Ilveksen ottelutapahtuma

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 283
Heh, luetun ymmärtäminen on jälleen kovalla tasolla.

Enhän minä puhunut Osastosta sanallakaan. Enkä puhunut myöskään sanallakaan siitä mitä minä itse mieluiten katselen kiekkomatsissa. Kunhan totesin, että jos jonkun mielestä on ”tanssitytöt noloja” niin varmasti voi jonkun mielestä myös olla ihmeellistä, kuinka jotkut jaksavat laulaa ja pomppia koko pelin. Jos tuosta saat ”Osasto-vihaa”, niin voimia.

Ps. Kiekkomatsissa katson sitä peliä, on tanssityttöjä tai ei, on kannattajakatsomoa tai ei. Mutta omasta mielestäni ne molemmat mahtuvat samaan halliin.
Joo et tietenkään puhunut. Ihan muuten vaan vertasit kannattajapäätyyn.:D
Mutta se siitä. En mä enempää tähän sun kanssa tällä kertaa lähde.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 575
Joo et tietenkään puhunut. Ihan muuten vaan vertasit kannattajapäätyyn.:D
Mutta se siitä. En mä enempää tähän sun kanssa tällä kertaa lähde.
Onko Osasto maailman ainoa kannattajapääty?

Ps. En muuten sanonut kannattajapäädystä mitään alkuperäisessä viestissä. Vaan yleisesti lauluja virittävistä aikuisista ;)
 

Vahtola

Rivipelaaja
Viestejä
15
Toinen mikä yllätti, oli se pelaajien yksitellen jäälle tuleminen ja esittely. Ei saanut hyvää somekontenttia kun ei tullut sitä liekehtivän vauhdikasta sisääntuloa Hintsasen "...kotijoukke Ilves!" huudon jälkeen
Joskus muinoin Hakametsässä pelaajat yksitellen kuulutettiin jäälle, ja olen miettinyt että niin voisi tehdä vieläkin, mutta.. ainakin voisi keskiympyrän reunaan valaista vaikka merkkipaikan jokaiselle niin että se ympyrä tulee tasaisesti täyteen. Nyt jäi melko vajaaksi. Tosin parempi ehkä jättää kokonaan pois, näin ekaan peliin toki ihan hyväkin idea esitellä kauden joukkue.

Alun Tampereen ykkönen -huuto yllätti ainakin itseni, seuraavalla kerralla osaan odottaa ja osallistua myös.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 586
Joskus muinoin Hakametsässä pelaajat yksitellen kuulutettiin jäälle, ja olen miettinyt että niin voisi tehdä vieläkin...
Kuuluttaahan Hintsanen nykyäänkin pelaajat yksitellen jäälle. Vai onko tässä jotain mitä en hiffannut?
 

Bergy37

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
241
Jos ostaa lipun tuonne k-18 anniskelu katsomoon,niin mitä se pitää sisällään? Oma baari katsomon takana ja oikeus viedä virvokkeet omalle paikalle katsomoon?
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 588
Eiköhän tämä ollut vaan ensimmäisessä pelissä. Lauantain sitten normaaliin tapaan eikä mennä keskiympyrään eikä kuuluteta kaikkien nimiä.
Näin uskon itsekin. En ylläty, vaikka Niemelä-video jää alkukauden jutuksi ja sitten tulee uusi.

Hieno on ku mikä, mut ei tuota ehkä 30 kertaa katsele.
 
Ylös