Yläkerrassa alusta asti kausikorttia pitäneenä voin todeta, että ei esimerkiksi Ipa käy ylhäällä juuri ollenkaan. Alhaalla kyllä pyörii ja on lasten kanssa, mutta ylös ei vaivaudu. Ja kyllä sielläkin ihan riittämiin lapsia on.
Toinen mikä on ollut huomion arvoista on kaikenmaailman katsomoarvonnat ja palkinnot, jopa paitatykit. Niitä ei koskaan tule ylös. Ne on korkeintaan yhden käden sormilla laskettavissa, kun areenan kolmeen kauteen on Perttula tuonut palkinnon ylös. Ja itteltä ei montaa peliä oo välistä jääny areenasta. Ja vähintään oma muksu on on ollut silloinkin paikallaan.
Ja kaikille äärimmäisille, jotka ny päivittelee tai naureskelee todettakoon, että ei noi yllä mainitut tee mun pelitapahtumaa tai en kaipaa niitä Leivon leipomon tai Cittarin t-paitoja, mutta se on se ajatus niiden takana mikä mua ärsyttää. Koska kuitenkin noistakin lipuista saa ihan rahaa maksaa ja silti yläkerrassa ollaan ihan niinku ilmaa seuralle. Sinne vois tulla kuvaamaan katkoille tai jopa tunnelmointivideoihin someen, Ipa vois käydä sielläkin ja katsomopalkintoja jakaa sinnekin.
Amen, olen puhunut.