Jakpot
Luottopelaaja
Selvä. Koita saada joltain ilmaislippu tappara-Sport peliin![]()
Ööh... ok.
Herkkä aihe tämä lippu-asia. Ei olisi pitänyt kommentoida mitään

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvä. Koita saada joltain ilmaislippu tappara-Sport peliin![]()
6.1 kotipeli Jyppiä vastaanKahteen seuraavaan kotipeliin on S-etukortilla 50% alennus lipuista. (3.1 HPK ja 10.1 Lukko) Tais tulla just eikä melkein sopivaan kohtaan..
Hienoo hei. Kunnon mouhojen gloryhunter-tyyliä. Litti-peukku.
"Jooh, kannatan tätä seuraa vaan sillon kun se pärjää!"
No vittuako sitten kirjoittelet tuollaista paskaa mitä täällä aikaisemmin oli? Ootko nyt tehnyt tarpeeks, että voit sitten hylätä oman seurasi sillä hetkellä, kun yksi tai kaksi peliä menee huonosti ja silti ollaan jumalauta sarjakärjessäJos meikäläiseen viittaat niin olen Ilvestä kannattanut yli 30 vuotta että tota tässä on ihan suht paljon kokemusta muustakin kuin pärjäämisestä.
Juu, ymmärrän sinänsä kyllä taloudelliset tekijät. Mutta tuo asenne "enpä taida koska paska kookoo-peli"... sitä en tajua.Aika monelle merkkaa se, että joukkue voittaa ja pelaa muutenkin hyvin. Me kausarilaiset käydään peleissä vaikka mitä tapahtuisi.
Ja kallista puuhaahan tuo nykyää on, eli siinäkin mielessä ymmärrän poisjääjiä.
Kyllä sekin vaikuttaa aikas monella... enkä kiistä etteikö itseänikin ketuttanut ja huolella. Meitä on moneen lähtöön, ei ole oikein ja väärin -kannattajaa.Juu, ymmärrän sinänsä kyllä taloudelliset tekijät. Mutta tuo asenne "enpä taida koska paska kookoo-peli"... sitä en tajua.
No hienoo hei. Tiedät sitten missä on oltu ja mihin päästy. Sarjan kärjessä ollaan ja aiot silti jäädä kotiin? Olisi vissiin parempi jos pelattaisiin sääleihin pääsystä?Hyvä hei. Olen Ilvestä kannattanut ja peleissä käynyt kaudesta 91-92. Tässä on gloryhunttaus ollu aika kaukana. Litti-peukku.
"Tunne tänään, muista huomenna." Sillain se taitaa Ilveksen slogan olla tälle kaudelle.Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
Ja minä kun pidin Tapparalaisia glory huntereina!?Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
7600-7800 myyty huomiselle.9k hyvin mahdollinen!Kerho-peliin nyt koko kaarre auki ja myös yksi sivukatsomo ylhäältä.
Hyvä katsojamäärä tulee, saataisiinko pienellä hypetyksellä 9k täyteen?
Monilla vielä lomaa ja ulkona on huomenna -20, mikäpä sen parempi lähtökohta peliin!Jännää, miten iso ero lippumyynnissä tällä hetkellä on Kerho- ja Lukko-pelien välillä. Eikö väki usko, että Lukko paikalle lauantaina ilmaantuu edellisen illan riennoistaan? Kuitenkin äkkiseltään kuvittelisi, että la-peli vetäisi paremmin satunnaiskatsojia. Mutta kaitpa tuo hämäläisyys on sitten vetovoimaisempi asia kuin ajankohta.