Ilveksen ottelutapahtuma

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Niinkuin sanoin, ei vastannut odotuksia, enkä meinaa enään halliin mennäkkään, puitteet olisi ollut parempaan esitykseen, mutta ei.

-sk-

Luottopelaaja
Ehkä odotukset olivat liian kovat, mutta vähän pettynyt fiilis jäi itsellenikin. Muutaman NHL-pelin nähneenä odotin innolla miten jäätä hyödynnetään alkushowssa, mutta vähän jäi sellainen ”tässäkö se nyt oli” fiilis.

Toki resurssit ovat rapakon takana moninkertaisia, mutta tuolla tekniikalla varmasti olisi muutakin tehtävissä kuin nuo sekavat kuviot joista lopulta muodostuu Ilves-teksti jäähän.

Tervaskanto

Luottopelaaja
Ehkä odotukset olivat liian kovat, mutta vähän pettynyt fiilis jäi itsellenikin. Muutaman NHL-pelin nähneenä odotin innolla miten jäätä hyödynnetään alkushowssa, mutta vähän jäi sellainen ”tässäkö se nyt oli” fiilis.

Toki resurssit ovat rapakon takana moninkertaisia, mutta tuolla tekniikalla varmasti olisi muutakin tehtävissä kuin nuo sekavat kuviot joista lopulta muodostuu Ilves-teksti jäähän.
Pari päivää olivat ehtineet tutustumaan, joten varmaan paranee kun pääsevät tekniikan kanssa sinuiksi. Ja olihan se sata kertaa hienompi kuin eilinen naapurin versio.

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Tälläiset mietteet itsellä:

Alkushow oli lähes sama kuin alkukaudesta ja lisäksi repaleinen. Pelaajaesittelyyn voisi käyttää enemmän vähän taiteellista näkemystä. Jään projisointi ja muut efektit tuohon päälle oli aika keskinkertaisia. Värimaailma saisi olla hieman enemmän vihreäkeltamusta koko ottelutapahtumassa.

Kyllä nyt vierasjoukkueen täytyy tulla ensimmäisenä jäälle, että sille voi buuata kunnolla. "Yksi rakkaus yksi seura" ei ihan toiminut Ilveksen tullessa jäälle. Joku vähän agressiivisempi lause voisi olla tuossa, tai sitten vaan ihan perinteinen "Kotijoukkue Ilves" ilman mitään hienouksia. Hintsaselta muuten ok alku. Kyllä se siitä lähtee.

Vähän oli liikaa räppiä Ilveksen hallimusiikiksi mun mielestä. Vähän enemmän nuppia hallirockiin ja muille ikonisille lätkäbiiseille. Rock klassikoiden rap remixit oli kyl ihan raikasta ja niile täältä peukkua. Mitä jotain yksittäisiä biisivalintoja niin Maxime Nightingale voisi soida ihan kiekon tippumiseen asti erätauolla. Tai sitten vaihtoehtoisesti Stop the rock voisi vaikka soida ennen aloitusta.

Yleisesti ottaen ottelutapahtumassa oli vielä pientä kankeutta. Lisäksi toivoisin, että tulevaisuudessa löydettäisiin joku ratkaisu, missä juhlallisuudet ei tyrehdytä tunnelmaa ja että pelaajien ei tarvi seisoskella tylsistymiseen asti siniviivalla. "PELIÄ!", huusi joku rääväsuu.

Joukkueen surkea esitys ja Osaston poissaolo oli kyllä vähiten sitä mitä tälle näyteikkunapelille tilattiin. Ei näistä sen enempää tässä ketjussa, mutta tänään olisi ollut se the paikka näyttää kuinka upea ottelutapahtuma meillä on. On vaikea sanoa koska seuraavan kerran vastaavaa tsäänssiä on pelata täydelle tuvalle. Ratkaiseva finaali? Harmittaa todella paljon, kun tästä päivästä tuli pannukakku.

Viimeksi muokattu:

J-boy

Vakiokokoonpanossa
- Alkushow oli hieman vaisu, vaikka onkin parempi kuin naapurilla
- "juontaja" oli turha noloine haastatteluineen. Jotain originellia voisi keksiä
- Leaders leaguen asujen väri oli outo. Ei mitään Ilvekseen liittyvää ja lisäksi eivät edes kunnolla erottuneet penkkien väreistä. Omasta mielestäni muutenkin menneen ajan meininkiä joka olisi voinut jäädä Hakametsään. Ei toki häiritse, mutta ei heitä tule katsottua

jurgen

Tähtipelaaja
Arena on hieno, mutta tapahtuma KARSEA! Nyt sitten muutosta, tai meikä ei uusi kausaria. Ja vastaavaa on kuultu aika monen suusta.

