Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa nähdä miten yleisömäärät ylipäätään Tampereen suunnalla liikahtavat tuossa kahden seuraavan paikallispelin välissä mikäli tässä ihan liikaa aletaan voittamaan. Joulun aika on tunnetusti ihmisillä kiireistä (+ kallista) ja runkosarjan pituus syö väistämättä katsojia nyt kun alla on pari hyvää kautta ja tämä kausikin vaikuttaa molempien Ilveksen ja Tapparan osalta menevän erinomaisesti. Jännä nähdä miten runkosarjasijoitukset tulevat liikahtamaan tässä tämän viikon aikana kun kärkinelikön joukkueet pelaavat kolmesti (Tappara-Kärpät + Kärpät ja HIFK x2) keskenään. Tämän viikon jälkeen voidaan hyvinkin olla tilanteessa jossa markkinoinnille jää aika paljon hommaa hehkuttaa tätä runkosarjaa minään muuna kuin paikallistaisteluna runkosarjan voitosta.
Kautta taitaa tällä hetkellä olla mentynä sen reilut 40% ja ero Ilveksen ja viidennen välillä on 18 pistettä ja monikaan asia eilen ei näyttänyt siltä että noin iso ero tuosta hupenisi kokonaan. Siinä riittääkin hommaa houkutella faneja paikalle kun panokset hupenevat ilta illalta (ja lopun kaiken jos Ilves ja Tappara tästä keskenään karkaavat, niin panokset ovat mitättömän pienet).
Toki epäilenpä että se ei Ilvekselle mikään maailmanloppu ole vaikka yleisökeskiarvo jäisikin sinne johonkin ~7500.
Naapurilla tänään kärkimatsissa 6500 katsojaa.Muuten todella positiivinen ilta, mutta edelleen aivan todella surkea yleisömäärä.
Jos ei edes älyttömällä alelippu/ilmaislippu jakamisella liigan kuumin Ilves pääse 6500 luulisi että joku muukin olisi hieman mietteliäänä?
Paljonhan tuolla olisi tänään ollut täydellä hinnalla maksavia? Tästä illasta satavarmasti pelkkää persnettoa kassaan, mutta ale kamppiksille tästä illasta silti iso peukku, parit 5000 pelit putkeen ei ainakaan herättäisi huumaa.
Toivottavasti joukkueen esitykset alkaisivat näkymään yleisömäärissä. Jotain vois silti alkaa keksimään. Ottelutapahtuma on jäänyt junnaamaan, eikä tapahtuma herätä enään juurikaan puheenpärinää. Alkaa tuntumaan, että olin oikeassa tähän tilanteeseen tyytymisen kanssa. Mitään erityistä uutta ei edes koitettu tuoda kauteen millekkään osalle tapahtumaa, homma on satunnaisille kävijöille vähän niinkuin nähty ja odottavat ehkä nyt niitä kevään pelejä?
Seuraavat neljä matsia kotona viikonloppupelejä, ehkä niihin saadaan taas kunnon karnevaalia ja ryysistä aikaan. TPS peliin kunnon markkinointia ja vähän jotain lisä houkutusta yleisölle saapua peliin. Toivottavasti Ilves älyäisi ja panostaisi myös haaliakseen vierasfaneja jotenkin paikalle, tekisi paljon hyvää tunelmaan.
Se on silti se vähemmän yleisöä vetävän naapurin yleisömäärä. Tavoite heillä myös pienempi.Naapurilla tänään kärkimatsissa 6500 katsojaa.
Paniikki peruttu?
Ilves-Kärpät pelistä on päivää vaille 4 viikkoa ja katsojia oli 6463.Se on silti se vähemmän yleisöä vetävän naapurin yleisömäärä. Tavoite heillä myös pienempi.
Parin viikon erolla
Ilves-Kärpät 6400
Babbara-Kärpät 6500
Ero pieni mutta edelleen hävitään näitä naapurille.
Ilves-Kärpät pelistä on päivää vaille 4 viikkoa ja katsojia oli 6463.
Johan meni pilalle hyvä öyhötys, oot ihan hupaisa tyyppiTaas pilasit faktoilla öyhötyksen.
Joo ja huomenna suht hyvä esitys, ni Lauantaina mennään päälle 7 tonnin varmasti,
ehkä jopa 8 tonnin ylityski mahdollinen.
Joo kiitos korjauksestaKorjataan nyt kuitenkin, että Ilveksen kotipeli on perjantaina. Ihan vain ettei kukaan vahingossa eksy paikallisvastustajan ja aina kiihkeän Sportin kamppailuun.
No sitähän minä en väittänyt alkuunkaan. Mutta hirveä haloo kun muutama sata ihmistä keskiarvossa käy vähemmän kuin viime kaudella tähän aikaan. Tuo erotus voi johtua jo ihan vastustajista/pelipäivistä.On myös raskasta väittää, että ei olisi käynyt vähemmän yleisöä kuin viime kaudella.
No sitähän minä en väittänyt alkuunkaan. Mutta hirveä haloo kun muutama sata ihmistä keskiarvossa käy vähemmän kuin viime kaudella tähän aikaan. Tuo erotus voi johtua jo ihan vastustajista/pelipäivistä.
Oletin vain vastauksen olevan minulle, koska sanoin EFM:n valituksen olevan raskasta ja heti perään tulee viesti, missä sanotaan: "on myös raskasta väittää". Vedin ehkä mutkat suoriksi, mutta kuulostaa kuin vastaisit minulle.Niin. En väittänytkään, että sinä sanoit.
Oletin vain vastauksen olevan minulle, koska sanoin EFM:n valituksen olevan raskasta ja heti perään tulee viesti, missä sanotaan: "on myös raskasta väittää". Vedin ehkä mutkat suoriksi, mutta kuulostaa kuin vastaisit minulle.