Ilveksen yleisömäärien kehitys

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 781
Niin onhan näitä kaks yhen hinnalla hommia yms ollut, mut millaisista järjestelyistä tuossa boldatussa kyse? Sponsoreille nyt varmaan kuuluu yhteistyön myötä jotain lippukiintiöitä, mutta ei meiltä syljetä sponsoreiden kautta kaikille halukkaille ilmaislippuja?

Ei syljetä ihan samaan malliin, mutta kyllä mennä vuosina on jostain esim tamk:n aulasta saanut hakea lippuja. On niitä joskus joistain firmoistakin saanut. Hämärä muistikuva jostain autokaupasta. Katotaan jos tulee jonnekkin ja nostetaan esiin. Toivottavasti ei tule.

Ei tuola parvella kyllä ole käynyt kertaakaan omalla kerroilla, kyllä se ipa pyörii sielä fanikatsomon lieppeillä 95% ajasta.

Käytävällä on joskus tullut vastaan. Ittekkin läpyt antanu. Sais pyöriä aktiivisesti. Kun muksut oli pieniä, niin oli kyllä tärkee tyyppi pelissä. Vois vaikka esim jotain tikkareita jakaa. Ei olis iso kustannus. Tapparan pelistä jäi joskus mieleen, kun Tapparan isännöimässä paikallispelissä oltiin, niin poika sai Tapparan tarran maskotin kanssa heiluneelta oranssi hattuselta mieheltä. Oli tosi kova juttu "Tapsun tarra". Oltiin Ipan vermeissä tietty, mutta fiksusti käyttäydyttiin. Kiitettiin ja otettiin. Tarra vietiin seuraavana päivänä Tapparan vermeitä kantavalle eskarikaverille. Sieltä kuittina tuli mm joulukorttina vanha Raipe-postikortti.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 444
Itse asias Ipa käy siellä melkein joka pelissä moikkaa lapsia. Viereisissä katsomoissa ja vieraskatsomossaki.
Siellähän siltä se pääki repästiin irti HIFK-pelissä.
Pitääkin sinne ostaa lippuja sitten seuraavaksi, harmi vaan, kun jää tunnelma latteammaksi tuola päässä aikuisen mielestä.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
2 065
En tiedä aiheesta mitään eikä minulla ole lapsia, mutta kysyn silti.

Miksei siellä pyöri pari kolme Ipaa?

Ei kai se Ipan palkka niin korkea ole? Ja siis arvostan niitä jotka koko pelin heiluvat taukoamatta siinä asussa.
Eihän Joulupukkiakaan ole kuin yksi!! Mutta joo, voishan siellä olla Ipa, Nipa ja Raimo. Esim.
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Ei tuola parvella kyllä ole käynyt kertaakaan omalla kerroilla, kyllä se ipa pyörii sielä fanikatsomon lieppeillä 95% ajasta. Kyllä tää katsojakato on ihan Liigassa yleistä, pelejä on liikaa, ette ihm,isilä ole rahhaa, eikä aikaa mennä niitä kaikkia katsomaan, kuitenkin ne perheelliset jättää sitä rahaa tuonne hallille suht paljon.

Kuka haluaa mennä vastustajan päätyyn? Tuskin sielä ipa pyörii sen enepää?

Nyt alkaa kuulostaa aika propagandalta, mutta Ipa ei todellakaan ole jatkuvasti siellä fanikatsomon liepeillä vaan käy kyllä molempia pitkiä sivuja aika ahkerasti läpi pelien aikana, ja viettää sivujen molemmilla puolilla aikaa selvästi enemmän kuin fanikatsomossa.

Ja kyllä, se maskotti pyörii myös siellä sivuilla vastustajan päädyn puolella. En tiedä meneekö sinne itse vastustajan päätyyn mutta ainakin molemmilla puolilla kaarteisiin asti mennyt melkein joka pelissä tällä kaudella. Parvella en istu mutta sinne en usko että Ipa peleissä siellä käy.

Sinne vaan halliin paikan päälle.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Varmaan tulee esim vastaava Tampereen kaupungin väelle mitä Tapparalla oli. Kumma, jos ei tulisi.

En itse ymmärrä, miksi aikuisille työssäkäyville pitää työntää ilmaislippuja pl. junioriseurojen toimihenkilöt tai vapaaehtoistyötä vastikkeetta tekevät. Ennemmin hyväntekeväisyytenä niille, joilla ei oikeasti ole varaa käydä peleissä.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 730
En tiedä aiheesta mitään eikä minulla ole lapsia, mutta kysyn silti.

Miksei siellä pyöri pari kolme Ipaa?

Ei kai se Ipan palkka niin korkea ole? Ja siis arvostan niitä jotka koko pelin heiluvat taukoamatta siinä asussa.
En ole ihan varma mutta miks mulla on sellanen fiilis, että Liiderit hoitaisi tuota Ipa-maskottia myös?

Hyvä idea kyllä; että olisi vaikka pari-kolme niitä. Varsinkin sellaisissa otteluissa missä on enemmän yleisöä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 180
Make Ipa great again.
60b4e79bbefa20b46978fcb53b9ad562b6b7636c (1).jpeg
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 587
Huomiseen sentään näyttäs lippuja menneen ihan hyvällä tahdilla. Tänään voitto tai edes pisteitä sais ehkä huomenna hyvin porukkaa lippukaupoille. Joka tapauksessa peli on viihdyttävää että sekin pelkkää plussaa.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 566
Kaikki nuo alet pitää jotenkin jyvittää kausikortin hankkineille. Tavalla tai toisella.
Eikö Ilveksellä ole kausikorteissa jo prosentuaalinen hinta-ale mukana? Tapparalla on esimerkiksi fanikatsomon kausikortti 219€, irtolippuina sama on 30*19€=570€. Kyllä siinä aika hyvä jyvitys on jo, pääsee nämä irtolippulaiset sitten millä alella tahansa pariin pelin kauden aikana.
 
Ylös