Ilveksen otteluliput

Tammi30

Tulokas
Loppukauden otteluissa yläkatsomon päädyt (kategoria 12) näyttää olevan samanhintaisia kuin pitkät sivut. Pääosin maksaa tällä hetkellä 34 e, joten nettisivuilla oleviin alkaen hintoihin 25 e on tullut hinnannousua vähän enemmän kuin pelkkä alv.

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Vähän halpa maku jäi tästä hommasta kyllä. Toki ymmärrän tuon alvin nousun, mutta se että samalla vedettiin muutenkin noin paljon prosentuaalisesti hintoja ylös näinä aikoina...

Tosin jos silti myy hyvin niin sitten aivan oikea ratkaisu ja turha minunkaan valittaa. Mutta kyllä itsellä tälläiset ajaa miettimään mitä pelejä viitsii mennä katsomaan.

Nade

Luottopelaaja
Loppukauden otteluissa yläkatsomon päädyt (kategoria 12) näyttää olevan samanhintaisia kuin pitkät sivut. Pääosin maksaa tällä hetkellä 34 e, joten nettisivuilla oleviin alkaen hintoihin 25 e on tullut hinnannousua vähän enemmän kuin pelkkä alv.
Minulla ainakin näkyy lähes kaikissa katsomissani hintana 27e. Ainoastaan tämän päivän pelissä on 34e, mutta en toki ihan kaikkia pelejä käynytkään läpi.

Tammi30

Tulokas
Minulla ainakin näkyy lähes kaikissa katsomissani hintana 27e. Ainoastaan tämän päivän pelissä on 34e, mutta en toki ihan kaikkia pelejä käynytkään läpi.
On ehkä ollutkin vain virhe hinnoittelussa, koska nyt kaikissa muissa peleissä kategoria 12:n hinta on 27 e, paitsi paikallinen ja Tps-peli, johon on vielä 34 e.

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Oon yrittänyt lunastaa näitä Ilves verkostoon sisältyviä Vouchereita. Aikaisemminkin olen taistellut näiden kanssa.
Eli syötän saamani koodin/koodit lippu.fi sivustolle ja valitsen haluamani liput ja siirryn eteenpäin, tulee teksti "prosessia ei voitu suorittaa loppuun syystä xxx tai xxx johtuen.
Onko muilla ollut ongelmia?

viltur

Vakiokokoonpanossa
Oon yrittänyt lunastaa näitä Ilves verkostoon sisältyviä Vouchereita. Aikaisemminkin olen taistellut näiden kanssa.
Eli syötän saamani koodin/koodit lippu.fi sivustolle ja valitsen haluamani liput ja siirryn eteenpäin, tulee teksti "prosessia ei voitu suorittaa loppuun syystä xxx tai xxx johtuen.
Onko muilla ollut ongelmia?
On ihan tuttu juttu kuulemma. Itse lunastin lopulta Ilves kaupalta . Viesti sieltä oli että en ole ainoa jolla ei ole toiminut.