Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
"Tunne tänään, muista huomenna." Sillain se taitaa Ilveksen slogan olla tälle kaudelle.
Toivottavasti viestisi on trollia, pahaa oloa tai vi*utusta vain edellisestä pelistä. Tosin lauantaista on jo niin kauan aikaa, että kannattaa sloganin mukaan vain huomenna muistaa. Tänää jo unohtaa! Pelin jälkeen kuulukin harmittaa.
Muuten tällainen ajattelu on malliesimerkki siitä, miten itse en aio lapsia opettaa, miksi peleissä käydään. Peleissä käydään sen takia, koska Ilves merkitsee. Meillä on tapana soitta Ilves murisee aina voittojen jälkeen. Ja Ai että kuinka kivaa se loppujen lopuksi TPS pelin jälkeen oli. Ja voi että kuinka hienoa on voittojen jälkeen palata kotiin. KK pelin jälkeen oltiin hiljaa. Ja kiukkuisia kaikki ollaan koko ilta.
Sitähän se on, tunteita!
Ja näin sen kuuluukin olla. Tunteita sieltä tullaan hakemaan ja mielestäni on mahtavaa opettaa lapsille kaikki se skaala, mitä Ilveksen peleistä voi saada. Niin hyvässä kuin pahassa.
Ja itse edustan 80-luvun lopun Ilves-kannattajaa, joten mitään mieletöntä menestystä tässä ei ole tullut nautittua. Kyllä siellä peleissä käydään ihan muista syistä.
Joten ei muuta kuin liput ostoon ja keskiviikkona kannustamaan Ilves voittoon ja luomaan perinteitä, kuinka teidän lähipiirissä juhlitaan voittoja ja niellään pettymyksiä.
Ilveksen tuote voi paremmin kuin kertaakaan 2000-luvulla.