Pattura
Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen nykytilanne
En tiedä e-passeista, mutta meillä firmassa kulttuurisetelit vaihdettiin jo pari vuotta sitten edenredin korttiin, jolla olen kausarin ostanut toimistolta siitä lähtien. Ko kortti on käytännössä mastercard, joka toimii, jos mastercard käy.
dr Origo sanoi:Hepulina16 sanoi:dr Origo sanoi:Hepulina16 sanoi:dr Origo sanoi:Jep, kulttuurisetelithän on toiminut, mutta jokohan ensi kaudella voisi maksaa kausikortin e-passilla kun kulttuurisetelit on jäänyt pois? Parina vuonna toimistolta kysyny, mutta ei voi ja ei ole kuin kaksi ihmistä kysynytkään tuota mahdollisuutta maksaa e-passilla. Tiedän itsekin ainakin 4 tyyppiä, jotka olis halunneet maksaa e-passilla ja kysyneet mahdollisuutta.Toivottavasti nyt saisivat tuonkin mahdollisuuden viriteltyä, koska moni voisi innostua ostamaan kausikortin kun saisi siihen tuota työnantajan tukea.
Työkaverini on käyttänyt e-passia jo tällä kaudella. Tai niin hän ainakin väitti.
Onko ostanut irtolippuja vai kausikortin? Kausikorttia en ole saanut sillä ostettua, mutta yksittäisiä lippuja toki pystyy ostamaan lippupisteestä yms.
Irtolippuina. Joo, ei taida käydä kausariin vielä.
Jep, kyse oli siitä ettei toimistolla osata/haluta ottaa e-passia käyttöön. Ja Serven edellisessä viestissä oli puhe kausikortin ostamisessa kulttuuriseteleillä. Kulttuurisetelithän on käynyt toimistolla maksuvälineenä.
Kulttuurisetelit on jäämässä monesta firmasta pois ja se korvautuu e-passilla. Kulttuuriseteleillä pystyi ostamaan toimistolta kausikortin, mutta e-passi ei kelpaa. Eikä mukamas ole ollut kysyntääkään kun vaan kaksi (2) ihmistä on kysynyt. Itse tosiaan tiedän 4 ihmistä, jotka on kysynyt kausikortin maksamista e-passilla ja uskon, että niitä on enemmänkin. Noh, tämä oli edellisen väen aikaan ja siellä oli sellaisia heppuja "töissä", jotka ei todistetusti osannut numeroita muutenkaan.
Toivottavasti tämä uusi väki saisi pian e-passin käyttöön koska se voisi tuoda muutaman kausikorttilaisen lisää.
En tiedä e-passeista, mutta meillä firmassa kulttuurisetelit vaihdettiin jo pari vuotta sitten edenredin korttiin, jolla olen kausarin ostanut toimistolta siitä lähtien. Ko kortti on käytännössä mastercard, joka toimii, jos mastercard käy.