Ilveksen ottelutapahtuma

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Sinä kysyit, minä vastasin. Ja on se hiukan eri asia pelata Ipassa kun olla leaderina kannustamassa. Kumpi on turhempi hallissa, pelaaja vai takapuolen keikuttaja?
Tässähän oli kyse siitä, että joukkueen pelaajat vaihtuu ja johto vaihtuu, mutta kannattajat pysyy. Itse lasken Liiderit Ilveksen kannattajiksi.

Yllättävän paljon te kuitenkin tunnutte tietävän Liidereistä vaikka ovatkin vain ”perseen heiluttajia” ja ”teitä ei kiinnosta” ja ”ovat vaan turhaa muovipaskaa”.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Itseasiassa tuosta porukasta useampi ei kannata. Ihan faktaa että siellä mouhoja on mukana tanssimassa.
Tämä. Lempäälästä raahattuja mouhareita. Jotenkin irvokasta nähdä heidät tuulettamassa Ilveksen maaleja meidän kotipeleissä ja sitten poukkoroivat käytävillä t*pparan tamineissa mouhojen isännöimissä paikallisissa. Tämä t*mu-postaus nyt oli vain viimeinen niitti.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Se kertoo sen minkä arvon itse laitan faniryhmille. Tekevät itsestään tärkeitä, ei se suurta yleisöä kiinnosta. Välillä ollaan boikotissa kun joku ei anna häiriköidä maksavia katsojia. Raha tulee jostain aivan muualta, sponsoreilta ja kalliilta istuimilta. Tuo on hyvä muistaa.
Haluaisin kyllä kysyä tavan tallaajalta, että kumpaan matsiin menisivät mieluummin. Onninen Ultras Karjalaturnauksen matsiin, missä hallissa kuulee kun joku yskäisee toisella puolella, vai esim. viime perjantaiseen paikallismatsiin, missä kannattajat luovat tunnelmaa läpi ottelun? Tämän kyselyn aikana voitaisiin näyttää sitten videoklippejä ottelusta. Kummankohan nämä tavan tallaajat valitsisivat? Kummasta luulet sponssien enemmän hyötyvän?

Ilveshän muuten sai kannattajien tekemän Vaasan invaasion takia suuresti positiivista huomioita ja kuuleman mukaan siellä oli yhteistyökumppaneitakin ollut hieman helpompi kosiskella.

Hjallikseltakin voitaisiin kysyä, että miten meni ysärin suunnitelmat katkarapukatsojista ja hiljaisesta hallista?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 529
Tässähän oli kyse siitä, että joukkueen pelaajat vaihtuu ja johto vaihtuu, mutta kannattajat pysyy. Itse lasken Liiderit Ilveksen kannattajiksi.

Yllättävän paljon te kuitenkin tunnutte tietävän Liidereistä vaikka ovatkin vain ”perseen heiluttajia” ja ”teitä ei kiinnosta” ja ”ovat vaan turhaa muovipaskaa”.
Tässä on taas niin paljon väärin ja turhaa lällätystä sinulta että jätän vastaamatta.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Tässähän oli kyse siitä, että joukkueen pelaajat vaihtuu ja johto vaihtuu, mutta kannattajat pysyy. Itse lasken Liiderit Ilveksen kannattajiksi.

Yllättävän paljon te kuitenkin tunnutte tietävän Liidereistä vaikka ovatkin vain ”perseen heiluttajia” ja ”teitä ei kiinnosta” ja ”ovat vaan turhaa muovipaskaa”.
No sulla on aika huono laskupää, kun paikallisvihollisen matsissa käyvät ovat "Ilveksen kannattajia".

Ja tottakai me tiedämme, tiedetään me kaikkea muutakin Ilveksen ympärillä tapahtuvista asioista, vaikka ne ei meitä miellytä. Pumpun mukaan pitäisi alkaa täysin ignorantiksi sellaisien asioiden kanssa, joista ei tykkää :D
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Ja tottakai me tiedämme, tiedetään me kaikkea muutakin Ilveksen ympärillä tapahtuvista asioista, vaikka ne ei meitä miellytä. Pumpun mukaan pitäisi alkaa täysin ignorantiksi sellaisien asioiden kanssa, joista ei tykkää :D
En kai niin sanonut, mutta hauskaa että jaksatte kuitenkin energiaa tuhlata sellaisiin asioihin mitkä aiheuttaa mielipahaa ja harmittaa.

