Ilveksen ottelutapahtuma

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Onko joku liideri joskus antanu pakit vai mikä sua puristaa?
Sori, en ole vielä ihan niin setämies, että mun pitäisi kuolata muutaman tanssitytön perään jääkiekkopelissä. En näe noilla mitään lisäarvoa ottelutapahtumaan, ennemminkin ottelutapahtuma on huonompi kyseisen ryhmän takia. Sitten vielä patsastelevat Tamun matsissa, niin ei kiitos.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 850
Jep, se on tullut huomattua. Järjetöntä antaa nähtävästi Tamua kannattaville "tanssijoille" yhtään sen enempää aikaa meidän ottelutapahtumasta.
Eikös tuossa kuvassa nimenomaan sanottu, että heidät on kutsuttu sinne?

Tuskin ovat edes lipuista maksaneet.

Okei tää on kyllä sellanen keskustelu mihin mun ei tarvitse osallistua tän enempää.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 850
No ei heitä sinne aseella uhatenkaan ole viety, eli pakko ei ole ollut mennä paikalle. Jos olet Ilveksen tanssiryhmä, mitä teet Tamun matsissa?
Ihan villi veikkaus multa, että he eivät ajattele tätä hommaa ihan niin tosissaan kuin te Osastolaiset/Niilot.

Äläkä käsitä väärin arvostan Osastoa/Niiloja erittäin paljon, mutta pitäiskö Leaders League nyt jättää vaan rauhaan? Mää voisin melkein luvata, että KUKAAN heistä ei edes tiedä sitä, että tamu ei nauti mitään kamalan suurta arvostusta Ilveksen kannattajien kesken.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 954
Sori, en ole vielä ihan niin setämies, että mun pitäisi kuolata muutaman tanssitytön perään jääkiekkopelissä. En näe noilla mitään lisäarvoa ottelutapahtumaan, ennemminkin ottelutapahtuma on huonompi kyseisen ryhmän takia. Sitten vielä patsastelevat Tamun matsissa, niin ei kiitos.
Mun mielestä Leader’s League tuo aika paljon ottelutapahtumaan. Aiemmin en ole ollut tämän tanssishow-kulttuurin suuri fani mutta heidän touhussaan on itua. Kyseinen ryhmähän ei ole mikään suoranainen Ilvesfaniryhmä vaikka Ilveshenkinen suurin osin onkin. Näemmä myös laajemmin urheiluhenkinen: hehän tekevät paljon muutakin keikkaa joita on toki helppo promota Ilveksen matsien suorituksilla jotka näkyvät suurelle yleisölle. Leader’s League suorittaa shown’sa mallikkaasti. Siitä nyt ei ainakaan mikään ole jäänyt kiinni.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Ihan villi veikkaus multa, että he eivät ajattele tätä hommaa ihan niin tosissaan kuin te Osastolaiset/Niilot.

Äläkä käsitä väärin arvostan Osastoa/Niiloja erittäin paljon, mutta pitäiskö Leaders League nyt jättää vaan rauhaan? Mää voisin melkein luvata, että KUKAAN heistä ei edes tiedä sitä, että tamu ei nauti mitään kamalan suurta arvostusta Ilveksen kannattajien kesken.
Niin Liiderit on tanssiryhmä, ei mikään kannattajaporukka skenen sisäpiirissä.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Ihan villi veikkaus multa, että he eivät ajattele tätä hommaa ihan niin tosissaan kuin te Osastolaiset/Niilot.

Äläkä käsitä väärin arvostan Osastoa/Niiloja erittäin paljon, mutta pitäiskö Leaders League nyt jättää vaan rauhaan? Mää voisin melkein luvata, että KUKAAN heistä ei edes tiedä sitä, että tamu ei nauti mitään kamalan suurta arvostusta Ilveksen kannattajien kesken.
Veikkaan ihan samaa hommaa. Mutta en näe kyllä mitään järkeä, miksi Leaders League pitäisi jättää rauhaan? Ottelutapahtuma ei näitä kaipaa, ysärin jäännös kun kaikki piti apinoida jenkeistä. Olen jo parisen vuotta sitten kirjoittanut tätä samaa mantraa ja kokoajan vaan käsitys siitä, että näitä ei peleissä tarvita kasvaa. Nyt vielä iloisesti postaillaan paikallisvihollisen pelistä, niin ei käsitys riitä ollenkaan, miksi näitä pitää roikottaa mukana?

