No ei kellään muulla ole mitään sanaa siihen mitä Ilves omassa ottelutapahtumassaan kajareista soittaa.En yllättyisi vaikka se olisi itse Areena Yhtiö joka tämän vaihteeksi keksi. En kyllä osaa kuvitella meidän väkeä tekemässä tuollaisia virityksiä.
Mutta tätä ei olisi huomannut ekan erän aikana, jolloin ääntä eniten tuli?Äänimies kuulemma mokannut. Oli pitänyt ajaa ääni vain omiin kuulokkeisiin mutta olikin ajanut sitten koko areenalle.
Äänimies kuulemma mokannut. Oli pitänyt ajaa ääni vain omiin kuulokkeisiin mutta olikin ajanut sitten koko areenalle.
Kyllä sinne on heti palaute laitettu. Sitä en tiedä miksi kesti toimia.Mutta tätä ei olisi huomannut ekan erän aikana, jolloin ääntä eniten tuli?
Olen ymmärtänyt että siellä tehdään aika tiivistä yhteistyötä areenan väen kanssa myös pelien aikana.No ei kellään muulla ole mitään sanaa siihen mitä Ilves omassa ottelutapahtumassaan kajareista soittaa.
Tuossa voi olla perää, meinaan sitä tapahtui silloin tällöin läpi ottelun, ei onneksi koko aika.Äänimies kuulemma mokannut. Oli pitänyt ajaa ääni vain omiin kuulokkeisiin mutta olikin ajanut sitten koko areenalle.
Yhteyttä vaan toimistolle! Ilves kyllä yleensä pitää hyvää huolta maksavista asiakkaista.En tiedä onko oikea ketju mutta kyllä vähän ihmetyttää toi lipunmyynti.
Sain Kärpät-pelissä aulassa olevasta hyväntekeväisyysarvonnasta yhden lipun jolla saa JYP tai KooKoo-peliin liput kategorioista 5-8. Ensin koko voucher ei toiminut ja sitten myyntipäällikkö otti lipun kategoriasta 6 kysymättä silleen että ei ollut vieressä tyhjää kun olisin kaverin kanssa mennyt.
Nyt joudun menee Ilves-kaupalle vaihtamaan sen lipun ja kun katoin lippu.fi niin kategoriaa 5 ei ole enää olemassa, mikä aiemmin oli fanikatsomon vieressä. Nyt on vain 2xkategoria 4. Saas nähdä mistä nyt sit löytyis paikat.
Olen siis ollut sähköpostilla yhteydessä ja toimistolta kehottivat menemään Ilves-kaupalle lipun vaihtamaan. Toivottavasti siellä on vähän asiakaspalveluhenkisempää porukkaaYhteyttä vaan toimistolle! Ilves kyllä yleensä pitää hyvää huolta maksavista asiakkaista.
Olen jotenkin ymmärtänyt, että Lippu.fi tökkinyt tässä pahasti jo hetken aikaa.
Siis aivan varmasti saat kaupalla hoidettua asian!Olen siis ollut sähköpostilla yhteydessä ja toimistolta kehottivat menemään Ilves-kaupalle lipun vaihtamaan. Toivottavasti siellä on vähän asiakaspalveluhenkisempää porukkaa
Olen siis ollut sähköpostilla yhteydessä ja toimistolta kehottivat menemään Ilves-kaupalle lipun vaihtamaan. Toivottavasti siellä on vähän asiakaspalveluhenkisempää porukkaa
ViivakoodillaTietääkö joku miten ilves kaupasta ostettu lippu toimii linja-autossa kun ei oo sitä qr-koodia?
Olisikohan ihan ylivoimainen temppu videoida laadukkaalla äänentoistolla Bonon ja kumppaneiden otteluennakot areenan aulasta ja laittaa kyseisen ottelun ennakko sitten erätauoilla pyörimään mediakuutiolle?
Ennakoiden tarkoitushan on tuoda ihmiset hallille viettään aikaa ja tuhlaan rahaa... vetovaikuts kyllä heikkenis, jos niitä alettas erätauoilla näyttään... kaikkirahat Ilvekselle Heij! Heij!
Minulla olisi toive mediakuution suhteen: tilastot näkyy vain päätyjen suuntaan, voisiko tilastoja näyttää myös mediakuution sivuilla? Meidän paikoille ei näy kuution sivut, vain pieni osa pyöristeystä kulmasta. Ärsyttävästi näkyy, että tilastoja näytetään mutta itse sisältö ei näy.