Ilveksen ottelutapahtuma

Tonze

Vakiokokoonpanossa
Mitä ihmiset tykkää ylipäätään tosta nykymallisesta alkushowsta? Omasta mielestä biisi valinnat ei oo menny ihan nappiin. Etenkään tossa pelaajaesittelyssä, kokoajan toistaa itteään kappale, eikä se oikeen lähde käyntiin missään vaiheessa mun mielestä se osa on muutenkin jollai tapaa vajavainen ja pitkästyttävä. Vuoronperään pelaajien kuvat taululle ilman mitään muuta. Ja aina välillä koko halli ja valotaulu pimeeksi ja tulee semmonen ”ööö mitä” fiilis. Siihen vähä räväkämpää biisiä ja joka pelaajasta joku pieni klippi, maali, taklaus,blokki, tuuletus, mitä vaan.
Tarviiko pelaajaesittelyn ylipäätään olla tossa kohtaa? Entä jos se oliskin ennen tota fiilisvideota, joka nyt on alkushown alkajaisiksi? Tai jopa sillon alkulämmittelyiden aikana pyöris pelaajien kuvat taululla.

En tiiä onks tohon tarkotus tehä jotain muutosta, mut omasta mielestä jää piippuun aika pahasti. Sitäkään en tiedä, onko tosta ollu keskustelua täällä jo.

Vai onko täällä joku, jonka mielestä toi on esittely on tosi makee?

Viimeksi muokattu:

Luikaus

Luottopelaaja
Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.
American Meininkiä,,, Hell Yeah!!!

Gmoo

Luottopelaaja
Nostetaan taas tämä Leaders League taas framille. Instagram päivityksessä tänään eräällä jopa mouho-huivi kaulassa. Toivottavasti ensi kaudella päästäisiin eroon näistä.
Tunnet ilmeisesti tuosta Ilveshockeyn jakamasta kuvasta kaikki ja tiedät, että heistä jokainen kuuluu Leaders Leagueen?

Foliohattua löysemmälle ja korkki kiinni.

38 Special

Luottopelaaja
Tunnet ilmeisesti tuosta Ilveshockeyn jakamasta kuvasta kaikki ja tiedät, että heistä jokainen kuuluu Leaders Leagueen?

Foliohattua löysemmälle ja korkki kiinni.
Nää on Leaders Leaguen omassa Instassa.

1731744168262.png

eouain

Vakiokokoonpanossa
"Rakas taivaan jääkiekko-ottelutapahtumaisä: anna koko Leaders Leaguelle kenkää. He eivät tuo ottelutapahtumaan mitään muuta kuin myötähäpeää (pl. se kiintiökatsoja, joka aina huikkaa väliin että minun tyttäreni tykkää tanssia mukana). Ei ole nykyajan meininkiä, ei ole modernia eurooppalaista urheilutapahtumaa mukailevaa toimintaa. Pyöriviä perseitä näkee kyllä muuallakin. Aamen."

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Olis pitänyt laittaa sarkasmi varoitus.

Olen tässä Leaders vs. Osasto väännössä Leadersien puolella vaikka en itsekkään ymmärrä miksi ne siellä pelissä on.

Mun viestihistoriasta tämä selviäisi kyllä.
Olinkin aistivinani sarkasmia joo mutta kenenkään naamakuvaa ei kyl kannattais jakaa noin vaan yhtään missään.

38 Special

Luottopelaaja
Eikö tuo nyt ole ihan outoa ja nurinkurista, että seuran työntekijä (rinnastan Leader Leaguen jäsenet tähän) laittaa julkiseen Instapäivitykseensä kuvia ja videoita missä poseeraa vastustajan fanikamaa päällä? Olkoon vain sisimmässään jonkun toisen seuran kannattaja ja tekee "leipäpappina" hommia myös Ilveksessä, mutta ei noin kuulu käyttäytyä. Vai olisiko sekin ihan ok, että joku pyöveli Järvinen tai Toke Tuomisto tekisivät vastaavaa ja laittaisi siitä vielä julkiseen someen päivityksen?

Eikä sekään ole maalittamista, että tänne foorumille postaa samoja kuvia, joita löytyy Leaders Leaguen julkisesta Instastoorystä.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Alkushown Hölö-pätkään lisätty animaatiopätkiä siitä viime kevään animaatiosta.

Heinämäki tänään kuuluttajana.

1mmanuel

Rivipelaaja
en ennen tajunnu negistelyä mitä juissi saa musiikistansa, mut tänään se jotenki iski korvaan. piuhat irti vaan. sen verta raffia musiikkia se latoo välillä et oksat pois.

also alkushow ottanu ison stepin alaspäin mun mielestä