mahdollisesti parikin tapetilla ollutta asiaa. Ticketmaster on niin hyvässä kuin pahassa massiivinen yritys, ja mutuna voisin veikata välityskomission olevan pienempi kuin Lippupisteellä.
Peltinen sanoi:Robert ja Nollakulma sanoi:Tämä selittäisi mahdollisesti parikin tapetilla ollutta asiaa. Ticketmaster on niin hyvässä kuin pahassa massiivinen yritys, ja mutuna voisin veikata välityskomission olevan pienempi kuin Lippupisteellä.
Lippupiste on kumminkin osa monikansallista Eventim-korporaatiota, eli tässä on pelkästään isot pojat lakimiesarmeijoineen vastakkain. Toivottavasti pieni Ilves ei jää näiden väliin pelinappulaksi. Kummankin näiden lipunmyyntijättiläisen liikevaihdot lasketaan miljardeissa euroissa.
HeGe41 sanoi:Näin yhtiökokouksen alla yritän vähän koostaa omia ajatuksia sen perusteella, mitä olen kuullut ja mitä muut nimimerkit ovat eri keskustelufoorumeille kirjoittaneet. Tässä muutajia huomioita kysymysten kera.
Pika1 sanoi:P.S Tuleeko Sharen palstalle loistava referaatti kokouksesta ja tuloslaskelma viimevuoden tapaan?
HeGe41 sanoi:Pika1 sanoi:P.S Tuleeko Sharen palstalle loistava referaatti kokouksesta ja tuloslaskelma viimevuoden tapaan?
Nyt on sen verran väkevä edustus (sekä Oy että ry) paikalla, että eiköhän jotain tule. Itse en ole paikalla tällä kertaa.
Robert ja Nollakulma sanoi:HeGe41 sanoi:Pika1 sanoi:P.S Tuleeko Sharen palstalle loistava referaatti kokouksesta ja tuloslaskelma viimevuoden tapaan?
Nyt on sen verran väkevä edustus (sekä Oy että ry) paikalla, että eiköhän jotain tule. Itse en ole paikalla tällä kertaa.
Vaikka omia ajatuksia ovat hyviä kysymyksiä esitettäväksi yhtiökokouksessa. Eli jakaako Share nämä ajatukset, ja tuleeko se niitä myös kysymään? Nyt olisi se oikea foorumi niitä esittää.
Omaa pitkän uran IT-alan yrittäjänä.dr Origo sanoi:Kenelläkään tietoa mikä on miehiään tämä Markku Pekkola? Suurimpia omistajia, mutta mitä muuta?
Ilveksenmiäs sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, että kunnossa oleva tuote myy ilman vippaskonsteja. On toki hienoa ja tarpeellista seurata aikaa ja kehittyä, mutta kyllä kaikki myynti lähtee myytävästä tuotteesta.
Ja pointti oli ? En missään vaiheessa kirjoittanut mitään ylihintaisesta tuotteesta, vaan toimivasta tuotteesta.Ipan pakki sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, että kunnossa oleva tuote myy ilman vippaskonsteja. On toki hienoa ja tarpeellista seurata aikaa ja kehittyä, mutta kyllä kaikki myynti lähtee myytävästä tuotteesta.
Maailmassa myydään vuosittain 1,5 miljoonaa Fiatia.
Ipan pakki sanoi:Maailmassa myydään vuosittain 1,5 miljoonaa Fiatia.