toskala
Luottopelaaja
- Viestejä
- 9 367
Vs: Ilveksen nykytilanne
Kyllä uskon että suuri osa on valmis antamaan uudelle omistajalle mahdollisuuden näyttää osaamisensa ja sitoutumisensa. Onhan Ilves niin paljon rämpinyt viime vuosina että jo pelkkä play-off paikka riittäisi monelle ja olisi hyvä näyttö.
Mutta se mahdollisuus pitää sitten kanssa käyttää. Kovin montaa mahdollisuutta saavuttaa kannattajien luottamus ei tule. Voi olla jopa ettei tule sitä toistakaan. Ja omalla kohdalla se ei tarkoita ehkä niinkään menestystä kaukalossa, vaan muissa asioissa toiminnan parantamista kohti ammattimaisuutta.
Esimerkkeinä:
- Hallitukseen kiekko-osaamista ja näkemystä ja toimihenkilöiksi ammattilaisia periaatteella "oikea mies/nainen oikeaan tehtävään" eikä mitään Honkalehtoja.
- Jokainen toimihenkilö käy jonkinlaisen medianhallintakoulutuksen. Asialliseen kritiikkiin laaditaan asiallinen vastine, asiaton jätetään omaan arvoonsa.
- Kannattajia ei ruoskita eikä niitä syytetä menestyksestä tai sen puutteesta. Koskaan. Kannattajat on siitä kyllä siitä ikäviä asiakkaita että ne tuppaa ajattelemaan enemmän tunteella kuin järjellä, mutta sekin on asia jota voi jäädä harmittelemaan tai sen kanssa voi oppia elämään.
- Selkeät vastuunjaot siihen kuuluvine vastuineen eikä enää mitään meriselityksiä Ukrainan kriiseistä tai pienistä väestöpopulaatioista. Tekeminen ratkaisee kaiken.
- Rehellinen viestintä faneja kohtaan. Jos tilanne on huono niin sitten se sanotaan rehellisesti. Kyllä tämä fani ainakin totuuden kestää mutta hätävalheet ja puolitotuudet sattuu enemmän. Kuten Kunto on todennut, kun kaikkea muuta on kokeiltu, niin voisiko koittaa olla välillä olla ihan rehellinen. Tuskin sillä mitään häviäisi.
Eli mitään suuria paineita en halua luoda uudelle omistajalle mutta ei nämä toisaalta mielestäni mitään kohtuuttomiakaan vaatimuksia ole.
Kyllä uskon että suuri osa on valmis antamaan uudelle omistajalle mahdollisuuden näyttää osaamisensa ja sitoutumisensa. Onhan Ilves niin paljon rämpinyt viime vuosina että jo pelkkä play-off paikka riittäisi monelle ja olisi hyvä näyttö.
Mutta se mahdollisuus pitää sitten kanssa käyttää. Kovin montaa mahdollisuutta saavuttaa kannattajien luottamus ei tule. Voi olla jopa ettei tule sitä toistakaan. Ja omalla kohdalla se ei tarkoita ehkä niinkään menestystä kaukalossa, vaan muissa asioissa toiminnan parantamista kohti ammattimaisuutta.
Esimerkkeinä:
- Hallitukseen kiekko-osaamista ja näkemystä ja toimihenkilöiksi ammattilaisia periaatteella "oikea mies/nainen oikeaan tehtävään" eikä mitään Honkalehtoja.
- Jokainen toimihenkilö käy jonkinlaisen medianhallintakoulutuksen. Asialliseen kritiikkiin laaditaan asiallinen vastine, asiaton jätetään omaan arvoonsa.
- Kannattajia ei ruoskita eikä niitä syytetä menestyksestä tai sen puutteesta. Koskaan. Kannattajat on siitä kyllä siitä ikäviä asiakkaita että ne tuppaa ajattelemaan enemmän tunteella kuin järjellä, mutta sekin on asia jota voi jäädä harmittelemaan tai sen kanssa voi oppia elämään.
- Selkeät vastuunjaot siihen kuuluvine vastuineen eikä enää mitään meriselityksiä Ukrainan kriiseistä tai pienistä väestöpopulaatioista. Tekeminen ratkaisee kaiken.
- Rehellinen viestintä faneja kohtaan. Jos tilanne on huono niin sitten se sanotaan rehellisesti. Kyllä tämä fani ainakin totuuden kestää mutta hätävalheet ja puolitotuudet sattuu enemmän. Kuten Kunto on todennut, kun kaikkea muuta on kokeiltu, niin voisiko koittaa olla välillä olla ihan rehellinen. Tuskin sillä mitään häviäisi.
Eli mitään suuria paineita en halua luoda uudelle omistajalle mutta ei nämä toisaalta mielestäni mitään kohtuuttomiakaan vaatimuksia ole.