Ilveksen yleisömäärien kehitys

weini

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
487
En ole ihan varma mutta miks mulla on sellanen fiilis, että Liiderit hoitaisi tuota Ipa-maskottia myös?

Kyllä sen näin itsekkin olen ymmärtänyt.
Mutta ymmärsinkö nyt oikein että perhelipun saa vain joko vastustajan päätyyn tai Ipan päätyyn yläkatsomoon? Ehkä siinä tapauksessa otetaan vain kaarteesta liput nuorisolipulla.

Edit. Siis 4 lapsen kanssa tulossa huomenna:)
 

Maalivahti - aina

Rivipelaaja
Viestejä
47
No kyllä se Ipa siellä kaikissa katsomoissa kiertää jossa yleisöä on. Nyt kuulostaa melkoiselta selittelyltä kyllä.
Yläkerrassa alusta asti kausikorttia pitäneenä voin todeta, että ei esimerkiksi Ipa käy ylhäällä juuri ollenkaan. Alhaalla kyllä pyörii ja on lasten kanssa, mutta ylös ei vaivaudu. Ja kyllä sielläkin ihan riittämiin lapsia on.
Toinen mikä on ollut huomion arvoista on kaikenmaailman katsomoarvonnat ja palkinnot, jopa paitatykit. Niitä ei koskaan tule ylös. Ne on korkeintaan yhden käden sormilla laskettavissa, kun areenan kolmeen kauteen on Perttula tuonut palkinnon ylös. Ja itteltä ei montaa peliä oo välistä jääny areenasta. Ja vähintään oma muksu on on ollut silloinkin paikallaan.
Ja kaikille äärimmäisille, jotka ny päivittelee tai naureskelee todettakoon, että ei noi yllä mainitut tee mun pelitapahtumaa tai en kaipaa niitä Leivon leipomon tai Cittarin t-paitoja, mutta se on se ajatus niiden takana mikä mua ärsyttää. Koska kuitenkin noistakin lipuista saa ihan rahaa maksaa ja silti yläkerrassa ollaan ihan niinku ilmaa seuralle. Sinne vois tulla kuvaamaan katkoille tai jopa tunnelmointivideoihin someen, Ipa vois käydä sielläkin ja katsomopalkintoja jakaa sinnekin.

Amen, olen puhunut.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 338
Yläkerrassa alusta asti kausikorttia pitäneenä voin todeta, että ei esimerkiksi Ipa käy ylhäällä juuri ollenkaan. Alhaalla kyllä pyörii ja on lasten kanssa, mutta ylös ei vaivaudu. Ja kyllä sielläkin ihan riittämiin lapsia on.
Toinen mikä on ollut huomion arvoista on kaikenmaailman katsomoarvonnat ja palkinnot, jopa paitatykit. Niitä ei koskaan tule ylös. Ne on korkeintaan yhden käden sormilla laskettavissa, kun areenan kolmeen kauteen on Perttula tuonut palkinnon ylös. Ja itteltä ei montaa peliä oo välistä jääny areenasta. Ja vähintään oma muksu on on ollut silloinkin paikallaan.
Ja kaikille äärimmäisille, jotka ny päivittelee tai naureskelee todettakoon, että ei noi yllä mainitut tee mun pelitapahtumaa tai en kaipaa niitä Leivon leipomon tai Cittarin t-paitoja, mutta se on se ajatus niiden takana mikä mua ärsyttää. Koska kuitenkin noistakin lipuista saa ihan rahaa maksaa ja silti yläkerrassa ollaan ihan niinku ilmaa seuralle. Sinne vois tulla kuvaamaan katkoille tai jopa tunnelmointivideoihin someen, Ipa vois käydä sielläkin ja katsomopalkintoja jakaa sinnekin.

Amen, olen puhunut.
Joo me ollaan seisomakatsomossa myös pahoitettu mielet kun ei paitatykit, lahjakortit tms. osu koskaan kohdalle.:rolleyes:
 

Maalivahti - aina

Rivipelaaja
Viestejä
47
Joo me ollaan seisomakatsomossa myös pahoitettu mielet kun ei paitatykit, lahjakortit tms. osu koskaan kohdalle.:rolleyes:
Niin... En varmaan tehnyt itseäni selväksi ja ehkä en voine korostaa liikaa, mutta en itselleni (edelleenkään) kaipaa sitä Cittarin mainospaitaa, mutta niinku aiemmin (tämänkin) laitoin, niin olisihan se kiva, jos tuokin kannattajien osa huomioitaisiin. Ja niinku @GNR tossa laittoi, että on lapsille tärkeitä ja mieluisia juttuja.
Ja mitä tulee alkuperäiseen viestiini asiasta seuran osuutta miettiessä, niin onhan se hauskaa, että aina löytyy niitä ketkä on ensimmäistä kertaa pelissä ja istuvat rivien päätypaikoilla. Että toki "ansaitsevat" palkinnon, kun ovat tulleet paikalle.
Mutta mikäpä mää oon kertomaan kenellekään näistä mitään, erityisesti @Jäähykuningas18 tyyppisille oikeille kannattajille, jotka on seisomakatsomossa. Varsinkin kun tässä on vasta muutama vuosikymmen tullut oltua paikalla peleissä ja Ilveksen matkassa. :rolleyes:
Mutta hei mahtavaa, kiitti! Näin sitä kannattajakulttuuria kasvatetaan (seuran sisällä), kun mietitään kuka seisoo ja kuka istuu.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 338
Koska kuitenkin noistakin lipuista saa ihan rahaa maksaa ja silti yläkerrassa ollaan ihan niinku ilmaa seuralle

Vittu sä olet kyllä puupää, mutta se rooli sulle suotakoon.

Lapsille ne on esim. tärkeitä juttuja.
Aivan. Minähän se. Jos joku nyt oikeasti pahoittaa siitä mielensä ettei paitatykki osu kohdalle kun ollaan parvella jossa yhdet halvimmista paikoista sijaitsee niin sovitaan sitten niin. Kukaan muu ei vissiin sitten ole rahaa lipuistaan siellä alempana maksanut. Voisiko siihen olla joku syy miksi ne tykit suunnataan niille kalleimmille paikoille? Ja kyllä, lapsille voisi olla siellä ylempänäkin jotain ekstraa mutta siitähän tässä nyt ei pelkästään ollut kyse. Ja niillä OP:n lipuilla pääsee edelleenkin myös muualle kuin sinne yläkatsomoon ja siitähän tässä oli alunperin kyse. Kaikki pitäisi saada vissiin ilmaiseksi.
 
Ylös