Luottopelaaja
Kyllähän joka hallissa täytyy tanssitytöt olla, Hell yeah America!
Kyllähän joka hallissa täytyy tanssitytöt olla, Hell yeah America!
Leaders League, zero poäääng.Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.
American Meininkiä,,, Hell Yeah!!!Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.
Tunnet ilmeisesti tuosta Ilveshockeyn jakamasta kuvasta kaikki ja tiedät, että heistä jokainen kuuluu Leaders Leagueen?Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.
Nää on Leaders Leaguen omassa Instassa.Tunnet ilmeisesti tuosta Ilveshockeyn jakamasta kuvasta kaikki ja tiedät, että heistä jokainen kuuluu Leaders Leagueen?
Foliohattua löysemmälle ja korkki kiinni.
Juudas on löytynyt!
KENKÄÄ! Tillu hereillä!!!Juudas on löytynyt!
katso liitettä 11041
Juudas on löytynyt!
katso liitettä 11041
Jotain rajaa nyt. Kaivetaan nimi ja vihakampanja pystyyn? Sitäkö haluat?Juudas on löytynyt!
katso liitettä 11041
Olis pitänyt laittaa sarkasmi varoitus.Jotain rajaa nyt. Kaivetaan nimi ja vihakampanja pystyyn? Sitäkö haluat?
Olinkin aistivinani sarkasmia joo mutta kenenkään naamakuvaa ei kyl kannattais jakaa noin vaan yhtään missään.Olis pitänyt laittaa sarkasmi varoitus.
Olen tässä Leaders vs. Osasto väännössä Leadersien puolella vaikka en itsekkään ymmärrä miksi ne siellä pelissä on.
Mun viestihistoriasta tämä selviäisi kyllä.
Kaikkien näkyvillä noi kuvat ovat joka tapauksessa. Ihan siis itse julkaisseet ja Ilves.Olinkin aistivinani sarkasmia joo mutta kenenkään naamakuvaa ei kyl kannattais jakaa noin vaan yhtään missään.
Hölön osuus korvattu kokonaan animaatiolla. Tykkäsin enemmän aiemmasta.Alkushown Hölö-pätkään lisätty animaatiopätkiä siitä viime kevään animaatiosta.
Heinämäki tänään kuuluttajana.