Pienet on murheet joillakin, kun Liidereistä jaksaa käydä noin kierroksilla.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 633
Tässähän oli kyse siitä, että joukkueen pelaajat vaihtuu ja johto vaihtuu, mutta kannattajat pysyy. Itse lasken Liiderit Ilveksen kannattajiksi.

Yllättävän paljon te kuitenkin tunnutte tietävän Liidereistä vaikka ovatkin vain ”perseen heiluttajia” ja ”teitä ei kiinnosta” ja ”ovat vaan turhaa muovipaskaa”.
Itselle on ihan sama onko ottelutapahtumassa Leadersit vai ei. Se ei omaa kokemusta huononna eikä paranna.

Mutta nuo kommentit "takapuolen keikuttajista" on kyllä kanssa aika 90- luvun juttuja. Tultaisiinko sieltä myös 2020- luvulle? He kun tekevät töitään ottelutapahtumassa.

Turha huudella mistään vanhan ajan väljähtyneestä perinteestä, jos itse ei arvosta toisten tekemää työtä tuota enempää, vaan pitää sitä pyllyn heiluttamisessa.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
En kai niin sanonut, mutta hauskaa että jaksatte kuitenkin energiaa tuhlata sellaisiin asioihin mitkä aiheuttaa mielipahaa ja harmittaa.

Pienet on murheet joillakin, kun Liidereistä jaksaa käydä noin kierroksilla.
No eikö se vaan kerro, että meillä on ihan vitun hyvät elämät, kun nää on ne ainoot murheet? :D Itse olen ainakin ihan täysin tyytyväinen siihen, että mulla on varaa valittaa tämmösistä asioista, eikä esim. nälänhädästä tai sodasta.

Pumppu on kyllä ihan perus cuck-mies. Jos jokin aiheuttaa mielipahaa ja harmittaa, niin sitten kannattaa pysyä vaan hiljaa t: Pumppu.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Itselle on ihan sama onko ottelutapahtumassa Leadersit vai ei. Se ei omaa kokemusta huononna eikä paranna.

Mutta nuo kommentit "takapuolen keikuttajista" on kyllä kanssa aika 90- luvun juttuja. Tultaisiinko sieltä myös 2020- luvulle? He kun tekevät töitään ottelutapahtumassa.

Turha huudella mistään vanhan ajan väljähtyneestä perinteestä, jos itse ei arvosta toisten tekemää työtä tuota enempää, vaan pitää sitä pyllyn heiluttamisessa.
Niinpä. On todella erikoista miten paljon saavat kuraa niskaansa, tekevät kuitenkin pyyteetöntä Ilveksen eteen. Sama homma koskee Ilves Ikuisesti ryhmää.

Mutta kun on vain minun tapani; viina, olut, jääkiekko ja popeda!!!!
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 819
Niinpä. On todella erikoista miten paljon saavat kuraa niskaansa, tekevät kuitenkin pyyteetöntä Ilveksen eteen. Sama homma koskee Ilves Ikuisesti ryhmää.

Mutta kun on vain minun tapani; viina, olut, jääkiekko ja popeda!!!!
Montako tuntia nettiritarointia täynnä tältä päivältä?
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
No eikö se vaan kerro, että meillä on ihan vitun hyvät elämät, kun nää on ne ainoot murheet? :D Itse olen ainakin ihan täysin tyytyväinen siihen, että mulla on varaa valittaa tämmösistä asioista, eikä esim. nälänhädästä tai sodasta.

Pumppu on kyllä ihan perus cuck-mies. Jos jokin aiheuttaa mielipahaa ja harmittaa, niin sitten kannattaa pysyä vaan hiljaa t: Pumppu.
Heh, ei kun mun mielestä on lähinnä söpöä, miten voi noin kovasti tuo tanssiryhmä asua jonkun pään sisässä.

Kuten sanoin; veikkaisin että jotkut pakit on joskus tullu tai jotain, mikä kaihertaa.

Mutta anna mennä vaan, huutele tuuleen.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Heh, ei kun mun mielestä on lähinnä söpöä, miten voi noin kovasti tuo tanssiryhmä asua jonkun pään sisässä.

