Ilveksen ottelutapahtuma

Blackhawk

Luottopelaaja
Kyllä luottoa löytyy Hintsaseen. Pronssikauden klipeistä voi esimerkiksi kuunnella miten viimekerralla suoriutui.

Tänään ei päässyt vielä leipätöihin, eli Ilveksen maaleja kuuluttamaan;)
Toisaalta Heinämäki ei ole päässyt näyttämään kykyjään vastaavassa tilanteessa. :D

• Tykkää
Reactions: CTS

Kissamummu

Rivipelaaja
En tiedä onko musta tullut jo vanha, mutta mä kaipasin varsinkin tänään todella isosti takaisin Hakametsään. Joo, meillä on nykyaikaisin ja modernein areena mutta mä sain heti sellaisen vaikutuksen että tätä areenaa ei vaan olla tarkoitettu jääkiekolle. Jääkiekko on vaan yksi tapahtuma muiden joukossa mitä siellä järjestetään. Hakametsässä JÄÄKIEKKO oli pääasiana.

Vanhassa vara parempi. Vai olenko ainoa tämän fiiliksen suhteen?
Et ole ainoa. Itse jäin avustajana kaipaamaan Hakamettän pyörätuolikatsomoita. Niihin oli helppo mennä ja avustettavaan pystyi olemaan kokoajan kontaktissa. Ei houkuttele hommaamaan kausaria esteettömään katsomoon ensi kaudella. Oli tosi karu kokemus.

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Ehkä odotukset olivat liian kovat, mutta vähän pettynyt fiilis jäi itsellenikin. Muutaman NHL-pelin nähneenä odotin innolla miten jäätä hyödynnetään alkushowssa, mutta vähän jäi sellainen ”tässäkö se nyt oli” fiilis.

Toki resurssit ovat rapakon takana moninkertaisia, mutta tuolla tekniikalla varmasti olisi muutakin tehtävissä kuin nuo sekavat kuviot joista lopulta muodostuu Ilves-teksti jäähän.
Juu tosi keskinkertainen oli molempien jääshowt kun Ruotsissa on aikoja sitten päästy tämmöseen tasoon

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Itse kyllä tykkäsin tuosta alkushowsta pääpiirteittäin. Se alun 90's night-pätkä(?) oli hieman irrallinen, mutta samaan tyyliinhän se oli jo Hakametsässä tuota, jättäisin ehkä kokonaan pois. Pelaajaesittelyyn olisi voinut jäätä käyttää, mutta ihan tyylikäs kyllä noinkin. Musavalinnat toimi hyvin, varsinkin sille Ilves-Thunderstruckille peukkua! Sen "Yksi rakkaus, yksi seura - Ilves" -jutun voisi vaihtaa vaikka ihan siihen "Hyvät naiset ja herrat, kotijoukkue Ilveees".

Paitatykit ja katsomojuonnot vähän sellainen HMV-tasoa, ei itseäni juurikaan haittaa ja olettaisin että ehkä noistakin tulee luontevampia ajan kuluessa. Maskotin sisääntuloista tuli vähän Tappara-fiilikset, ei hyvä, mutta tuon suhteen taitaa kohderyhmä olla pikku-Ilveksissä.

Hintsasesta paha sanoa mitään kun ei oikein positiivista kuuluttelua ollut.

Vähän tuo vielä hakee paikkaansa, mutta kyllä tuo nyt positiivisen puolelle jäi reilusti, ja varmasti kehittyy vielä ajan kuluessa.

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Aika aneeminen Hitsanen oli kun kerran näin kamerassa. Ärsyttää vaan nähdä tommonen takin kääntäjä

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Mitä mietteitä muuten herätti musiikki kun Tapparan aloituskenttä esiteltiin? Mun mielestä vois jättää pois, et kannattajien buuaukset vierasjoukkueelle kuuluu paremmin.

Oliko tuo sumutorvi sama ekassa "maalissa" kuin erätaukotorvessa? Vähän laiskan oloinen torvi.

Joku tän suuntainen olisi hyvä mun mielestä:

Löytyi muuten yllä olevaa klippiä etsiessä retro versio We are the kingsistä! Voisi hyödyntää ehkä jossain tulevaisuuden retropelissä. Klippi huonolaatuinen.

B

Luottopelaaja
Päälimmäisenä jäi mieleen aivan vastakkaiselle puolelle hallia tuntunut lämpö-aalto Ilveksen sisääntulon pyro-efektistä. Toivottavasti lähempänä istuneet eivät saaneet palovammoja.

