Ilveksen ottelutapahtuma

GNR

Vakiokokoonpanossa
Näistä on aiemminkin kirjoiteltu, mutta kyllä toi alkushow on tällä hetkellä aivan karmeaa katsottavaa. Ne animaatiot on jotain aivan kamalaa, eivät millään tavalla kuulu Ilvekseen. Eri asia olisi, jos meillä olisi perinne jostain semmosesta, mutta kun ei. Tulee vaan mieleen, että siellä Karulla on joku Jalon tyttären poikakaveri jollain puolitärkeällä jakkaralla ja näin on saatu sopivasti hommia heille. Aivan nollatouhua ollu ne kyllä aina.
Ja mitä tulee Hölön puheeseen syksyn alkushowssa, niin aivan napakymppi. Täydellinen osuma. En vaan ymmärrä miksi se oli vaan alkukauden juttu. Olkoot vaikka koko Hölön aikakauden se sama, koska se toimi. Ja se miten siihen Osaston osuus videolla osui oli myös timanttia. Unohtamatta sitä Tampereen ykköstä Osaston huudattamana vs Il-ves Tam-pere. Nyt jää vaisuksi.
Eikä ne animaatiot voi olla siellä sen takia, että muksut innostuu. Innostaisivat Ilveksellä ja ilvesläisyydellä niitä junnuja. Jollain mikä kestää ajan ja kantaa läpi sen lapsen ja nuoren elämän vanhuuteen asti. Tollanen pikakulutustavara mitä ne supersankarit on jotain ihan muuta.
Kyllä ne animaatiot on aika monta kautta kuuluneet Ilvekseen, itse ainakin pidän niitä ihan onnistuneina.

Tämän kauden alkushow ei toki ole paras mitä viime vuosina on ollut, mutta ilmeisesti budjettikaan ei tänä vuonna ole yhtä iso kuin ennen.

Ei sitä Hölön monologiakaan jaksa kuunnella koko kautta - muutenkin tuollainen alkushow missä puhutaan paljon ”asiaa” vanhenee nopeasti.

Peluuri

Luottopelaaja
Ei sitä Hölön monologiakaan jaksa kuunnella koko kautta - muutenkin tuollainen alkushow missä puhutaan paljon ”asiaa” vanhenee nopeasti.
Tosta olen eri mieltä että puheet vanhenee nopeasti. Tai no jossain yhteydessä joo mutta ei tässä. Noi on juuri niitä asioita miten saadaan katsojat tuntemaan enemmän sitä yhteisöllisyyden tunnetta. Ja se johtaa useammin siihen että samat katsojat löytää itsensä useamman kerran hallista.

Jos uusia katsojia yritetään houkutella jatkuvasti jollain uusilla animaatioversioilla, teemapeleillä ja jatkoilla Ilves klubilla livemusiikin kanssa niin toi näyttää päällisin puolin siltä että Ilves hakee ennemmin uusia asiakkaita (jotka käy peleissä aina silloin tällöin vaan viihtymässä) eikä kannattajia. Se mitä enemmän muovia ottelutapahtuma sisältää niin sitä todennäköisemmin uudet potentiaaliset vakiokatsojat suhtautuu Ilvekseen ja jääkiekkoon pelkkänä viihteenä.

GNR

Vakiokokoonpanossa
Tosta olen eri mieltä että puheet vanhenee nopeasti. Tai no jossain yhteydessä joo mutta ei tässä. Noi on juuri niitä asioita miten saadaan katsojat tuntemaan enemmän sitä yhteisöllisyyden tunnetta. Ja se johtaa useammin siihen että samat katsojat löytää itsensä useamman kerran hallista.

Jos uusia katsojia yritetään houkutella jatkuvasti jollain uusilla animaatioversioilla, teemapeleillä ja jatkoilla Ilves klubilla livemusiikin kanssa niin toi näyttää päällisin puolin siltä että Ilves hakee ennemmin uusia asiakkaita (jotka käy peleissä aina silloin tällöin vaan viihtymässä) eikä kannattajia. Se mitä enemmän muovia ottelutapahtuma sisältää niin sitä todennäköisemmin uudet potentiaaliset vakiokatsojat suhtautuu Ilvekseen ja jääkiekkoon pelkkänä viihteenä.
Nämä ovat täysin subjektiivisia näkemyksiä, toki hienoa että koet kykeneväsi määrittelemään mikä tuo minkälaisia katsojia halliin..