Blackhawk

Luottopelaaja
Henk.koht en Hintsaselle syttynyt kyllä enää yhtään, Heinämäki oli parempi. :(

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
-Katsomojuontojat äkkiä pois Ilveksen ottelutapahtumasta, vaikka eivät yhtä huonoja olleet kuin Tapparalla.
-Paitatykki
-Ottelun jälkeen soi jotakin sirkusmusaa kuin tapparan pelissä konsanaan
-Tunnelma
-Äänentoisto huonompi mitä odotin
-U12 pojat eivät olleet huudattamassa yleisöä

+Alkushow oli ihan ok, Tuhnderstruckissa "Ilves!" toimi mielestäni ihan hyvin.
+Hintsanen ei huono, mutta ehkä toistaiseksi pidin enemmän Heinämäestä
+Mediakuutio iso ja hieno, grafiikoita tulisi opetella käyttämään paremmin
+Nightingalea sekä Joker and the Thiefiä kuuli areenallakin
+Penkit ihan mukavat (vaikka ei nyt suoranaisesti kuulu ottelutapahtumaan)

Muuta en tähän hätään nyt keksi.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Se "sirkusmusa" on sotilasmarssi mitä on soitettu Ipan peleissä 70-luvulta lähtien. Jos se on sama
Jaa enpä enää edes muista miltä se kuulosti, mutta en muista tuollaista kuulleeni Hakametsässä vaikka suunnilleen jokaisessa pelissä olen käynyt jo monta vuotta. Tapparan peleistä puolestaan olen tuon tapaista musiikkia kuullut hävityn (minun kannalta voitetun) ottelun jälkeen. Siitä jäänyt mieleen, Ilveksen peleistä yleensä pikimmiten lähtenyt välittämättä siitä, mitä sieltä ämyreistä soitetaan.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Jaa enpä enää edes muista miltä se kuulosti, mutta en muista tuollaista kuulleeni Hakametsässä vaikka suunnilleen jokaisessa pelissä olen käynyt jo monta vuotta. Tapparan peleistä puolestaan olen tuon tapaista musiikkia kuullut hävityn (minun kannalta voitetun) ottelun jälkeen. Siitä jäänyt mieleen, Ilveksen peleistä yleensä pikimmiten lähtenyt välittämättä siitä, mitä sieltä ämyreistä soitetaan.
Juu no itse lähdin 10 ennen loppua että sinänsä en tiedä mistä puhutaan. Mutta Hakamettässä soitettiin sitä.

Severi

Vakiokokoonpanossa
En tiedä onko musta tullut jo vanha, mutta mä kaipasin varsinkin tänään todella isosti takaisin Hakametsään. Joo, meillä on nykyaikaisin ja modernein areena mutta mä sain heti sellaisen vaikutuksen että tätä areenaa ei vaan olla tarkoitettu jääkiekolle. Jääkiekko on vaan yksi tapahtuma muiden joukossa mitä siellä järjestetään. Hakametsässä JÄÄKIEKKO oli pääasiana.

Vanhassa vara parempi. Vai olenko ainoa tämän fiiliksen suhteen?

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Mistä syystä kuuluttaja mahtoi vaihtua? Heinämäki halusi jäädä itse pois vai onko Ilves todennut, että "kiitos ja näkemiin"? Näytti Heinämäki tänään hallilla pyörivän.

Murheellinen oli Hintsasen paluuottelu. Josko Kärppiä vastaan pääsisi mies vähän enemmän hehkuttamaan.

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
En tiedä onko musta tullut jo vanha, mutta mä kaipasin varsinkin tänään todella isosti takaisin Hakametsään. Joo, meillä on nykyaikaisin ja modernein areena mutta mä sain heti sellaisen vaikutuksen että tätä areenaa ei vaan olla tarkoitettu jääkiekolle. Jääkiekko on vaan yksi tapahtuma muiden joukossa mitä siellä järjestetään. Hakametsässä JÄÄKIEKKO oli pääasiana.

Samoilla linjoilla. Tämän päivä oli hengeltään ja suoritukseltaan HAJUTON ja MAUTON!! Ikävä tuli Hakametsää ja Osastoa. Osaltaan tämä on sitä ”eroahdistusta”, kun ehdin viidellä eri vuosikymmenellä Hakametsässä vierailla.

Eteenpäin!!!!!!

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Mistä syystä kuuluttaja mahtoi vaihtua? Heinämäki halusi jäädä itse pois vai onko Ilves todennut, että "kiitos ja näkemiin"? Näytti Heinämäki tänään hallilla pyörivän.

Murheellinen oli Hintsasen paluuottelu. Josko Kärppiä vastaan pääsisi mies vähän enemmän hehkuttamaan.
Jonkin verran on täälläkin Hintsasta kyseenalaistettu, mutta eipä tänään Ilves antanut paljoa Samille aihetta hehkutuksiin. Eipä se Heinämäkikään riehunut kuulutuksissa silloin, kun vastustaja hallitsi pelejä. Hyvin Heinämäki hommansa hoiti, en minä sillä.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Se nyt on tietysti selvä, että ei tuota uutta pytinkiä lätkää varten kyhätty. Sen näkee kaikesta. Myöskin se on ihan normaalia, että haikailee vanhaa (Hakametsä) niin pitkä pätkä siellä vedettiin. Luonnollista.

Itse näen kuitenkin asian niin, että kyllä tämä uusi halli on vain ja ainoastaan hyvä asia, vaikka nyt hieman kipuilee. Kyllä se siitä. Eka viikonloppu vasta takana.

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Kyllä luottoa löytyy Hintsaseen. Pronssikauden klipeistä voi esimerkiksi kuunnella miten viimekerralla suoriutui.

Tänään ei päässyt vielä leipätöihin, eli Ilveksen maaleja kuuluttamaan;)