Jääprojektoinnilta odotin enemmän, mutta näytti lopulta aika samalta kun naapurin eilinen. En tiedä johtuuko projektorien tehosta, animaation toteutuksesta, valaistuksesta vai jään mainoksista mutta vaikea oli saada tarkemmin selvää mitä siinä tapahtuu.

Hepulina16

Luottopelaaja
Päälimmäisenä jäi mieleen aivan vastakkaiselle puolelle hallia tuntunut lämpö-aalto Ilveksen sisääntulon pyro-efektistä. Toivottavasti lähempänä istuneet eivät saaneet palovammoja.

EI tullut palovammoja, päinvastoin lämmitti mukavasti, kun oli niin jäässä kävellessä tuolla kylillä. Mun puolesta olis saanut loimuttaa vaikka koko pelin. Olis edes jotain liekkejä nähty, kun pelissä niitä vähemmän oli.

Blackhawk

Luottopelaaja
Voidaanko muuttaa takaisin Hakametsään..o_O:rolleyes::confused:

KURITTAJA

Luottopelaaja
Täytyy kyllä mainita kahdessa edellisessä (loppuunmyydyssä) pelissä havaitsemistani harvinaisen vittumaiset "pitsinnyplääjäfanit".

Voisin jopa sanoa että puolet menivät viikonloppuna tähän kategoriaan.

- kokoajan tai ainakin puolet pelistä puhelin kourassa (istuin perjantaina yläparvella ja sieltä todellakin näkyi kuinka puolella oli näytönvalo päällä).

- Ei mitään seuravakaamusta havaittavissa (ei kummankaan seuran värejä, eikä edes juhlittu kummankaan maalin jälkeen. Tai sitten annettiin golfaploodit molemmille)

- Lähdetään käytävälle 5 min ennen erän loppua ja tullaan takaisin 5 min myöhässä (kiivetään tosi vittumaisesti kesken pelin yli)

- Ja vittumaisimmin valitetaan minulle ja kavereilleni kuinka meistä lähtee liikaa ääntä (ei edes normipeliin verrattuna paljoa) ja kuinka lippu osuu heitä kohta päähän kun sitä (alle 1mx1m ei hätää) heiluttelee rauhallisesti pelikatkoilla ja ennen erän alkua.

Itse laskin että nuoren elämäni aikana ole kerennyt käymään noin ~600 pelissä hakametsässä, ja minua kyrsii niin suuresti se että joku 25v teslakuskin näköinen menee akkansa kanssa ekaa kertaa ikinä lätkämatsiin ja rupee minulle aukomaan päätä sää siitä mitä olen tässä viimeiset 10-12v tehnyt muuttumattomaan tyyliin.

+VALITTAA VITTU JÄRKKÄREILLE ASIASTA!

Ps. En siis mitään törkeää tehnyt muuta kuin perus että huudan "maalia ilives maalia" aina silloin tällöin/muuta satunnaista huutelua ja heiluttelen lippua. Toki kun he minulle siitä valittivat niin huusin toki enemmän kuin ikinä mutta tästä heille vielä ilmoitin samassa yhteydessä.

Torski

Tähtipelaaja
Ps. En siis mitään törkeää tehnyt muuta kuin perus että huudan "maalia ilives maalia" aina silloin tällöin/muuta satunnaista huutelua ja heiluttelen lippua. Toki kun he minulle siitä valittivat niin huusin toki enemmän kuin ikinä mutta tästä heille vielä ilmoitin samassa yhteydessä.
Tästä jäi nyt puuttumaan se, että mikä oli järkkärien reaktio sekä mikä oli heidän reaktionsa sen jälkeen kun aloit huutamaan kahta kauheammin :D

KURITTAJA

Luottopelaaja
Tästä jäi nyt puuttumaan se, että mikä oli järkkärien reaktio sekä mikä oli heidän reaktionsa sen jälkeen kun aloit huutamaan kahta kauheammin :D
Kertoivat vasta pelin jälkeen joten mitään ihmeellisempää "tappelin järkkärin kanssa" tarinaa en tuosta saanut.

Heidän reaktionsa toki oli se että välttelivät katsekontaktia kanssani koko loppu pelin kun kahta kauheampi huutaminen alkoi jo 1. Erän loppupuolella.