Mies on käynyt kattoo T#pparan pleijari pelejä kun Ilves ei pelaa siellä
Mies on käynyt kattoo T#pparan pleijari pelejä kun Ilves ei pelaa siellä
...Mies on käynyt kattoo T#pparan pleijari pelejä kun Ilves ei pelaa siellä
Puoliso on mouhari niin oisko ollu seurana.Mies on käynyt kattoo T#pparan pleijari pelejä kun Ilves ei pelaa siellä
TakinkääntäjäOlen minäkin käynyt Tapparan pleijaripeleissä, kun on kutsuttu.
Jostain vanhasta TV-kuvasta bongattu...
Paikan päällä todistettu?
Onkohan kukaan saanu kutsuttua mouharia Ilveksen karsinta peleihin?Olen minäkin käynyt Tapparan pleijaripeleissä, kun on kutsuttu.
Onkohan kukaan saanu kutsuttua mouharia Ilveksen karsinta peleihin?
Minä olen onnistunut kerran kyseisessä tempussa.Onkohan kukaan saanu kutsuttua mouharia Ilveksen karsinta peleihin?
En tiedä, mutta jos meinaa kahden johtajan kanssa lähteä halliin niin ettei edes toiselle ota paikkaa, niin aika tuskainen voi olla kokemus, niin itsellä johtajilla ja vieressä istuvilla. Nimittäin ei noi areenan penkit kauhean leveitä ole.Heippa, tutun puolesta kyselen kun en osannut varmaksi vastata. Onkos tietoa kuinka tuo menee alle 7v kohdalla eli jos on 2 pientä lasta niin pääseekö ne molemmat ilmaiseksi yhden aikuisen kanssa vai tarvitaanko 2 aikuista kun kysehän on sylipaikoista?
Ilves Win = Ilveksen voitto?Muuten niin vahvaa suorittamista ja hieno ottelutapahtuma tänään, mutta kielipoliisia häiritsi bannerit ”Ilves Win - Ilves voittaa” varmaan kuitenkin Ilves Wins pitäisi lukea?
Ilves Win = Ilves voittoIlves Win = Ilveksen voitto?
Sit pitäs olla "Ilves' win"Ilves Win = Ilveksen voitto?
Tuo pitää paikkansaIlves wins siinä mun kieliopin mukaan pitäisi lukea jos tarkoitus on sanoa lontoon kielellä "Ilves voittaa"