Kunto
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Tällä hetkellä on myyjän markkinat ja pelaajia niukemmin liikkeellä.
HIFK, joka taitaa olla Liigan vetovoimaisin seura, on yrittänyt parisen kuukautta hakea Suomelalle korvaajaa. HIFK oli erittäin kiinnostunut saamaan Sandellin riveihinsä. Myös KooKoo teki Sandellille erittäin hyvän tarjouksen, joten tätä kautta voidaan odottaa, että molemmat seurat hankkivat riveihinsä vielä sen ykkössentterin. Tarkoittanee Ilveksen osalta sitä, että sitä The Sentteriä hakee pelkästään Suomesta useampi. Itse olen varoitellutkin, että tänne Pirkanmaalle asti saattaa löytyä vain the sentteri tai the sentteri/laituri.
C sanoi:Tilanne on tällä hetkellä se, että mielestäni paras vaihtoehto on lähteä rauhassa tällä porukalla kauden alkuun. Kärki joukkueessa on erittäin kapea, eikä avainpelaajien loukkaantumisia kestä, mutta syvyyttä joukkueessa tuntuu olevan siinä missä potentiaalisia nuoria pelaajiakin.
Kuten moni muukin on todennut, tällä hetkellä muutkin seurat etsivät AAA-luokan keskushyökkääjiä (esim. HIFK ei ole korvannut Antti Suomelaa millään tavoin). Itse lähtisin tällä nykyjoukkueella kauden alkuun ja reagoisin tarpeen tullen, kun kausi ehtii hieman vanheta. Ilveksellä on varmasti rahaa käyttää huippupelaajiin, mutta mikä se tarve on, niin sitä ei voida varmaksi sanoa. Tällä hetkellä näyttäisi, että tarvitsemme kärkisentterin ja -puolustajan, mutta voi hyvinkin olla, että joudutaan investoimaan laituriin puolustajan sijasta (riippuen miten kausi lähtee käyntiin).
Tällä hetkellä on myyjän markkinat ja pelaajia niukemmin liikkeellä.
HIFK, joka taitaa olla Liigan vetovoimaisin seura, on yrittänyt parisen kuukautta hakea Suomelalle korvaajaa. HIFK oli erittäin kiinnostunut saamaan Sandellin riveihinsä. Myös KooKoo teki Sandellille erittäin hyvän tarjouksen, joten tätä kautta voidaan odottaa, että molemmat seurat hankkivat riveihinsä vielä sen ykkössentterin. Tarkoittanee Ilveksen osalta sitä, että sitä The Sentteriä hakee pelkästään Suomesta useampi. Itse olen varoitellutkin, että tänne Pirkanmaalle asti saattaa löytyä vain the sentteri tai the sentteri/laituri.