LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Niinkuin sanoin, ei vastannut odotuksia, enkä meinaa enään halliin mennäkkään, puitteet olisi ollut parempaan esitykseen, mutta ei.
Pari päivää olivat ehtineet tutustumaan, joten varmaan paranee kun pääsevät tekniikan kanssa sinuiksi. Ja olihan se sata kertaa hienompi kuin eilinen naapurin versio.Ehkä odotukset olivat liian kovat, mutta vähän pettynyt fiilis jäi itsellenikin. Muutaman NHL-pelin nähneenä odotin innolla miten jäätä hyödynnetään alkushowssa, mutta vähän jäi sellainen ”tässäkö se nyt oli” fiilis.
Toki resurssit ovat rapakon takana moninkertaisia, mutta tuolla tekniikalla varmasti olisi muutakin tehtävissä kuin nuo sekavat kuviot joista lopulta muodostuu Ilves-teksti jäähän.
Eikös se ollut se sama mikä soi hakamettässäkin hävityn pelin jälkeen?Ottelun jälkeen soi jotakin sirkusmusaa
Se "sirkusmusa" on sotilasmarssi mitä on soitettu Ipan peleissä 70-luvulta lähtien. Jos se on samaEikös se ollut se sama mikä soi hakamettässäkin hävityn pelin jälkeen?
Jaa enpä enää edes muista miltä se kuulosti, mutta en muista tuollaista kuulleeni Hakametsässä vaikka suunnilleen jokaisessa pelissä olen käynyt jo monta vuotta. Tapparan peleistä puolestaan olen tuon tapaista musiikkia kuullut hävityn (minun kannalta voitetun) ottelun jälkeen. Siitä jäänyt mieleen, Ilveksen peleistä yleensä pikimmiten lähtenyt välittämättä siitä, mitä sieltä ämyreistä soitetaan.Se "sirkusmusa" on sotilasmarssi mitä on soitettu Ipan peleissä 70-luvulta lähtien. Jos se on sama
Kyllä vissiin, en tajunnut tätäEikös se ollut se sama mikä soi hakamettässäkin hävityn pelin jälkeen?
Juu no itse lähdin 10 ennen loppua että sinänsä en tiedä mistä puhutaan. Mutta Hakamettässä soitettiin sitä.Jaa enpä enää edes muista miltä se kuulosti, mutta en muista tuollaista kuulleeni Hakametsässä vaikka suunnilleen jokaisessa pelissä olen käynyt jo monta vuotta. Tapparan peleistä puolestaan olen tuon tapaista musiikkia kuullut hävityn (minun kannalta voitetun) ottelun jälkeen. Siitä jäänyt mieleen, Ilveksen peleistä yleensä pikimmiten lähtenyt välittämättä siitä, mitä sieltä ämyreistä soitetaan.
Samoilla linjoilla. Tämän päivä oli hengeltään ja suoritukseltaan HAJUTON ja MAUTON!! Ikävä tuli Hakametsää ja Osastoa. Osaltaan tämä on sitä ”eroahdistusta”, kun ehdin viidellä eri vuosikymmenellä Hakametsässä vierailla.En tiedä onko musta tullut jo vanha, mutta mä kaipasin varsinkin tänään todella isosti takaisin Hakametsään. Joo, meillä on nykyaikaisin ja modernein areena mutta mä sain heti sellaisen vaikutuksen että tätä areenaa ei vaan olla tarkoitettu jääkiekolle. Jääkiekko on vaan yksi tapahtuma muiden joukossa mitä siellä järjestetään. Hakametsässä JÄÄKIEKKO oli pääasiana.
Vanhassa vara parempi. Vai olenko ainoa tämän fiiliksen suhteen?
Jonkin verran on täälläkin Hintsasta kyseenalaistettu, mutta eipä tänään Ilves antanut paljoa Samille aihetta hehkutuksiin. Eipä se Heinämäkikään riehunut kuulutuksissa silloin, kun vastustaja hallitsi pelejä. Hyvin Heinämäki hommansa hoiti, en minä sillä.Mistä syystä kuuluttaja mahtoi vaihtua? Heinämäki halusi jäädä itse pois vai onko Ilves todennut, että "kiitos ja näkemiin"? Näytti Heinämäki tänään hallilla pyörivän.
Murheellinen oli Hintsasen paluuottelu. Josko Kärppiä vastaan pääsisi mies vähän enemmän hehkuttamaan.
En tiedä onko musta tullut jo vanha, mutta mä kaipasin varsinkin tänään todella isosti takaisin Hakametsään. Joo, meillä on nykyaikaisin ja modernein areena mutta mä sain heti sellaisen vaikutuksen että tätä areenaa ei vaan olla tarkoitettu jääkiekolle. Jääkiekko on vaan yksi tapahtuma muiden joukossa mitä siellä järjestetään. Hakametsässä JÄÄKIEKKO oli pääasiana.
Vanhassa vara parempi. Vai olenko ainoa tämän fiiliksen suhteen?