Ilveksen ottelutapahtuma

asdaf

Vakiokokoonpanossa
En tiedä, onko muiden silmään pistänyt tuo alkushown värimaailmaa?? Siinä ”Hölön” osuudessa taustalla oleva turkoosi värimaailma antaa NIIN VAHVAN ja häiritsevän Pelsu -fiban, että oikein pahaa tekee!!!!

Jos tällä foorumilla on joku, joka sattuu olemaan tekemisissä Ilveksen toimiston kanssa, niin laittakaa viestiä eteenpäin. Eikös tuon turkoosin värin voisi vaihtaa enemmän vihreään sävyyn?
Saman huomasin paikallisessa. Ei oikeasti ole mietitty loppuun, tätäkään.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
1000050091.jpg

Eiköhän näistä ole nyt viimeistään aika päästä eroon? Eivät tuo mitään hyvää ottelutapahtumalle ja juhlivat vielä muovin nousua.

Tätä ei Ilves tarvitse tai kaipaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
katso liitettä 10589
Eiköhän näistä ole nyt viimeistään aika päästä eroon? Eivät tuo mitään hyvää ottelutapahtumalle ja juhlivat vielä muovin nousua.

Eikö heidät nyt voisi vaan jättää rauhaan?

Toki jokuhan sen täälä keksi, että heillähän on banderolli siellä omassa päädyssään, että että :D

Pika1

Luottopelaaja
katso liitettä 10589

Tosissaan vai vitsillä tätä kirjoitat?
Voi olla että mun ironiatutka on rikki.

Tervetulleita jatkossakin mun puolestani, oikeen kiva lisä matsitapahtumaan ja heille oiva harrastus.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Onko joku liideri joskus antanu pakit vai mikä sua puristaa?
Sori, en ole vielä ihan niin setämies, että mun pitäisi kuolata muutaman tanssitytön perään jääkiekkopelissä. En näe noilla mitään lisäarvoa ottelutapahtumaan, ennemminkin ottelutapahtuma on huonompi kyseisen ryhmän takia. Sitten vielä patsastelevat Tamun matsissa, niin ei kiitos.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Jep, se on tullut huomattua. Järjetöntä antaa nähtävästi Tamua kannattaville "tanssijoille" yhtään sen enempää aikaa meidän ottelutapahtumasta.
Eikös tuossa kuvassa nimenomaan sanottu, että heidät on kutsuttu sinne?

Tuskin ovat edes lipuista maksaneet.

Okei tää on kyllä sellanen keskustelu mihin mun ei tarvitse osallistua tän enempää.

• Tykkää
Reactions: M22