yellowgreen
Luottopelaaja
Mä ostan nykyään kaikki liput viime hetkellä muutenkin. Sairastumiset yms opettaneet. Paikallispeli asia erikseen kun tietää, että loppuu.
Lauantaina on JYP, Lukko ensi viikon keskiviikkona. Tai niin ainakin mun lipuissa lukee, kun pääsen pitkästä aikaa paikan päälleJännää, miten iso ero lippumyynnissä tällä hetkellä on Kerho- ja Lukko-pelien välillä. Eikö väki usko, että Lukko paikalle lauantaina ilmaantuu edellisen illan riennoistaan? Kuitenkin äkkiseltään kuvittelisi, että la-peli vetäisi paremmin satunnaiskatsojia. Mutta kaitpa tuo hämäläisyys on sitten vetovoimaisempi asia kuin ajankohta.
No niinpä tietysti! JYPihän täällä silloin on. Jotenkin tuli mielleyhtymä S-etulippujen mainoksesta, että ne olisivat olleet peräkkäiset matsit. Haen (toppa)takkini....Lauantaina on JYP, Lukko ensi viikon keskiviikkona. Tai niin ainakin mun lipuissa lukee, kun pääsen pitkästä aikaa paikan päälle
Lisää lisää! Jos tämä sössitään, niin on taas kausaria tarjolla halukkaalle seuraaviin peleihin. Ei voi esiintyä päin persettä jokaisessa kotimatsissa.Huomiselle 8000 myyty!
On se mahdollinen. Jokatapaukses liki 9k kova lukema ilman halppis/ilmaiskampanjoita.8400-8600 myyty Illan peliin! 9000 ylitys todennäköistä?
On se mahdollinen. Jokatapaukses liki 9k kova lukema ilman halppis/ilmaiskampanjoita.
Jep, se on kaikille sama, ei siis Ilveksen oma erityinen halppiskampanja.Lukeehan se tossa ottelumainoksessakin, että S-kortilla liput 50%...
Jep, se on kaikille sama, ei siis Ilveksen oma erityinen halppiskampanja.
lienee jäänyt ilmaislippusia yli ollut jaossa siellä ja täällä noitaPorukka koitti tyrkyttää (en tiedä myydä vai antaa) lippuja jonottaessa hallille en tiedä mitä täällä tapahtuu, vastaavaa nähnyt viimeksi mm-kisoissa "ei niin suosituissa" peleissä.
No onhan tähän peliin jaettu 1010 ilmaislippua jotka Heltsu ja AP kävivät jakamassa hyväntekeväisyytenä joulun alla.On se mahdollinen. Jokatapaukses liki 9k kova lukema ilman halppis/ilmaiskampanjoita.
Varmaan eri asia kun naapurin ilmaisliput.No onhan tähän peliin jaettu 1010 ilmaislippua jotka Heltsu ja AP kävivät jakamassa hyväntekeväisyytenä joulun alla.
noiden lisäksi taitaa pari tonnia olla noin muuten ilmaisia jaossa ainakin kolmesta tonnista itse kuulin aikanaanNo onhan tähän peliin jaettu 1010 ilmaislippua jotka Heltsu ja AP kävivät jakamassa hyväntekeväisyytenä joulun alla.
Voi olla jonkun täälläkin kirjoittelevan mielestä. Mun mielestä nää on ihan hyviä markkinointijuttuja. Naapurillakin ne koululaisliput.Varmaan eri asia kun naapurin ilmaisliput.
Niistä on ainakin maksettu, joku alennus taisi olla jos siitä hyväntekeväisyyskamppiksesta lippuja osti mutta noin muuten. Ja nimenomaan kannattajat maksaneetVarmaan eri asia kun naapurin ilmaisliput.