Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Artsi sanoi:Riekkisen kohdalla pitää kyllä nostaa esiin, että hänen kaikki miinuksensa (2) tulivat kahdessa ensimmäisessä pelissä ja lauantain pelissä teki jopa plussaa.
WsQ sanoi:Erityisesti Veistola ja Välimaa näyttävät taantuneen entisestään viime kausiin verrattuna. Tarttis tehdä jotain.
HeGe41 sanoi:Miika Arposen vääntämä Corsi Ilves-pelaajista 29.9. asti. Tuokkolan luottoratsut (Välly, Riekkinen, Viestola) eivät tässäkään tilastossa varsinaisesti loista.
VP sanoi:Joku simppeli selitys, että miten tuota luetaan?
IlvesSince92 sanoi:sori mut on jollain pikkasen tylsää ollut tai sit todella vähän harrastuksia jos on aikaa tuollaisia tehdä.
![]()
Eetu88 sanoi:IlvesSince92 sanoi:sori mut on jollain pikkasen tylsää ollut tai sit todella vähän harrastuksia jos on aikaa tuollaisia tehdä.
![]()
Onko Byers keissi saanu sut jotenkin kiukkuseksi?Mun mielestä ihan mielenkiintoinen tilasto.
Vihko on kyllä ollut loistava haku. Huomionarvoista on myös se, etei hänellä ole yhtään rangaistusminuuttia.Battery sanoi:Joonas Vihkolle jälleen yksi plusmerkintä tilastoon ilman miinuksia, eli lukema on nyt +13. Syöttöpisteen myötä hän on myös Ilveksen kultakypärä seuraavassa ottelussa.
Brooks sanoi:Laukaukset eivät kuitenkaan kerro läheskään kaikkea.
Noma sanoi:Allaolevissa tilastoissa Ilves-pelaajien peliajat tältä kaudelta viimeisten viiden minuutin ajalta otteluiden varsinaisilta peliajoilta jaoteltuna siihen kun Ilves on a) ollut johdossa tai peli on ollut tasan ja b) kun Ilves on ollut tappiolla. Voinette päätellä itse kumpi tilastoista on kumpi.
Brooks sanoi:Noma sanoi:Allaolevissa tilastoissa Ilves-pelaajien peliajat tältä kaudelta viimeisten viiden minuutin ajalta otteluiden varsinaisilta peliajoilta jaoteltuna siihen kun Ilves on a) ollut johdossa tai peli on ollut tasan ja b) kun Ilves on ollut tappiolla. Voinette päätellä itse kumpi tilastoista on kumpi.
Tilasto olisi informatiivisempi, jos olisi laskettu keskimääräiset peliajat. Silloin kävisi paremmin ilmi, onko peluuttamisessa variointia ja keitä pelaajia valemnnusjohto suosii takaa-ajotilanteessa ja keitä johtoa suojeltaessa.