Merkkari
Guest
No niin, aattelinkin etten täysin tule oikein ymmärretyksi kun jostain syystä hymiöt ei tule viestiin ja en lainannut edellista viestiä, jossa viitattiin että internet on nelikymppisille täysin vieras asia. Alkuperäinen viestini markkinoinnin suhteenhan oli että hämmästelin miksi verkkosivuille ei ole ilmestynyt juurikaan materiaalia joka sinällään Ilvekselle ei juuri maksa mitään, näin kauden alla. Tämä on ilmeisemmin siis painettu vain muihin kanaviin, mutten minä ainakaan ymmärrä, miksi nämä olisi toisiaan poissulkevia asioita, kuten viestissäni mainitsin että instat yms antaa hyvää tukea, jos verkkosivuilla olisi laajempia ja pintaa syvemmälle meneviä esim haastatteluita Kiveltä, joukkueen tilasta. Kyllä ainakin itse olen vielä sen verran seniili että jos etsin tietoa vaikkapa puhelimista tai niihin liittyvistä asiosta niin menen telian tai elisan verkkosivuille ensin, enkä instaan kattomaan onko sinne tullut joku hassu juttu. Ja edelleen kaikkien panos on aivan yhtä tärkeä. Ihmettelin vain tätä asiaa tästä näkökulmasta. Parasta näkyvyyttä taisi eilen tulla kilokaupalla hallista. Hyvää syksyä vaan kaikille siis hymiö