Ilveksen yleisömäärien kehitys

no mut hei tykitellään

Vakiokokoonpanossa
Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.

38 Special

Luottopelaaja
Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
Milloin tuote sitten on sellaisessa kunnossa, jos sarjan kärkisijatkaan eivät riitä? Tuntuu mielestäni joillakin olevan välillä aika kohtuuttomia ja suhteettomia vaatimuksia.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
Hienoo hei. Kunnon mouhojen gloryhunter-tyyliä. Litti-peukku.

pelikirja

Luottopelaaja
Joukkue sarjakärki ja mahkut nähdä kenties pitkään aikaan nähdä huimia pelimiehiä Palve,Nyman johdolla. Kyllä siinä on jo tarpeeksi syytä tulla tällä kaudella hallille. On nähty tappiopelejä ja ne harmittanu silloin mutta ei ole mieleenkään tullu jäädä hallilta pois jatkossa. Usko tähän joukkueeseen on kova.

Viimeksi muokattu:

Luikaus

Luottopelaaja
Voihan se olla, että Lukon lentokoneeseen tulee jokin tekninen ongelma juuri ottelupäivänä ja ottelu joudutaankin perumaan. Tai sitten pelaajien luistimet unohtuvat Sveitsiin ja peli pitää aloittaa pari tuntia myöhemmin.

Ääh, taisi lähteä vähän mielikuvitus laukkaamaan. Eihän tuollaista oikeassa maailmassa pääsisi tapahtumaan.
Lahdessa pääsisi :D

Teme-74

Luottopelaaja
Ok. Eli "ilmaislippuja" niinkuin naapurikin ilmeisesti avoimesti jakelee, kun kovia määriä näitä alakastin jengejäkin vastaan yleensä.
Paitsi että nämä s-pankin,osuuspankin je veikkauksenkin yhden pelin halpuutus koskee molempia. Ei mitään kouluihin ilmaseks jakamisia ole sentään.

El Reino

Tähtipelaaja
Muistikuvien mukaan Lukko saanut riittävästi etuja keskinäisiin lepoetujen tai EHT-poissaolojen kautta parin kauden aikana, että viimein on aika saada takaisin.

Todellisuudessa luulisi tuon pelin siirrettävän vai eikö areenan kalenteri mahdollista?

Näin toki on käynyt muutaman kerran, mutta ei Ilveksen kokema "vääryys" aiemmin mielestäni korjaannu siirtämällä vääryyttä tulevina kausina toisille.

Otteluohjelma on hyvin kummallinen.

rakitic

Luottopelaaja
Ok. Eli "ilmaislippuja" niinkuin naapurikin ilmeisesti avoimesti jakelee, kun kovia määriä näitä alakastin jengejäkin vastaan yleensä.
Onhan tämä nyt ihan eri asia? :D Pelkästään jo se kynnys, että joudut maksamaan siitä lipusta, ajaisi ison osan noista mouhareiden ilmaislippujen anelijoista takaisin kotiin. Eiköhän paineta 9000 tauluun keskiviikkona.

Jakpot

Luottopelaaja
No sanotaan nyt sitten alennus-kampanjan avulla.

Itse en Tampereella asu, niin ei ole ilmaislippuja tullut vastaan Tapparalta(kaan).

Ankeeta se oli olla Ilves - Jukurit pelissä kun hallissa oli melkoisen väliää. Eli hyvä näin.

rakitic

Luottopelaaja
No sanotaan nyt sitten alennus-kampanjan avulla.

Itse en Tampereella asu, niin ei ole ilmaislippuja tullut vastaan Tapparalta(kaan).

Ankeeta se oli olla Ilves - Jukurit pelissä kun hallissa oli melkoisen väliää. Eli hyvä näin.
Selvä. Koita saada joltain ilmaislippu tappara-Sport peliin :)

yellowgreen

Luottopelaaja
Mua vähän henkilökohtaisesti hävettäis juhlia mestaruutta keväällä, jos tappioiden jälkeen boikotoisin omaa seuraa.

Lauantaina oltiin kattomassa, ihan loppuun asti omia kannattaen, vaikka alas muodostui pitkä jono tapaamisiin. Ja mennään ke. Ja mennään la. Peleihin mennään aina kun voi ja otetaan aina kun saa, kavereita mukaan.