Ilves ja Media

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 904
Jos näin, niin linkkaa ihmeessä mistä! Just etin tarjousta ja halvin minkä mälöysin oli 9,90 €/kk
Tälläseltä näyttää minulla vaikka toukokuussa vasta loppui edellinen tilaus.
Screenshot_2023-08-03-11-41-40-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 775
Ja pahoittelut, kopion koko Aamulehden jutun, mutta en älynnyt, että se ei ole nykyisten tekijänoikeuksien vuoksi sallittua.
Kiitos ylläpidolle, otan opikseni.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 357
Vähän odottaisin enemmän haastatteluja, raportteja harjoituksista ja ennakkotunnelmia Tampere Cupista someen. Nyt on menty aikamoista hiljaiseloa.
Juuri samaa tuli tänään pohdittua.
Uusien pelaajien mietteet kiinnostaisi itseäni.

SoMe-jengi nyt herätys! ;)
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 795
Vähän odottaisin enemmän haastatteluja, raportteja harjoituksista ja ennakkotunnelmia Tampere Cupista someen. Nyt on menty aikamoista hiljaiseloa.

Kieltämättä ollut hieman rauhallista tällä saralla. Vetääkö Pennanen tiukempaa linjaa median suhteen vai viekö Ilves+ tiimin resursseja? Esimerkiksi Youtubeen ei ole saatu vielä mitään uutta, mikä itselleni on se paras alusta.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 775
Kieltämättä ollut hieman rauhallista tällä saralla. Vetääkö Pennanen tiukempaa linjaa median suhteen vai viekö Ilves+ tiimin resursseja? Esimerkiksi Youtubeen ei ole saatu vielä mitään uutta, mikä itselleni on se paras alusta.
Sitä Ilves+ sisältöä ainakin itse odotan innolla.
Mielestäni se viime vuoden Ilves live antoi esimakua ja olen hyvin toiveikas.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
847
Täytyy kehaista, miten tuo tämän päivän varsin iso tapaus uutisoitiin.

Olen kuvitellut Eemelin olevan "ikuinen" kapteeni Ilveksessä pelatessaan. Sen puolesta valtava muutos, että tällainen ikoni syrjäytetään ja kapteeniksi hyppää meidän yhteisölle tuntematon mies ulkopuolelta.

Tämä olisi voinut melkoisestikin aiheuttaa pahennusta ja vähintään kysymysmerkkejä, jos olisi paukautettu kotisivuille pelkkänä tiedotteena. Nyt uutisessa kuitenkin vastauksia kaikkiin muodostuneisiin kysymyksiin niin uuden kapteenin kuin ennen kaikkea Eemelin suusta.

Mielestäni erinomaista medianhallintaa.
 
Ylös