harkkapilli
Luottopelaaja
Klo 15.30 on tullut minullekin tuo maili. Noiden mainittujen juttujen lisäksi näyttäisi olevan vielä tällaista oletettavasti lapsia kiinnostavaa ohjelmaa:
Ymmärrän Ilveksen idean mainostaa aina ensisijaisesti seuraavaa kotipeliä, mutta tässä tapauksessa seuraava peli on loppuunmyyty paikallispeli, joka ei mainostamista varsinaisesti tarvitse. Siitä seuraava peli tulee puolestaan todella nopeasti alle vuorokauden päästä ja se taas saattaa tarvitakin vähän ekstramainostusta ajankohdasta ja kohderyhmästä johtuen. Itse ohjelma vaikuttaa kyllä hyvältä ja todennäköisesti toimii houkuttimena meidänkin perheessä.
Ipa-maskotti tavattavissa ennen ottelun alkua areenan aulassa. Ipa jakaa aulassa omia fanikorttejaan ja voit myös ottaa valokuvan Ipan kanssa.
Ilveksen tanssiryhmän Leaders Leaguen piirustuspiste aulassa ennen ottelun alkua ja ensimmäisellä erätauolla. Voit tehdä pisteellä myös omia kannatuskylttejä.
Avoimet ovet Paidiassa: Paidian toiminnallisessa tiedetyöpajassa pääsee tekemään ja tutkimaan itse sekä tutustumaan mikroskooppiseen maailmaan. Paidiassa voi myös jutella opiskelijoiden ja asiantuntijoiden kanssa opiskelusta Tampereen yliopistossa ja Tampereen ammattikorkeakoulussa. Paidian ovet ovat avoinna lauantaina 25.2. alkaen klo 14:30 pelin päättymiseen asti.
Ymmärrän Ilveksen idean mainostaa aina ensisijaisesti seuraavaa kotipeliä, mutta tässä tapauksessa seuraava peli on loppuunmyyty paikallispeli, joka ei mainostamista varsinaisesti tarvitse. Siitä seuraava peli tulee puolestaan todella nopeasti alle vuorokauden päästä ja se taas saattaa tarvitakin vähän ekstramainostusta ajankohdasta ja kohderyhmästä johtuen. Itse ohjelma vaikuttaa kyllä hyvältä ja todennäköisesti toimii houkuttimena meidänkin perheessä.