Onpas täällä taas väännetty tuosta lainasta. Ei pidä paikkaansa että asiassa olisi epäselvyyksiä tai että lainanantaja olisi riidoissa Ilveksen johdon kanssa. Ihan normaaleissa väleissä ja melko jatkuvassa yhteydenpidossa ovat. Takaisinmaksun suunnitelmasta minulla ei ole tietoa, mutta osapuolilla luulisi olevan. Tai jos eivät ole sopineet takaisinmaksusta, koron maksusta kenties ovat.
Sitä toista lainaa, toiselta ilveshenkiseltä herrasmieheltä, ymmärtääkseni on lyhennetty sopimuksen mukaisesti.
@jurgen kaipaa velkojilta löysäämistä. Minun ymmärrykseni mukaan nämä molemmat velat ovat nimenomaan löysiä ja Ilveksen edun mukaisesti sovittuja. Ja ne ovat otetut aikana jolloin kenties pankista sitä lainaa ei olisi saanut.
@Brooks haikailee viimeisessä viestissään aivan samaa kuin minäkin, yhteistä Ilves-perhettä. Samassa kirjoituksessa kuitenkin toteaa, että aivan viime vuosienkin aikana yrittämässä on käynyt monta eri ryhmittymää. On siis monta henkilöä ja ryhmää jotka ovat vuorollaan joutuneet pettymään, jotkut katkeroitumiseen saakka. Kyllä tuota kokonaisuutta on vaikeaa yhdistää.
Minä uskon että voittamalla Ilves perhe yhdistyy, ainakin riittävässä määrin. Sitä kaikki täällä kuitenkin haluaa. Samalla lääkkeellä myös talous saadaan kuntoon. Odottavan aika on vaan kovin pitkä.