Kuten sanoin; veikkaisin että jotkut pakit on joskus tullu tai jotain, mikä kaihertaa.

Mutta anna mennä vaan, huutele tuuleen.
Aa joo, oikeen asuvat päässä, milloinkohan oon viimeksi edes kyseisestä tanssiryhmästä kirjoittanut? :D

Pumpun logiikka on taas niin helvetin pettämätön: Jos jokin asia tulee somessa esille ja siksi tietty aihe puhuttaa, niin sen on tarkoitettava sitä, että ei ole ajatellut mitään muuta. Tai ehkä se toimiikin sulla näin, kun ei muuta elämää tunnu miehellä olevan, kuin tämä foorumi. Joko on tänään painettu muutama sata viestiä?

Ja kuten sanoin jo aikaisemmin, kaikkeen ei liity pillu, toisin kuin teillä setämiehillä. Asioista voi puhua ilman, että siihen liittyy pakit tai muut vastaavat :D Olen myös aika paljon jauhanut Hamasista tässä viime aikoina, antokohan Yahya Sinwar mulle kans pakit? Voi vittu, kyllä nyt on vaikeeta, miten selvitä tästä?
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 819
Heh, ei kun mun mielestä on lähinnä söpöä, miten voi noin kovasti tuo tanssiryhmä asua jonkun pään sisässä.
Ei se ole mitään päässä asumista jos Ilveksen ottelutapahtumaa haluaa parantaa enemmän kannattajakeskeiseksi. Ymmärrän kyllä näkökulmasi siltä kantilta ettet sinä edes käy lähelläkään Nokia-Areenaa joten et edes tiedä mitä vastustat.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 529
Heh, ei kun mun mielestä on lähinnä söpöä, miten voi noin kovasti tuo tanssiryhmä asua jonkun pään sisässä.

Kuten sanoin; veikkaisin että jotkut pakit on joskus tullu tai jotain, mikä kaihertaa.

Mutta anna mennä vaan, huutele tuuleen.
Ja sun pään sisässä asuu koko Osasto ja kaikki muutkin jotka eivät jaa sun harhoja.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Ei se ole mitään päässä asumista jos Ilveksen ottelutapahtumaa haluaa parantaa enemmän kannattajakeskeiseksi. Ymmärrän kyllä näkökulmasi siltä kantilta ettet sinä edes käy lähelläkään Nokia-Areenaa joten et edes tiedä mitä vastustat.
Se on ihan hyvä se tapahtuma. On sielä paikalla sitten liiderit tai osasto. Olisi ihan hyvä myös ilman molempia.

Loppujen lopuksi joukkue siihen tunnelmaan eniten vaikuttaa. Ihan sama mitkä on valot ja musat ja chantit, sillä jos sielä tulee joka pelissä pataan niin kokonaistapahtuma on heikko.

Heh, älä huoli palstapoliisi, kyllä minä sitä taittopenkkiä siellä täytän, mutta mehän ollaan niitä huonoimpia mahdollisia kannattajia.

Kyllä sinne halliin kaikki mahtuvat.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 819
Se on ihan hyvä se tapahtuma. On sielä paikalla sitten liiderit tai osasto. Olisi ihan hyvä myös ilman molempia.
Pätee ehkä liidereihin, mutta ottelutapahtuma olisi aivan valtavasti kehnompi ilman kannattajaryhmää. Osasto ja nykymuotoinen kannattajatoiminta luo sellaista tunnelmaa sekä mainetta jota et millään rahalla saa yhtään mistään.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Se on ihan hyvä se tapahtuma. On sielä paikalla sitten liiderit tai osasto. Olisi ihan hyvä myös ilman molempia.

Loppujen lopuksi joukkue siihen tunnelmaan eniten vaikuttaa. Ihan sama mitkä on valot ja musat ja chantit, sillä jos sielä tulee joka pelissä pataan niin kokonaistapahtuma on heikko.

Heh, älä huoli palstapoliisi, kyllä minä sitä taittopenkkiä siellä täytän, mutta mehän ollaan niitä huonoimpia mahdollisia kannattajia.

Kyllä sinne halliin kaikki mahtuvat.
Ilves haluaa tehdä alkushow:sta asti yhteistyötä Osaston kanssa ja sinun mielestä se tapahtuma on hyvä ilman Osastoa? Uskotaan.
 
Ylös