HeGe41 sanoi:
WsQ sanoi:
HeGe41 sanoi:
jääkone sanoi:
Villeä varmasti vituttaa tällä hetkellä todella paljon. Mies tekee tällä kaudella ennätysliikevaihdon Ilveksen peräsimessä eli pistää Honkalehdon kauniisti pakettiin ja tekee kauniin rusetinvielä paketin päälle.
Puheet Raunion henkilöstöjohtamisesta ja myyntitaidoista eivät todellakaan miestä mairitelleet. Sanotaan, että Ilveksen toimistolla ei jäädä miestä kaipaamaan.
Kummasta puheet sitten johtuvat, olivatko asiat niin huonosti kuin on huhuttu vai eikö mies vaan sopinut mukaan hyväveli-kerhoon? Jälkimmäistä tukisi se jos mies tosiaan poistui omasta aloitteestaan. Todennäköisesti molemmissa syissä on totuuden siemen.
En osaa sanoa. Enkä mene takuuseen puheiden todenperäisyydestä. Itse olen tämän toisen käden tietona kuullut, eikä tällä hetkellä näihin toisen käden tietoihin voi juuri luottaa.
On aika harvinaista, että kahden lauseen postaukseen saa kolme asiavirhettä:
1) Rauniota ei jäädä kaipaamaan: Raunio on edelleen Ilves-Hockeyn toimitusjohtaja. Ville irtisanotui itse ja olisi halunnut lähteä välittömästi, mutta ei saanut lupaa lähteä. Eli kaivata ei voi, kun ei ole vielä lähtenyt.
2) Myyntitaidot: Ilveksen "myyntiennätys" ennen Rauniota 4,7 Miltsiä, viime kaudella 5,1 Miltsiä. Edelliseen enkkaan sisältyi 100 kiloa enemmän tv-rahoja ja saman verran NHL-korvauksia, kuin Koikasta saatiin.
3) Henkilöstöjohtaminen: Henkilöstö pelkää nyt henkensä edestä, että Raunion tilalle tulee Essi tai Seppo. On myös nähty Jokke Jääskeläinen VM:n neuvonantajana, joten hyvältä näyttää!