Tre1931
Vakiokokoonpanossa
Joo rauhotuin jo, piti vaan vähän trollailla trollia.Onkohan nyt kaikki lääkkeet otettu? Vois ny vähän jo rauhottua.
Joo rauhotuin jo, piti vaan vähän trollailla trollia.Onkohan nyt kaikki lääkkeet otettu? Vois ny vähän jo rauhottua.
Kovin vetelet mutkia suoriksi.Eemeli sentään arvostaa vaikka Pumppu ja Grinder ei niin tekisikään.
Minulle saa lähettää ne haalarit ottakaa yhteyttä vaikka sähkö postilla reijo.mahonen52@luukku.comMuuta en tiedä, mutta liiderit voisivat polttaa ne kamelinvarvashaalarinsa roviolla.
Etkä ilmeisesti ole aikeissa polttaa niitä?Minulle saa lähettää ne haalarit ottakaa yhteyttä vaikka sähkö postilla reijo.mahonen52@luukku.com
Oletan, että säilytystä varten? Ja parin vuosikymmenen päästä sitten jääkiekkomuseoon esille?Minulle saa lähettää ne haalarit ottakaa yhteyttä vaikka sähkö postilla reijo.mahonen52@luukku.com
Toi oli PALJON sanottu Eemeliltä.Eemeli sentään arvostaa vaikka Pumppu ja Grinder ei niin tekisikään.
Miten? Nehän on siirretty sinne vieraspäätyyn, jossa niiden näkyvyys on entistä pienempi. Paikallispelissä olivat sellaisilla paikoilla, että niiden olemassaoloa voi edes jotenkin perustella ottelutapahtumaan kuuluvaksi. Muulloin eiOnhan ne liideritkin iso osa sitä ottelutapahtumaa.
Miksihän tällainen siirto?Miten? Nehän on siirretty sinne vieraspäätyyn, jossa niiden näkyvyys on entistä pienempi. Paikallispelissä olivat sellaisilla paikoilla, että niiden olemassaoloa voi edes jotenkin perustella ottelutapahtumaan kuuluvaksi. Muulloin ei
Onhan sielä paitatykkiä, erätaukoshowta jne. Onko näkyvyys itseasiassa jopa isompi, kun ovat siellä samassa kasassa päädyssä ja saavat visuaalisesti ehkä tehtyä hienompia liikkeitä; en tiedä?Miten? Nehän on siirretty sinne vieraspäätyyn, jossa niiden näkyvyys on entistä pienempi. Paikallispelissä olivat sellaisilla paikoilla, että niiden olemassaoloa voi edes jotenkin perustella ottelutapahtumaan kuuluvaksi. Muulloin ei
Kovasti niitä täällä puolustat, vaikka et edes tiedä onko niiden show nyt parempi siellä uudessa paikassa. Näköjään tosi tärkeätä työtä tekevät ottelutapahtuman eteen.Onko näkyvyys itseasiassa jopa isompi, kun ovat siellä samassa kasassa päädyssä ja saavat visuaalisesti ehkä tehtyä hienompia liikkeitä; en tiedä?
Eikun en tiedä että onko niiden näkyvyys isompi kuin käytävien / rappusten katsomoiden aukoissa. Kuten sanoin, olen siellä hallilla ensisijaisesti seuraamassa sitä kaukalon sisäistä tuotetta.Kovasti niitä täällä puolustat, vaikka et edes tiedä onko niiden show nyt parempi siellä uudessa paikassa. Näköjään tosi tärkeätä työtä tekevät ottelutapahtuman eteen.
Kyllähän joka hallissa täytyy tanssitytöt olla, Hell yeah America!![]()
Leaders League, zero poäääng.Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.
American Meininkiä,,, Hell Yeah!!!Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.