Ilveksen ottelutapahtuma

Peluuri

Luottopelaaja
Nämä ovat täysin subjektiivisia näkemyksiä, toki hienoa että koet kykeneväsi määrittelemään mikä tuo minkälaisia katsojia halliin..

Joku voisi sanoa, että ei se Hölön monologikaan mitään sen lutuurisempaa ole, vaikka siinä videossa on paljon hienoja elementtejä.
Joo enkä sitä mene väittämään ettei joku teemoista pitävä henkilö voisi olla Ilves kannattaja henkeen ja vereen. En kuitenkaan usko että pistäisi pahakseen jos lutuuria olisi enemmän.

Toutain

Luottopelaaja
Sen mitä mä olen noita animaatiota katsellut, niin tykännyt olen. Enkä kyllä osaa muovisuudesta syyttää yhtään enempää kuin jotain valmentajan monologia. Kyseiset animaatiot kuitenkin juuri meidän seurallemme räätälöityjä juttuja ja ihan tyylikkäästi toteutettuja.

Ykakokale

Rivipelaaja
Meinasin perjantaina ilmaantua paikalle vierasfanien päätyyn, niin kysyn nyt sitten että milloin siellä saa siis heiluttaa lippua? Saako pelin ollessa käynnissä heiluttaa?

Edit: Ja mites tuo kolikonheittelypolitiikka :D

Viimeksi muokattu:

Ilves fan

Luottopelaaja
Heitän lusikkani soppaan alkushow keskustelusta sanomalla että pidän molemmista versioista.
Animaatiot ovat mielestäni visuaalisesti helvetin hienot kaikki mahdolliset valot ja äänet mitä areenalla voidaan käyttää on nykyaikaa ja helvetin hienoa.
Hölön puheessa sensijaan tulee tippa käytännössä linssiin ja tulee lyhyessä ajassa käytyä läpi paljon tunteita ja sitä miksi tämä seura on niin mahtava.
Ehdottomasti Hölö ennen peliä taululle.

Vitlööke

Rivipelaaja
Alkushown animaatiot on muuten ollut hyviä, mutta tämä puhuttu ei mielestäni toimi. Ei oikein saa selvääkään. Ehdottomasti kekäleet ja ilvesacdc takasin. Hölö kans.

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Heitän lusikkani soppaan alkushow keskustelusta sanomalla että pidän molemmista versioista.
Animaatiot ovat mielestäni visuaalisesti helvetin hienot kaikki mahdolliset valot ja äänet mitä areenalla voidaan käyttää on nykyaikaa ja helvetin hienoa.
Hölön puheessa sensijaan tulee tippa käytännössä linssiin ja tulee lyhyessä ajassa käytyä läpi paljon tunteita ja sitä miksi tämä seura on niin mahtava.
Ehdottomasti Hölö ennen peliä taululle.
Mistäs mahtaa löytää sen pätkän, missä Hölö puhelee alkushowssa?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Jos minä olisin puikoissa niin minä vaihtaisin Ilveksen maalilaulun.

Sitä nyt en tietenkään osaa sanoa, että mihin sen vaihtaisin. Ehkä johonkin instrumentaliin tai Hands Upiin.

Jos Joe Satrianin Crowd Chant ei olisi niin soitettu kappale halleissa niin vaikka sitten siihen tai johonkin muuhun vastaavaan "kitara instrumentaliin"

Rantsukoff

Luottopelaaja

Sitä nyt en tietenkään osaa sanoa, että mihin sen vaihtaisin. Ehkä johonkin instrumentaliin tai Hands Upiin.

Jos Joe Satrianin Crowd Chant ei olisi niin soitettu kappale halleissa niin vaikka sitten siihen tai johonkin muuhun vastaavaan "kitara instrumentaliin"
Öö miksi? Viimeinen asia mihin koskisin.

Outo hankinta

Luottopelaaja

-sk-

Luottopelaaja
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jenkeistä pitää väen vängällä apinoida juttuja tuohon ottelutapahtumaan. Puhun nyt näistä dance cameista ja kaiken maailman arvonnoista. NHL:ssä se toimii, koska kaikki haluavat päästä kuutiolle ja siellä iso osa yleisöstä nousee tanssimaan joka pelikatkolla muutenkin. Suomalaisilla on ”hieman” eri mielenlaatu.

Kärjistettynä jenkeissä meininki on ”Kuvaa mua, kuvaa mua, haastattele mua!!!” ja Suomessa ”Ei saatana jos joudun tonne kuutiolle johonkin dance camiin”.

Ja vielä se isoin hämmästely: Miksi ottelutapahtumaa yritetään kopioida NHL:stä, vaikka siellä tunnelma on kauttaaltaan paljon heikompi kuin eurooppalaisissa sarjoissa?!? Täällä kannattajat ovat älyttömän isossa roolissa ottelutapahtumassa, mutta sen sijaan että annettaisiin heille tilaa, tapetaan tunnelma jollain muovisilla mukahassutteluilla. En ymmärrä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jenkeistä pitää väen vängällä apinoida juttuja tuohon ottelutapahtumaan. Puhun nyt näistä dance cameista ja kaiken maailman arvonnoista. NHL:ssä se toimii, koska kaikki haluavat päästä kuutiolle ja siellä iso osa yleisöstä nousee tanssimaan joka pelikatkolla muutenkin. Suomalaisilla on ”hieman” eri mielenlaatu.

Kärjistettynä jenkeissä meininki on ”Kuvaa mua, kuvaa mua, haastattele mua!!!” ja Suomessa ”Ei saatana jos joudun tonne kuutiolle johonkin dance camiin”.

Ja vielä se isoin hämmästely: Miksi ottelutapahtumaa yritetään kopioida NHL:stä, vaikka siellä tunnelma on kauttaaltaan paljon heikompi kuin eurooppalaisissa sarjoissa?!? Täällä kannattajat ovat älyttömän isossa roolissa ottelutapahtumassa, mutta sen sijaan että annettaisiin heille tilaa, tapetaan tunnelma jollain muovisilla mukahassutteluilla. En ymmärrä.
Erittäin hyvin sanottu. Kaikesta täysin samaa mieltä.

Teme-74

Luottopelaaja
Jos sieltä NHL,stä jotain vois kopioida ni Tuomari linja on semmonen. En sitte kyllä mitään muuta keksi. Eiköhän sen Espoossa huomannu paikanpäällä, millasta se adhd tasolla menevä "oheistoiminta" pahimmillaan Suomessa voi olla. Vaasa ja Pori on hallitunnelmaltaan reilusti parempia, jos niinku vieraspaikkakuntia hivenen edes vertaa.

Teme-74

Luottopelaaja
Et kai vaan ole nähnyt Costelloa kättelemässä Leinosta ? :D

No ei vaan, mutta voihan asiasta keskustella ja ehdotella jos hyvää löytyy tilalle.