ifor74 sanoi:Mitenkä niin ei odoiteta jos joukkueenjohdolta tulee viestiä että top6 on tavoite ja tavoitteessa ollaan.
Kyllä mun mielestä se tuo odotuksia faneille ja myös odotuksia että jotenkin puheisiin vastataan teoilla.
ifor74 sanoi:Mitenkä niin ei odoiteta jos joukkueenjohdolta tulee viestiä että top6 on tavoite ja tavoitteessa ollaan.
Kyllä mun mielestä se tuo odotuksia faneille ja myös odotuksia että jotenkin puheisiin vastataan teoilla.
Robert ja Nollakulma sanoi:ifor74 sanoi:Mitenkä niin ei odoiteta jos joukkueenjohdolta tulee viestiä että top6 on tavoite ja tavoitteessa ollaan.
Tarkoitin noilla odotuksilla lähinnä joukkuekohtaisia asetelmia enkä niinkään hallituksen tai kannattajien puheita.
Alkukaudesta altavastaajan asema voi sopia ihan hyvin Ilveksen nuorehkolle joukkueelle näitä kovemman korin vastustajia vastaan.
Kunto sanoi:Seurajohto on asettanut mielestäni itselleen liian kovan tavoitteen, sillä näin pitkä rämpinen on aiheuttanut sen, että rahaa ei ole (tästä olen hokenut todella paljon), mutta tässä yhteydessä oleellisempaa on puhua siitä, mikä imago Ilveksellä on ulkopuolella.
Brooks sanoi:Kunto sanoi:Seurajohto on asettanut mielestäni itselleen liian kovan tavoitteen, sillä näin pitkä rämpinen on aiheuttanut sen, että rahaa ei ole (tästä olen hokenut todella paljon), mutta tässä yhteydessä oleellisempaa on puhua siitä, mikä imago Ilveksellä on ulkopuolella.
Ilveksellä ei ole ollut milloinkaan rahaa, on se sitten rämpinyt tahi menestynyt.
Kaikkein tärkeintä olisi tietenkin saada tähän trendiin muutos. Lyhyesti sanottuna Ilves-johdon on osoitettava, että Tampereelle mahtuu kaksi taloudellisesti vahvaa ammattilaisjoukkuetta.
Samalla on tietenkin pystyttävä vastaamaan toimintaympäristön muuttumiseen. Enkä tarkoita vain siirtymistä isompaan halliin, vaan yritysten ja kuluttajien käyttäytymisessä tapahtuviin muutoksiin.
Urheiluseurojen on esimerkiksi varauduttava siihen, että katsojamäärät eivät enää kasva, vaan todennäköisemmin tulevat jatkuvasti laskemaan. Muistettakoon, että vielä 20 vuotta sitten tutkimusten mukaan nuorista 80 % seurasi urheilua livetapahtumissa, mutta nykyään vain puolet. Yrityksetkään eivät enää samalla tavalla harrasta logosponsorointia kuin ennen.
Artsi sanoi:Serve sanoi:Mutta joukkue on selvästi heikompi, kuin se, mikä viime kauden lopetti.
Tästä samaa mieltä, mutta niin on suurimmalla osalla muistakin joukkueista tilanne.
Serve sanoi:En voi hyvällä tahdollakaan nähdä minkäänlaista eteenpäin menoa joukkueen rakentamisessa, vaikka jonkinlaiset vahvistukset saataiskin syksyllä.
Juurikin annoit epäsuorasti ymmärtää, että joukkue on parempi kuin viime kauden aloittanut, joten eikö se silloin ole eteenpäin menoa. Myös taloudellinen tilanne on taustalla parantunut, mikä antaa selkänojaa joukkueen täydentämiseen tarvittavilta osin.
Eikö sekin ole eteenpäinmenoa, että viimekauden 11 paras joukkue tulisi olemaan sijoilla 7-10?Serve sanoi:Jos joukkue venyy ja ennen kaikkea Helge pelaa samalla tasolla, mihin viime kauden lopetti, ja löydetään oikeat täsmähankinnat, niin sijat 7-10 voi hyvinkin olla mahdollisia
Brooks sanoi:Kunto sanoi:Seurajohto on asettanut mielestäni itselleen liian kovan tavoitteen, sillä näin pitkä rämpinen on aiheuttanut sen, että rahaa ei ole (tästä olen hokenut todella paljon), mutta tässä yhteydessä oleellisempaa on puhua siitä, mikä imago Ilveksellä on ulkopuolella.
Ilveksellä ei ole ollut milloinkaan rahaa, on se sitten rämpinyt tahi menestynyt.
Kaikkein tärkeintä olisi tietenkin saada tähän trendiin muutos. Lyhyesti sanottuna Ilves-johdon on osoitettava, että Tampereelle mahtuu kaksi taloudellisesti vahvaa ammattilaisjoukkuetta.
Samalla on tietenkin pystyttävä vastaamaan toimintaympäristön muuttumiseen. Enkä tarkoita vain siirtymistä isompaan halliin, vaan yritysten ja kuluttajien käyttäytymisessä tapahtuviin muutoksiin.
Urheiluseurojen on esimerkiksi varauduttava siihen, että katsojamäärät eivät enää kasva, vaan todennäköisemmin tulevat jatkuvasti laskemaan. Muistettakoon, että vielä 20 vuotta sitten tutkimusten mukaan nuorista 80 % seurasi urheilua livetapahtumissa, mutta nykyään vain puolet. Yrityksetkään eivät enää samalla tavalla harrasta logosponsorointia kuin ennen.
Ilveksenmiäs sanoi:Ihmetyttää Kiven lausunto siitä, ettei selkeää pelisysteemiä ole vielä olemassa. Tuon tason rosteri tarvitsee nimenomaan sitä.
rysty sanoi:Tuhat sivua täynnä. Onneks olkoon!
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Itse toivon, että hävittäisiin valtaosa harkkapeleistä, mielummin loput. Ihan vaan, jotta ei ainakaan olisi ajatusta yrittää lähtee tällä rosterilla kauteen. Ei tää vaan riitä yhtään mihinkään.
Sitähän ei voi tietää varmuudella kukaan. Itse kuitenkin toivon vähintäänkin ykkösentteriä ja ykkösparin pätevää pakkia, jolla myös käsiä riittää. Nämä siis vähintään ja uskoisin tämän muuttavan jo aika paljon. Sopiva ja toimiva pelitapa on jokatapauksessa elinehto minun mielestäni.Voimahyökkääjä sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Itse toivon, että hävittäisiin valtaosa harkkapeleistä, mielummin loput. Ihan vaan, jotta ei ainakaan olisi ajatusta yrittää lähtee tällä rosterilla kauteen. Ei tää vaan riitä yhtään mihinkään.
Muuttaako pari yksittäistä pelaajaa mitään? Sopivalla pelitavalla tulosta saattaisi syntyäkkin, jopa tällä kokoonpanolla