Se, että muutama kuivassa suhteessa elävä setämies saa vähän piristystä päivään, tai joku tanssijan alku seuraa näitä pelissä, ei tee heistä mitenkään ottelutapahtumaa parantavaa osaa :D Helvetin väsynyt konsepti, joka vie tilaa kaikelta muulta ottelutapahtumaa edistävältä asialta. Musiikkiakin pitää soittaa niin helvetisti joka tauolla, että voidaan vähän katsella kun joku heiluu sen tahtiin, ou jea.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 850
Ottelutapahtuma ei näitä kaipaa, ysärin jäännös kun kaikki piti apinoida jenkeistä. Olen jo parisen vuotta sitten kirjoittanut tätä samaa mantraa ja kokoajan vaan käsitys siitä, että näitä ei peleissä tarvita kasvaa. Nyt vielä iloisesti postaillaan paikallisvihollisen pelistä, niin ei käsitys riitä ollenkaan, miksi näitä pitää roikottaa mukana?
Siis mää en myöskään ole tanssityttöjen ystävä. Minun mielestä aivan turhia siellä pelissä, mutta kun niistä joku tykkää niin eivät he minua siellä häiritse.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Siis mää en myöskään ole tanssityttöjen ystävä. Minun mielestä aivan turhia siellä pelissä, mutta kun niistä joku tykkää niin eivät he minua siellä häiritse.
Ok, mua häiritsee. Olis kiva saada Ilveksenkin ottelutapahtuma 2020-luvulle ja unohtaa se ihmeellinen väärä käsitys, että änärissä on hyvä meno, koska musiikki on kovalla ja cheerleaderit tanssivat. Hauska kuinka missään muualla tämmösiä tanssityttöjä ei ole, jossa on oikeesti kova meno hallissa.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 662
Minusta on loistavaa, että Leaders League kiertää näissä kaveriporukoiden pienen budjetin tapahtumissa. Voisivat pysyäkin siellä.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 954
Niin kuin mitä? Nyt olis kyllä hieno kuulla vähän enemmän perusteluita, mitä se muutaman sekunnin hytkyminen tuo ottelutapahtumaan? Niin kuin oikeasti :D Kyllä sitä musiikkia voi soittaa niillä tauoilla ihan ilmankin.
Toki voi musaa soittaa ja sitä näkee alemmilla tasoilla mitä se riisuttu show on. Meinaan siis sitä että otetaan kaikki elementit pois, jätetään musa. Kyllä se sinänsä peliä katsovalle riittää. Mutta kyse on tapahtumasta joka kohdennetaan laajemmalle asiakasryhmälle. Väitän että moni näkee heidän tärkeänä osana kokonaisuutta. Viihtyisyyttä.

Sen muutaman sekunnin tanssahtelun ja väliaikashown takana on suunniteltu koreografia ja on se suht urheilullinen suoritus huhkia näitä matseja, jopa pitkiä playoff-matseja. Tanssijat tekee kovaa duunia sisäistääkseen kokonaisuuden. Ajan kanssa olen oppinut tätä arvostamaan vaikka aiemmin mullekin tanssi oli aivan perseestä. Kasvoin siitä yli ja näin asian uudessa valossa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 850
Ok, mua häiritsee. Olis kiva saada Ilveksenkin ottelutapahtuma 2020-luvulle ja unohtaa se ihmeellinen väärä käsitys, että änärissä on hyvä meno, koska musiikki on kovalla ja cheerleaderit tanssivat. Hauska kuinka missään muualla tämmösiä tanssityttöjä ei ole, jossa on oikeesti kova meno hallissa.
Juu ymmärrän kyllä myös niitä keitä se häiritsee.

On mun 8v. tytär kysynyt multa, että "mitä noi tanssivat naiset täälä tekee" johon olen vastannut rehellisesti "en todellakaan tiedä"
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 529
Ilves voisi perustaa cheerleading joukkueen ja osallistua ihan kisoihin. Sinne voisi sitten setämiehet ja muutkin tuollaisen takapuolen keikuttamisen "katsomisesta" nauttivat mennä läähättämään ja ihailemaan kun on meisinkiä. Oujeee ameriikkaa jeaaaaah!
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Ilves voisi perustaa cheerleading joukkueen ja osallistua ihan kisoihin. Sinne voisi sitten setämiehet ja muutkin tuollaisen takapuolen keikuttamisen "katsomisesta" nauttivat mennä läähättämään ja ihailemaan kun on meisinkiä. Oujeee ameriikkaa jeaaaaah!
Melkoinen näkemys se tuokin on ko. urheilulajista.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Juu ymmärrän kyllä myös niitä keitä se häiritsee.

On mun 8v. tytär kysynyt multa, että "mitä noi tanssivat naiset täälä tekee" johon olen vastannut rehellisesti "en todellakaan tiedä"
Itse olen pelissä katsomassa jääkiekkoa. Sinne mahtuvat liiderit ja osastot, jos jompi kumpi puuttuisi, olisin hallissa silti.
 
Ylös