Joku voisi sanoa, että ei se Hölön monologikaan mitään sen lutuurisempaa ole, vaikka siinä videossa on paljon hienoja elementtejä.

Peluuri

Luottopelaaja
Nämä ovat täysin subjektiivisia näkemyksiä, toki hienoa että koet kykeneväsi määrittelemään mikä tuo minkälaisia katsojia halliin..

Joku voisi sanoa, että ei se Hölön monologikaan mitään sen lutuurisempaa ole, vaikka siinä videossa on paljon hienoja elementtejä.
Joo enkä sitä mene väittämään ettei joku teemoista pitävä henkilö voisi olla Ilves kannattaja henkeen ja vereen. En kuitenkaan usko että pistäisi pahakseen jos lutuuria olisi enemmän.

Toutain

Luottopelaaja
Sen mitä mä olen noita animaatiota katsellut, niin tykännyt olen. Enkä kyllä osaa muovisuudesta syyttää yhtään enempää kuin jotain valmentajan monologia. Kyseiset animaatiot kuitenkin juuri meidän seurallemme räätälöityjä juttuja ja ihan tyylikkäästi toteutettuja.

Isomäen Kolikkomies

Rivipelaaja
Meinasin perjantaina ilmaantua paikalle vierasfanien päätyyn, niin kysyn nyt sitten että milloin siellä saa siis heiluttaa lippua? Saako pelin ollessa käynnissä heiluttaa?

Edit: Ja mites tuo kolikonheittelypolitiikka :D

Viimeksi muokattu:

Ilves fan

Luottopelaaja
Heitän lusikkani soppaan alkushow keskustelusta sanomalla että pidän molemmista versioista.
Animaatiot ovat mielestäni visuaalisesti helvetin hienot kaikki mahdolliset valot ja äänet mitä areenalla voidaan käyttää on nykyaikaa ja helvetin hienoa.
Hölön puheessa sensijaan tulee tippa käytännössä linssiin ja tulee lyhyessä ajassa käytyä läpi paljon tunteita ja sitä miksi tämä seura on niin mahtava.
Ehdottomasti Hölö ennen peliä taululle.

Vitlööke

Rivipelaaja
Alkushown animaatiot on muuten ollut hyviä, mutta tämä puhuttu ei mielestäni toimi. Ei oikein saa selvääkään. Ehdottomasti kekäleet ja ilvesacdc takasin. Hölö kans.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Heitän lusikkani soppaan alkushow keskustelusta sanomalla että pidän molemmista versioista.
Animaatiot ovat mielestäni visuaalisesti helvetin hienot kaikki mahdolliset valot ja äänet mitä areenalla voidaan käyttää on nykyaikaa ja helvetin hienoa.
Hölön puheessa sensijaan tulee tippa käytännössä linssiin ja tulee lyhyessä ajassa käytyä läpi paljon tunteita ja sitä miksi tämä seura on niin mahtava.
Ehdottomasti Hölö ennen peliä taululle.
Mistäs mahtaa löytää sen pätkän, missä Hölö puhelee alkushowssa?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Jos minä olisin puikoissa niin minä vaihtaisin Ilveksen maalilaulun.

Sitä nyt en tietenkään osaa sanoa, että mihin sen vaihtaisin. Ehkä johonkin instrumentaliin tai Hands Upiin.

Jos Joe Satrianin Crowd Chant ei olisi niin soitettu kappale halleissa niin vaikka sitten siihen tai johonkin muuhun vastaavaan "kitara instrumentaliin"

Rantsukoff

Luottopelaaja
Jos minä olisin puikoissa niin minä vaihtaisin Ilveksen maalilaulun.

Sitä nyt en tietenkään osaa sanoa, että mihin sen vaihtaisin. Ehkä johonkin instrumentaliin tai Hands Upiin.

Jos Joe Satrianin Crowd Chant ei olisi niin soitettu kappale halleissa niin vaikka sitten siihen tai johonkin muuhun vastaavaan "kitara instrumentaliin"
Öö miksi? Viimeinen asia mihin koskisin.

Pillistä kuumaa

Luottopelaaja