Mä olen täällä jo todennut että naapuriin ei kannata verrata. Heidän tämän vuoden isoin tavoite on olla Suomen suurin katsojamääristä. Siellä tehdään ihan mitä tahansa, kaikki kivet käännetään. Sallittiin jopa lippujen liehutus kun rupesi näyttämään pahalta.
Tappara haluaa kauden aikana ja sen päätteeksi päästä twiittaamaan asiasta.
Pitää muistaa, että eletään edelleen Nokia Arenan alkuvaiheita. Tässä pitää luoda perustaa vuosikymmenien käytänteille. Naapuri menestyy nyt ja samaan aikaan tarjoaa ilmaisia lippuja. Se on heidän tapa. Ilveksen alkukausi on ollut tarpomista, mutta tuotteeseen uskotaan. Aika kertokoon, mikä on ollut paras tapa.
Itse olen jo lähipiiristä kuullut, että peliin mennään "sitten taas kun saadaan ilmaisia lippuja". Me ainakin käydään pelissä aina, kun mahdollista.
Missään tapauksessa ei kannata lähteä kilpailemaan yleisömäärissä hinnalla millä hyvänsä. Ilveksen kannattaa luottaa omaan strategiaan. Nykyisellä yleisömäärätavoitteella se 1M€ voitto. Se on se ainoa tavoite, muut tehköön mitä haluaa.
Se mitä Ilveksen minusta kannattaisi nyt heti tehdä on avata D7 asti katsomot huomiseen peliin. Lisäksi kannattaisi miettiä A6-A7 ja B6-B7 lohkojen hinnoittelua. Olen tästä monesti sanonut, että on väärin hinnoiteltu ja aina peleissä tyhjänä.