Ilveksen otteluliput

Tammi30

Tulokas
Loppukauden otteluissa yläkatsomon päädyt (kategoria 12) näyttää olevan samanhintaisia kuin pitkät sivut. Pääosin maksaa tällä hetkellä 34 e, joten nettisivuilla oleviin alkaen hintoihin 25 e on tullut hinnannousua vähän enemmän kuin pelkkä alv.

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Vähän halpa maku jäi tästä hommasta kyllä. Toki ymmärrän tuon alvin nousun, mutta se että samalla vedettiin muutenkin noin paljon prosentuaalisesti hintoja ylös näinä aikoina...

Tosin jos silti myy hyvin niin sitten aivan oikea ratkaisu ja turha minunkaan valittaa. Mutta kyllä itsellä tälläiset ajaa miettimään mitä pelejä viitsii mennä katsomaan.

Nade

Luottopelaaja
Loppukauden otteluissa yläkatsomon päädyt (kategoria 12) näyttää olevan samanhintaisia kuin pitkät sivut. Pääosin maksaa tällä hetkellä 34 e, joten nettisivuilla oleviin alkaen hintoihin 25 e on tullut hinnannousua vähän enemmän kuin pelkkä alv.
Minulla ainakin näkyy lähes kaikissa katsomissani hintana 27e. Ainoastaan tämän päivän pelissä on 34e, mutta en toki ihan kaikkia pelejä käynytkään läpi.

viltur

Vakiokokoonpanossa
Mut hei Tappara ei nostanut hintojaan. Meillä alkaen 16€ noston jälkeen Tapparalla 19€

Tammi30

Tulokas
Minulla ainakin näkyy lähes kaikissa katsomissani hintana 27e. Ainoastaan tämän päivän pelissä on 34e, mutta en toki ihan kaikkia pelejä käynytkään läpi.
On ehkä ollutkin vain virhe hinnoittelussa, koska nyt kaikissa muissa peleissä kategoria 12:n hinta on 27 e, paitsi paikallinen ja Tps-peli, johon on vielä 34 e.

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Oon yrittänyt lunastaa näitä Ilves verkostoon sisältyviä Vouchereita. Aikaisemminkin olen taistellut näiden kanssa.
Eli syötän saamani koodin/koodit lippu.fi sivustolle ja valitsen haluamani liput ja siirryn eteenpäin, tulee teksti "prosessia ei voitu suorittaa loppuun syystä xxx tai xxx johtuen.
Onko muilla ollut ongelmia?

viltur

Vakiokokoonpanossa
Oon yrittänyt lunastaa näitä Ilves verkostoon sisältyviä Vouchereita. Aikaisemminkin olen taistellut näiden kanssa.
Eli syötän saamani koodin/koodit lippu.fi sivustolle ja valitsen haluamani liput ja siirryn eteenpäin, tulee teksti "prosessia ei voitu suorittaa loppuun syystä xxx tai xxx johtuen.
Onko muilla ollut ongelmia?
On ihan tuttu juttu kuulemma. Itse lunastin lopulta Ilves kaupalta . Viesti sieltä oli että en ole ainoa jolla ei ole toiminut.

dr Origo

Luottopelaaja
1738161246048.png

Veikkauksen sivuilla taas kaksi yhden hinnalla liigapeleihin. Ilvekselle osuu tiistain 25.2.2025 Ilves - Lukko.

ipapoika

Rivipelaaja
En oo varma kuuluuko tämä tänne ketjuun jos ei niin siirtäkää toiseen jos sopii paremmin, mutta olisin miettimässä kausikorttia ensi kaudelle ja käyn peleissä semmosen 20 kertaa suunnilleen niin kaksi kysymystä onko järkeä ostaa kausikortti vai mielummin irtolippuja ja sitten voiko kausikorttia maksaa osissa ettei tarvitse maksaa kokonaan heti kerralla?

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
En oo varma kuuluuko tämä tänne ketjuun jos ei niin siirtäkää toiseen jos sopii paremmin, mutta olisin miettimässä kausikorttia ensi kaudelle ja käyn peleissä semmosen 20 kertaa suunnilleen niin kaksi kysymystä onko järkeä ostaa kausikortti vai mielummin irtolippuja ja sitten voiko kausikorttia maksaa osissa ettei tarvitse maksaa kokonaan heti kerralla?

20 kertaa käyvänä taitaa rahallinen hyöty/haitta olla aikalailla +-0. Ehkä isoin kysymys on siinä, että haluatko varmistaa saman paikan koko kaudelle? Toinen juttu on myös siinä käytkö peleissä enemmän yksin vai kaksin/porukalla? Tämä kysymys lähinnä siksi, että kuinka helppoa on saada irtolippuja kausaripaikan viereen? Kausari tuo myös joitain etuja, mitkä kannattaa myös tarkistaa.

Niin ja osissa maksaminen ymmärtääkseni onnistuu.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Toisaalta valvooko kukaan niin tarkkaan missä istut jos ottelu ei ole loppuunmyyty :D

Aika huonosti. Toki aina pitää myös jokaisen muistaa, että jos tätä harrastaa tietoisesti on tuo aina pois Ilvekseltä. Eli nyt tarkoittaen sitä, että hankkii halvan kausarin ja menee silti aina paremmille paikoille.

ipapoika

Rivipelaaja
20 kertaa käyvänä taitaa rahallinen hyöty/haitta olla aikalailla +-0. Ehkä isoin kysymys on siinä, että haluatko varmistaa saman paikan koko kaudelle? Toinen juttu on myös siinä käytkö peleissä enemmän yksin vai kaksin/porukalla? Tämä kysymys lähinnä siksi, että kuinka helppoa on saada irtolippuja kausaripaikan viereen? Kausari tuo myös joitain etuja, mitkä kannattaa myös tarkistaa.

Niin ja osissa maksaminen ymmärtääkseni onnistuu.
Joo haluan saman paikan ja siis yksin käyn suurimmaksi osaksi peleissä välillä tulee käytyä kavereiden kanssa mutta 80% yksin

Teme-74

Luottopelaaja
On kausarissa tosiaan sekin etu, että on pleijareihin paikka valmiina. Muitakin etuja tosiaan niinku tos aiemmin jo mainittu.

Nade

Luottopelaaja
Noilla tiedoilla olisin itse kausarin kannalla. Ja saahan sen oman paikan aina helposti lainattua jollekin tutulle, jos ei itse pääse.

Gregsu

Rivipelaaja
Aika huonosti. Toki aina pitää myös jokaisen muistaa, että jos tätä harrastaa tietoisesti on tuo aina pois Ilvekseltä. Eli nyt tarkoittaen sitä, että hankkii halvan kausarin ja menee silti aina paremmille paikoille.
Ajattelin nyt lähinnä poikkeustapauksena jos on kaveri tulossa peliin ja viereinen paikka ei ole tyhjä. Kaikilla on sitten siitä eteenpäin omat moraalinsa.