Toutain
Luottopelaaja
Reilu 6000 lippua myyty tällä hetkellä
Tässä on viime kauden vertailupeli.
Reilu 6000 lippua myyty tällä hetkellä
Kyllä sää verottaa peliin tulijoita.
Jaa, omalla kohdallani satunnaisena taittopenkin lihatäytteenä tämä on toisinpäin. Kelien puolesta tämä on ensimmäinen viikonloppu jossa 3 tuntia sisätiloissa alkaa näyttäytyä houkuttelevana vaihtoehtoisajanvietteenä.Kyllä sää verottaa peliin tulijoita.
Jaa, omalla kohdallani satunnaisena taittopenkin lihatäytteenä tämä on toisinpäin. Kelien puolesta tämä on ensimmäinen viikonloppu jossa 3 tuntia sisätiloissa alkaa näyttäytyä houkuttelevana vaihtoehtoisajanvietteenä.
(En muista oliko viime vuonna syyskuun loppu kuinka lämmin, mutta nyt ei ole jaksanut oikein änkeä sisätöihin.)
Kyllä nyt olisi hintojen laskeminen paikallaan. Halvemmat liput ja mökki täynnä on huomattavasti parempi, kuin kalliit liput ja halli tyhjä… Jäisi siinä ihmisillä enemmän rahaa myös esim fanituotteisiin ja areenan ravintoloihin.
Totta. Hinnat toki nousseet viime kaudesta. Moni varmaan odottelee isänpäivä - ja blackfridaytarjouksia. Kuten joskus aiemmin totesin ennemmin näitä kampanjoita alkukauteen näihin hiljaisiin peleihin, varsinkin arkipeleihin.Tämä on aika yksinkertaistettua ja lyhytnäköistä ajattelua.
Tosiaan suurin piirtein edelliskauden lukemissa mennään, kun verrataan alkukausia keskenään. Vähän jäljessä joo, mutta hyvin vähän ja lopputulos lienee melko samanlainen kuin viime kaudella, jolloin ei tainnut yleisöngelmaa olla?
Eiköhän meillä oo tapahtumaan nähden ja koko Liigaan suhteutettuna ihan sopivat hinnat lipuissa.
On ne jakaa jatkuvasti ilmaislippuja!Onkohan muuten lippujen hinnoissa mitään isompaa eroa vs. Babbara? En periaatteesta viitsi googlailla niiden hintoja tai mitään muutakaan.
Itse olen sitä mieltä, että peliin pääsee edelleen kohtuulliseen hintaan.
Esimerkiksi jos tyttären kanssa lähden peliin niin vieraspäädyn kaarteet ovat edullisia ja sieltä näkee pelin erittäin hyvin.
Tällä hetkellä itsellä "ongelma" on noi NoHon hinnat. Itse pystyn pelin katseleen ostamatta hallista mitään, mutta jälkikasvulle melkein täytyy aina jotain pientä ostaa ja noi hinnat ovat aivan älyttömät.
Itse kuljen ratikalla ja kyllä se oikeesti painaa päätöksessä, että pääsee ottelulipulla ilmaiseksi.Peleihin junan tuomana lasken "ilmaiset" junamatkat kokonaisuuteen, näin peliin pääsee varsin edullisesti.
Halli-eväät jää hyllyyn noilla hinnoilla
6663 lopullinen yleisömäärä.Reilu 6000 lippua myyty tällä hetkellä
Tuskin on syksyn yleisömääriin varaan pelaajahankintoja vedetty.Näillä yleisömäärillä ei hirveästi tule apua esimerkiksi sentterin hankintaa varten.
Ei varmaan, mutta pitkässä juoksussa vaikuttaa. 8200 budjetoitu yleisömäärä ja edes lauantaina ei päästä lähellekkään. Kyllä toi nyt snadisti alkaa huolestuttaa vaikka keväällä yleensä vähän parantuukin.Tuskin on syksyn yleisömääriin varaan pelaajahankintoja vedetty.