Ilveksen yleisömäärien kehitys

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Oma lapsi menossa tänään vääräuskoisten peliin kerta kaikki muutkin luokalta menee kun sai lippuja..kyllä syö miestä ja pahasti.

Kyllä mä Ilveksen toimistona myös koittaisin näitä lapsia kääntää oikeisiin väreihin. Tää syyslomatarjous harmittavan hyvä tapsukalta.

Oma lapsi menossa tänään vääräuskoisten peliin kerta kaikki muutkin luokalta menee kun sai lippuja..kyllä syö miestä ja pahasti.

Kyllä mä Ilveksen toimistona myös koittaisin näitä lapsia kääntää oikeisiin väreihin. Tää syyslomatarjous harmittavan hyvä tapsukalta.
Eilen näkyi muuten todella paljon pikkutenavia vasaran väreissä ratinassa ja koskarissa. En tiedä, paljonko yleisömäärä oli itse pelissä, mutta ilmeisen onnistunut kampanja.

9400 ilmaislipuilla
Riippuen ilmaislippujen määrästä hyvä tai vähintään ok tulos lauantaiseen Kouvola-matsiin.

Toivotaan, että nyt kun meillä on vähän pitempi kotipelitauko liigassa, väki löytäisi ilman ilmaislippujakin areenalle. Lähtökohtaisesti Sport sunnuntaina klo 16 on kyllä enemmän uhka kuin mahdollisuus, mutta ehkä päivän teeman ympärille saadaan hyvää pöhinää.

Viimeksi muokattu:

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Lähtökohtaisesti Sport sunnuntaina klo 16 on kyllä enemmän uhka kuin mahdollisuus, mutta ehkä päivän teeman ympärille saadaan hyvää pöhinää.

En väitä etteikö näin isossa kuvassa olisikin. Itselle vaan sopii erittäin hyvin juuri sunnuntai ja klo 16. Mun puolesta saisi useamminkin pelata sunnuntaisin. Lauantainkin klo 17 pelit on ok. Toki myös arkena hallilla käyn, mutta viikonloput on mukavampia kun ei mene niin myöhään. Mutta olenkin iltauninen ei siinä.. :D

En väitä etteikö näin isossa kuvassa olisikin. Itselle vaan sopii erittäin hyvin juuri sunnuntai ja klo 16. Mun puolesta saisi useamminkin pelata sunnuntaisin. Lauantainkin klo 17 pelit on ok. Toki myös arkena hallilla käyn, mutta viikonloput on mukavampia kun ei mene niin myöhään. Mutta olenkin iltauninen ei siinä.. :D
No joo, ei mullakaan mitään niitä vastaan ole. Aikoinaan sunnuntaipelejä oli paljon. Eikös alkuperäiset Hockey Night matsitkin tulleet aina sunnuntaina.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Liiga saisi kyllä tehdä uudistuksia ja porrastuksia muutenkin alkamisaikoihin jne viikonlopuille.

Ja näitä ”supersunnuntai” tyyppisiä juttuja.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Tällä kaudella Tapparan tavoittelema yleisökeskiarvo on 7 600 ja Ilveksen 8 000. Aro sanoo, että areenan kustannukset tulee katettua, jos ottelussa on paikalla yli 5 000 katsojaa, mutta pelaajien ja henkilökunnan palkkoja sillä ei vielä makseta.

Aika hyvinhän täällä kartalla ollaan oltu aikaisemmilla sivuilla, mutta kuitenkin astetta virallisempaa lähdettä. Areenan kustannukset kun varmaan aika samoissa molemmilla on.

Teme-74

Luottopelaaja
Kävin katsomassa lipputilannetta tulevaan Sport peliin. Itselle hieman pettymys, ettei vielä ole mennyt enempää lippuja. Olisivat nyt kuitenkin niin halpoja perheille.
Samaa kattelin aamulla. Olis vielä aika hyviä tarjouksia, ja vaikkei muuta ni tosiaan lapsiperheille edulliset liput.
Viikon ainoa kotipeli ja varmasti lapsiperheille hyvään kellonaikaan.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Itse avaisin parvelta pitkän sivun. Veikkaan, että myisi huomattavasti paremmin kun tuo pääty kaarre.
Screenshot_2023-10-19-09-51-31-05_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

LalaTa

Luottopelaaja
Minne muuten kannattaa ala-asteikäisiä istuttaa/viedä, jos haluaa että näkevät peliä ja lisäksi tulee ryskettä koettua myös, eli pleksin taakse pitäisi päästä?

Mitä kuikuillut, niin seisomakatsomon alaosasta jos nappaisi alimmalta riviltä sen tuplapenkin ja kakarat sais sitten halutessaan seisoskella siinä päädyssä ja siinä varmasti saa kokea ryskettä ja kiekon pauketta. Onko tuo hyvä paikka lapsille, eli ettei tule hysteeriset kannattajat niskaan? Onko vastaavia paikkoja muualla kuin päädyssä?