Stefan
Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen nykytilanne
Nyt nöyrän rehti pahottelu johdolta että rosteri ei vastaa alkuperäisen tavoitteen edellyttämää vahvuutta. Tää kausi mennään näillä ja katseet suunnataan vuoden päähän.
Oon odottanu jo niin kauan että jaksan vielä odottaa. Tehdään nyt ees yhdelle kaudelle kunnon nippu. Ja se nippu on sitä kauempana tulevaisuudessa mitä enemmän käytetään resursseja tämmösten paskakokoonpanojen upgreidauksiin. Tällä nipulla ei kuuhun mennä vaikka tohon tulis puolella miljoonalla vahvistuksia.
Nyt olis kaikkein tyhmin vetää hätäreitä kun uhkakuva on ollut tiedossa jo alkukesästä eikä toimiin ole herätty. Muutenkin osa joukkueen hankinnoista on sitä tasoa että mielummin otan uudet vahvistukset vasta sitten kun nykyiset "vahvistukset" on vaihdettu todellisiin vahvistuksiin (ei tapahdu tällä kaudella).kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Itse toivon, että hävittäisiin valtaosa harkkapeleistä, mielummin loput. Ihan vaan, jotta ei ainakaan olisi ajatusta yrittää lähtee tällä rosterilla kauteen. Ei tää vaan riitä yhtään mihinkään.
Nyt nöyrän rehti pahottelu johdolta että rosteri ei vastaa alkuperäisen tavoitteen edellyttämää vahvuutta. Tää kausi mennään näillä ja katseet suunnataan vuoden päähän.
Oon odottanu jo niin kauan että jaksan vielä odottaa. Tehdään nyt ees yhdelle kaudelle kunnon nippu. Ja se nippu on sitä kauempana tulevaisuudessa mitä enemmän käytetään resursseja tämmösten paskakokoonpanojen upgreidauksiin. Tällä nipulla ei kuuhun mennä vaikka tohon tulis puolella miljoonalla vahvistuksia.